"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Is een gepersonaliseerde kentekenplaat mogelijk op een speedpedelec? Ik ben het nog nooit tegengekomen, maar op de website vind ik geen antwoord:
 
Is een gepersonaliseerde kentekenplaat mogelijk op een speedpedelec? Ik ben het nog nooit tegengekomen, maar op de website vind ik geen antwoord:
Gewoon een vraag ter info of ben je van plan een obscene nummerplak erop te hangen? :unsure:
 
Daarstraks op de R4 rond Gent (wel niet deze maar exact dezelfde)

1280px-Mazda_AZ-1_Mazda_speed_version.jpg
 
Is een gepersonaliseerde kentekenplaat mogelijk op een speedpedelec? Ik ben het nog nooit tegengekomen, maar op de website vind ik geen antwoord:
En het antwoord is…

“Beste

Neen, dat is jammer genoeg niet mogelijk.


Met vriendelijke groeten,
Vicky De Moortel
DIV Perso”
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
En het antwoord is…

“Beste

Neen, dat is jammer genoeg niet mogelijk.


Met vriendelijke groeten,
Vicky De Moortel
DIV Perso”
Da's ook wel stom. Het kan dus op auto's, moto's, zelfs aanhangers, maar niet voor brommers? Op tractors heb ik dat ook nog niet gezien.
 
Al 2 dagen in Beieren en al minstens 5 nieuwe Toyota Supra's tegengekomen. Toch wel een vet ding.
 
Tis maar wat ge wilt natuurlijk, to each his own. Maar ik snap bvb niet waarom auto filmkes" flashy" zouden moeten zijn. Geef mij maar de drogere feitelijke opsomming.
Schmee en Blondie is voor mij zo Gen Z style youtube nonsense... dat past gewoon niet bij mij.
Dan moet je echt eens wat naar Harry's Garage kijken.
Kerel geeft no-nonsense reviews van die wagens. Harry is de oprichter van Evo magazine, begin jaren '90, en geeft met de nodige cool reviews. Frequentie van posts is wel niet zo hoog, en hij heeft nogal wat filmpjes over zijn eigen wagens (hij heeft een vrij uitgebreide collectie wagens), maar zijn reviews zijn gewoon leuk om te bekijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Ik reed ni echt rond, maar mijne gebuur rijdt al enkele dagen rond met een Mercedes EQE, schuun gerief wel moet ik zeggen...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan