Monkytiger
Well-known member
Blauwe maserati mc20 in Hofstade/Aalst met nummerplaat bienaver. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ook al zien rijden!Blauwe maserati mc20 in Hofstade/Aalst met nummerplaat bienaver.![]()

Ik heb exact het tegenovergestelde. Ik vind een EQS (en bij uitbreiding de EQE) echt een gedrocht tov de i7.BMW i7, eerste keer dat ik die zag rijden. Gigantisch rooster vooraan en nogal Oosters van lijn achteraan met die platte achterlichten. Sowieso geen auto in mijn prijsklasse maar ik zou toch veruit een Mercedes EQS verkiezen...
Ik zag in de week een i7: die had gvd ocharme 18" velgen? Of heel misschien 19"? Ik neem aan wegens verbruik etc.. maar komaan, zo een groot luxeschip heeft minimaal 20" nodig!!Ik heb exact het tegenovergestelde. Ik vind een EQS (en bij uitbreiding de EQE) echt een gedrocht tov de i7.
Kleinste maat bij de i7 is 19"Ik zag in de week een i7: die had gvd ocharme 18" velgen? Of heel misschien 19"? Ik neem aan wegens verbruik etc.. maar komaan, zo een groot luxeschip heeft minimaal 20" nodig!!
Ben trouwens ook wel fan van de nieuwe (i)7 - ik denk de eerste 7 ooit die ik knap vind.
De mijne had gisteren een flipmomentje. Starten en werd overladen met foutmeldingen, weinig vermogen, geen servo, .... Maar seconden en het was weg. Moest ook op onderhoud, ze zagen de foutmeldingen maar geen oorzaak gevonden.
Stond ook een nieuwe M2. Vond vooral de 'nieuwe' UI een pák beter dan die van mijn wagen.
En zo een M2 leek me ook wel een toppertje..
alleen lijkt dat op zo'n wagen heel klein... Bij mij ook de eerste 7 reeks in lange tijd die ik knap vind. Heeft wat weg van de Chrysler 300C of een kleine Rolls-Royce en ik vind die stijl wel passen bij zo'n voiture.Ligt eraan wat je zoekt in een auto.M2 ben ik nog niet uit. Technisch gezien is het met voorsprong de beste M2 ooit. Looks hangt een beetje van de hoek af. Het zal ongetwijfeld leuk rijden, maar voor de prijs incl trackpack en wat opties heb je ook al wel een nieuwe Cayman GTS 4.0.
En zonder de opties is hij 8k duurder dan een instap Cayman.
De BMW zal wel sneller zijn, maar leuker...?
Ik heb wel al op meerdere plekken gezien dat de nieuwe M2 een pak minder leuk zou rijden dan de vorige generatievind ik een M2 leuker rijden voor mij.
Ik heb nog niet met de nieuwe M2 gereden, dus kan er zelf niks over zeggen. Ik hoop dat die bij de volgende M tour er bij is, dan ga ik daar eens een stuk mee rijden.Ik heb wel al op meerdere plekken gezien dat de nieuwe M2 een pak minder leuk zou rijden dan de vorige generatie

De BMW verkopers "verkopen" de prijs als "je koopt een mini M4", wat ook wel zo is, gezien het chassis van een 3-reeks komt etc.Ligt eraan wat je zoekt in een auto.
Toen ik aan het zien was voor een M2, heb ik ook gekeken naar een cayman. Ik vind de M2 leuker rijden.
Ik zoek dan ook wel dat speelse en "agressief" karakter in een auto. Cayman voelde op dat gebied wat serieuzer aan (moeilijk uit te leggen eigenlijk).
Qua prijs vind ik die ook "goedkoper". Als je een gelijkaardige motor wilt hebben moet je al naar Cayman S gaan en deze start toch hoger, dan de M2. Als je opties pakt zoals trackpack bij BMW, wat eigenlijk gewoon carbon delen zijn en kuipzetels, technische gezien veranderd er niks aan die auto. Pakt deze opties op de Porsche en het verschil blijft even groot. Enkel maar die kuipzetels bij GTS 4.0 en dat is al 6.000 euro erbij. Maar heb toch ook wel de indruk dat het verschil kleiner is geworden.
Qua looks weet ik het niet bij de nieuwe M2. Ik moet het eerst nog een paar keer in het echt zien en laten bezinken. Ik vind het voorlopig iets te en te hoekig.
Soms denk ik wel eens na wat kan mijn volgende wagen zijn. Door de nieuwe looks van de M2, kom ik sneller uit bij een cayman om eerlijk te zijn. Maar als ik dan de rijervaring met elkaar vergelijk, vind ik een M2 leuker rijden voor mij.
Maar de modellen dat je dan nu opnoemt zijn dan ook een stuk duurder?De BMW verkopers "verkopen" de prijs als "je koopt een mini M4", wat ook wel zo is, gezien het chassis van een 3-reeks komt etc.
M2 is idd wat meer de "hooligan"-auto tov de Cayman. Maar, ook tov de andere auto's is het gat nu een pak kleiner he. Lotus Emira, Alpine A110, Jaguar F-type, ... (al heeft de BMW natuurlijk 2 extra zetels) Het maakt de M2 natuurlijk geen slechtere auto, maar het was een beetje de enige sportieve coupé die je voor zijn prijs kon kopen, en dat is nu een pak minder imo.
Ik heb zelf het gevoel dat ze een fantastische wagen hebben gebouwd, maar dat hij 10k te duur is. Al zullen de directe concurrenten (CLA AMG en RS3) mss ook wel zo duur zijn.

Wou zeggen: dat zal Boma zijn, maar is blijkbaar een valse herinnering, want die reed met een ChryslerJaguar met nummerplaat PUSSYCAT
Jup, maar meesten kopen die zakelijk eh. Lin 21% BTW dus, en ook ferme besparingen op brandstof.Heel leuke verschijning die id buzz; maar 65-70.000 euro voor een bestelwagen
![]()
② Volkswagen ID.Buzz 77 kWh Cargo — Volkswagen — 2dehands
Kilometerstand: 8, Gewicht: 3000 kg, Motorvermogen: 204 pk, Automaat 1 versnellingen, ABS, Airbag bestuurder, Airbag passagier, Navigatiesysteem, Btwwww.2dehands.be
Ik had idd beter moeten verwoorden. Zou met dat geld ook wel iets anders kopen.Daar ben je toch ver weg van geparkeerd dan?
Het had ook deze kunnen zijn. Dan is die van jou nog een mooie MaybachIk had idd beter moeten verwoorden. Zou met dat geld ook wel iets anders kopen.