1 adres: Porscheplatz 1, 70435 Stuttgart, DuitslandIk zit een weekje in Stuttgart. Bij aankoop van 2 pakken waspoeder krijg je hier er een Audi SQ5 bij precies?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 adres: Porscheplatz 1, 70435 Stuttgart, DuitslandIk zit een weekje in Stuttgart. Bij aankoop van 2 pakken waspoeder krijg je hier er een Audi SQ5 bij precies?![]()
Een top 10 van bizarre Belgische nummerplaten
• Catch-me
• Batman
• F-1
• Awesome
• B-Sure
• Zorro
• Kiekske
• Picasso
• COOOL
• HIHIHI
. Zie: https://www.hln.be/deerlijk/gepersonaliseerde-nummerplaten-kosten-2-000-euro~a43ff046/Via google streetview kun je dus gewoon het Porsche museum bezoekenPorscheplatz 1, 70435 Stuttgart

Meeste gekke nummerplaten hier hangen oftewel op een AMG, oftewel op een absolute schijtbak die minder waard is dan de nummerplaat zelf. Ik zou ze nu opnoemen maar ze zijn nogal eentonig genre MOURAD/IBRAHIM/...
Kheb ook al iemand weten rondrijden met 'DE BESTE', 'STOER' en 'ALEX - 69'. Er is ook een koppel waarvan de ene 'MCNUGGET' heeft en de andere ben ik vergeten. De rest kan ik me al helemaal niet meer herinneren, er is hier ergens ook een roos gewrapte Porsche met ook een gekke nummerplaat. Het moet wel heel leuk zijn om echt bij te blijven.
By far de meeste gepersonaliseerde nummerplaten hangen op tesla's hoor.Meeste gekke nummerplaten hier hangen oftewel op een AMG, oftewel op een absolute schijtbak die minder waard is dan de nummerplaat zelf. Ik zou ze nu opnoemen maar ze zijn nogal eentonig genre MOURAD/IBRAHIM/...
Kheb ook al iemand weten rondrijden met 'DE BESTE', 'STOER' en 'ALEX - 69'. Er is ook een koppel waarvan de ene 'MCNUGGET' heeft en de andere ben ik vergeten. De rest kan ik me al helemaal niet meer herinneren, er is hier ergens ook een roos gewrapte Porsche met ook een gekke nummerplaat. Het moet wel heel leuk zijn om echt bij te blijven.
Batman rijdt hier rond in het dorp met een VW Scirocco![]()
De 10 gekste nummerplaten in ons land: hoeveel kost zo’n gepersonaliseerde nummerplaat en wat zijn de regels?
Je kan de gekste nummerplaten voorbijrijden in het verkeer. Soms met grappige namen, persoonlijke verwijzingen, of zelfs kwetsende onderwerpen. Zo reed er in Brussel een wagen rond met een <a...www.hln.be
Wie kan ze als eerste spotten?
Ik wou net hetzelfde zeggen, de meeste die ik tegen kom zijn in die genre.Meeste gekke nummerplaten hier hangen oftewel op een AMG, oftewel op een absolute schijtbak die minder waard is dan de nummerplaat zelf. Ik zou ze nu opnoemen maar ze zijn nogal eentonig genre MOURAD/IBRAHIM/...
Wattman, Suske en Wiske. Dank u voor dit nostalgisch momentTesla hier in de buurt met WATTMAN vind ik wel goed gevonden. Onlangs wel ontdekt dat dat ook de titel is van een Suske en Wiske album.

www.tsemanie.com
Dat gaat wel echt een vrij unieke spot zijn. Ik kan me niet inbeelden dat veel mensen die die gekocht hebben er ook effectief veel mee gaan rondrijden...Deze ochtend een Guila GTA gezien in dat prachtig groen. Verdikke wat een bak.
Stond op Z-platen. Bijzonder agressief uitziende bak.Dat gaat wel echt een vrij unieke spot zijn. Ik kan me niet inbeelden dat veel mensen die die gekocht hebben er ook effectief veel mee gaan rondrijden...
Diej CATCH-ME een tijdje terug tegengekomen. Dikke RS4 B7, imho.![]()
De 10 gekste nummerplaten in ons land: hoeveel kost zo’n gepersonaliseerde nummerplaat en wat zijn de regels?
Je kan de gekste nummerplaten voorbijrijden in het verkeer. Soms met grappige namen, persoonlijke verwijzingen, of zelfs kwetsende onderwerpen. Zo reed er in Brussel een wagen rond met een <a...www.hln.be
Wie kan ze als eerste spotten?