"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Ik vind de F-TYPE toch ook maar iets lelijk tbh.
Dat ik dit nog moet lezen :unsure:
Zo een F-type is toch echt gewoon een knappe wagen, dat iemand daar anders over denkt daar schrik ik toch van.
Heeft de lijnen van een aston martin vantage, wat toch zeker geen lelijke koets is.

Of ze competitief zijn dat is een andere zaak. Een cayman mag dan wel beter zijn, daarvoor gaan is ook vrij cliché natuurlijk.
Ik ben blij dat er af en toe nog mensen zijn die kopen met hun hart en minder met hun verstand. Altijd fijn om zo een F-type, giulia, supra of andere wagen te zien waar de concurrentie beter is maar waar de wagen gekocht is met het hart.
 
Altijd fijn om zo een F-type, giulia, supra of andere wagen te zien waar de concurrentie beter is maar waar de wagen gekocht is met het hart.
Echt eh! Ben fan van een Giulia (Veloce), die moet je puur op het hart kopen want in die klasse zijn betere wagens...maar wat een beauty 😍
 
maar als ik nu een F-TYPE lelijk vind dan is dat zo he :)
Ge begrijpt verkeerd wat iedereen hier wil zeggen:
Dan is dat niet zo, maar dan hebt gij gewoon gene smaak. :p

Dat gezegde over smaken en kleuren geldt niet bij een F-Type. :unsure:
 
Ge begrijpt verkeerd wat iedereen hier wil zeggen:
Dan is dat niet zo, maar dan hebt gij gewoon gene smaak. :p

Dat gezegde over smaken en kleuren geldt niet bij een F-Type. :unsure:
Sorry ik snap echt de liefde niet voor die wagen, ik vind dat geen gedrocht he maar ik draai mij daar ook niet voor om als er zo eentje passeert.
 
Jammer genoeg geen foto (ik was alleen aan het rijden) maar gisterenochtend reed ik op de E40 richting Brussel een grote trailer van het Alfa Romeo F1 Team voorbij. Vroeg me direct af of het wrak van Zhou daarin zou zitten :p.
 
Ik reed gisterenavond op de E17 richting Antwerpen en kwam tegen: een gele Renault Clio met Franse nummerplaat aan +- 180kmh met daarachter 2 Volvo's van de federale verkeerspolitie. :laugh: Good ol' police chase.
 
Gisteren een Mustang Mach-E gezien met nummerplaat 1-GAZ-... :ROFLMAO: Die moet ook gevloekt hebben toen hij zijn nummerplaat kreeg :).
 
Daarstraks een grote opligger voor autotransport.
Achteraan stond een Delorean helemaal omgebouwd zoals in Back To The Future 1.
 
Kan je die eigenlijk (per opbod?) verkopen?

Het zou wel een dingetje kunnen zijn om alle populaire voetballers hun namen te kopen en ze later te proberen verpatsen.
 
Kan je die eigenlijk (per opbod?) verkopen?

Het zou wel een dingetje kunnen zijn om alle populaire voetballers hun namen te kopen en ze later te proberen verpatsen.
Ik zou precies als populaire voetballer net niet mijn naam op m'n wagen willen zetten :unsure:
 
Bedrijventerrein in Brussel


EzJqGeQ.jpg
 
Terug
Bovenaan