"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Geen idee, nier gevraagd eigenlijk. De Macan gaat het niet worden, we hebben besloten dat het geen SUV gaat zijn :p
Ik weet de exacte prijzen nu niet, maar is een Panamera hybride dan eigenlijk ook geen optie? Zijn volgens mij geen fake hybrids meer?
 
Ik kwam tegen 19 september 2019 lol
Wou het gewoon posten want de kans dat ik die ooit nog eens tegenkom.
66-D5617-A-9-DCF-4985-B652-641-FAF2679-E3.png
 
Ik weet de exacte prijzen nu niet, maar is een Panamera hybride dan eigenlijk ook geen optie? Zijn volgens mij geen fake hybrids meer?
Zal toch al gauw naar de 130k gaan voor een gewone.
Dan had hij beter zo een panamera gekocht in plek van zijn 545e :p
Hoe kom je daar bij? De Macan is langer en breder dan de Q5. En zit op hetzelfde platform.
Het kan zijn dat ik mij heel erg vergis.
Maar dat is toch niet zo een grote wagen? Naar mijn gevoel kleiner dan een Q5. Heeft ook maar 488l kofferinhoud tegenover de 550 van de Q5.
 
Panamera is veel te duur jongens, overdrijvers :p

Kans is groot dat het een 330e Touring zal worden - een M340i is er ook wat over.
 
Panamera is veel te duur jongens, overdrijvers :p

Kans is groot dat het een 330e Touring zal worden - een M340i is er ook wat over.
Als ik vanafprijzen bekijk, is de Panamera 4 E-Hybrid zo'n 25k duurder dan een Macan GTS. Maar daar komt dan wel 100% aftrekbaarheid van alle autokosten (verzekering, benzine, ...) Voor in de plek? Lijkt toch niet zo'n slechte deal?
 
Als ik vanafprijzen bekijk, is de Panamera 4 E-Hybrid zo'n 25k duurder dan een Macan GTS. Maar daar komt dan wel 100% aftrekbaarheid van alle autokosten (verzekering, benzine, ...) Voor in de plek? Lijkt toch niet zo'n slechte deal?
Macan GTS is ook te duur als ik mijn verstand gebruik, een M340i ook!

Maar doe zo verder en ik zit morgen voor een Panamera te kijken gvd :p
 
Bentley en Rolls Royce hebben ook best mooie modellen :p

Mijn budget reikt maar tot ergens 1/5 of zo dus ik ken er niet zoveel van maar ik vind het toch raar dat Lexus nog niet is genoemd.
 
Bentley en Rolls Royce hebben ook best mooie modellen :p

Mijn budget reikt maar tot ergens 1/5 of zo dus ik ken er niet zoveel van maar ik vind het toch raar dat Lexus nog niet is genoemd.
Lexus heeft eigenlijk maar 1 topper in hun gamma he, de LC500. En die wordt fiscaal afgerekend, is onhandiger en ook niet beter dan de concurrentie...

We weten allemaal dat @Musk uiteindelijk een 745e bijkoopt he.
 
Lexus heeft eigenlijk maar 1 topper in hun gamma he, de LC500. En die wordt fiscaal afgerekend, is onhandiger en ook niet beter dan de concurrentie...

We weten allemaal dat @Musk uiteindelijk een 745e bijkoopt he.
Was er nu godverdomme een 345e Touring en we hadden gvd dit gesprek niet!
 
Terug
Bovenaan