"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

binnen de lijntjes te parkeren en nog uit je auto te geraken is vrijwel onmogelijk.
c55kl.gif
 
Bwa , daar gaat toch nooit iemand langst zo'n kotteke parkeren.
Dieje ernaast staat staat ook over z'n lijn dus om daar binnen de lijntjes te parkeren en nog uit je auto te geraken is vrijwel onmogelijk.
Staat natuurlijk wel echt dwaas maar ik begrijp em wel.
Hier aan de Ikea en Delhaize zie je dit ook vaak.

Die parkeerplaats naast die winkelkarren lijkt mij nochtans breder? Plus wie zegt er dat die rechtse auto niet daarna pas daar is komen staan? Dat is gewoon asociaal gedrag.
 
Breder gaat die zeker niet zijn. Hier bij de plaatselijke Delhaize hebben ze enkele maanden geleden de parking heraangelegd.
Same issue als bovenstaande.
Die hebben dus random 2 van die kottekes op een parkeerplaats gemaakt.
De palen van die constructie staan net over de lijnen vd parkeerplaats.
De parkeerplaatsen aan weerszijden van dat kotteke zijn effectief minstens 10 cm smaller dan de overige.
De enige die ik naast zo'n hokje weet parkeren is m'n buurman.
Die kerel heeft een Austin Healey en hij geraakt er zonder problemen tussen.
Buiten de sporadische moto zie je er ook nooit iemand staan. Dat zijn gewoon verloren plaatsen waar niet over nagedacht is bij de aanleg ervan.

Ze hadden beter aan weerszijden van zo'n hokjes de gehandicaptenparking gemaakt.
Dan hadden die personen fijn 1 grote plaats.


En de kerel van hierboven is zeker asociaal. Maar als ie zich tussen de strepen op de plaats naast de andere wagen had moeten plaatsen kon er sowieso niemand meer links naast hem gaan staan. De wagen rechts van hem zou dan ook niet meer (normaal) kunnen instappen.
Het begint al met de wagen die over de streep staat geparkeerd.
En dan staat er nog geen pickup à la Dodge Ram geparkeerd. Helemaal hopeloos.
 
Een i4 M50 op de ring, knappe verschijning!
En die nieuwe alfa tonale, vind ik niet mooi, beetje vreemde verhoudingen…
 
Net deze tegengekomen. Een a of een p nummerplaat ken ik. Maar deze?!of is dit een 'gewone' gepersonaliseerde?
 

Bijlagen

  • IMG_20220608_162142.jpg
    IMG_20220608_162142.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 11
Ik vermoed een taxi die verhuurd wordt met chauffeur.
Anyhow niks speciaals. Een grijze muis zo een grijze E.
 
Terug
Bovenaan