"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Op dit moment? Misschien. Maar vanaf 1 juli is plugin niet meer interessant als bedrijfswagen?
Eigenlijk valt dat nog mee. Als ik het goed opheb, heb je dan nog 2j evenveel fiscale voordelen. En na die 2j bouwt dat heel lichtjes af.
Dus als je er maar 4j mee zou rijden, ga je niet zo veel nadeel hebben.

Eigenlijk valt dat nog mee. Als ik het goed opheb, heb je dan nog 2j evenveel fiscale voordelen. En na die 2j bouwt dat heel lichtjes af.
Dus als je er maar 4j mee zou rijden, ga je niet zo veel nadeel hebben.
Elk jaar 25pct minder aftrekbaar. Na 4j = 0% voor alle wagens met een verbrandingsmotor (en dus ook hybrides)

Een schoon madammeke in een Cayenne turbo GT.

Moest mijn ogen in 2 richtingen dwingen :lol:

Ik vind het absurd hoeveel GLE350de er rondrijden. Alleja, over het algemeen heb ik de indruk dat een auto van 100k niet meer zo speciaal is tegenwoordig

Ik vind het absurd hoeveel GLE350de er rondrijden. Alleja, over het algemeen heb ik de indruk dat een auto van 100k niet meer zo speciaal is tegenwoordig
Zelfs de GLE500e zie ik regelmatig rijden. En de Range Rovers (sport en gewone versie) PHEV zie ik ook steeds vaker op de weg.
Veel mensen verdienen toch goed hun boterham blijkbaar :p

Geen speciale buurt hoor ...
Maar zoals hierboven, ook Range Rovers, X5 etc ...
Zelfs BMW M3 rijdt hier precies vaker rond dan een gewone 3reeks
Oké dat lijkt mij nu toch wel een speciale buurt te zijn hoor, een BMW M3 kom ik maar zelden tegen. M5 zie ik soms wel eens. En RS’en, maar het is wel geen alledaagse verschijning. Of zelfs wekelijks.

Kom maar eens hier bij ons aan de schoolpoort kijken 's ochtends. Dan heb ik een plebskar :lol:

BMW XM (van lokale ondernemer-dakwerker). Mijn 218i vervangwagen even ter vergelijking:

Daarnaast in Gent ook een rode XM gezien gisteren.

Geen foto maar ook hier in de buurt (andere dan eerder gemelde) BMW iX 60M.

Deze week ook zien rijden, geen idee wat het was maar wel in één oogopslag gezien dat het een verdomd lelijke tank was. Dacht eerst aan een soort uitwisselingsproject met Oekraine om hier afgedankt rollend materiaal te laten rondrijden...

Laatst bewerkt:
Vorig weekend naar de Nurburgring geweest, geen enkele foto genomen wat er op de parking stond bij de legendarische nordschleife 🤣, 70 % BMW'S, 20 % Porsches & 10% andere merken. Wel 6 ronden meegereden op het circuit.

Geen idee wat dit is

IjgTp2W.jpg

UK7ILXe.jpg

:love2::love2::love2:
b4ESc3T.jpg

YEnAexF.jpg

akFnBLa.jpg

Laatst bewerkt:
Vorig weekend naar de Nurburgring geweest, geen enkele foto genomen wat er op de parking stond bij de legendarische nordschleife 🤣, 70 % BMW'S, 20 % Porsches & 10% andere merken. Wel 6 ronden meegereden op het circuit.

Geen idee wat dit is

IjgTp2W.jpg

UK7ILXe.jpg

:love2::love2::love2:
Volgens mij een Bentley S3

In verband met die x5'en en Range rovers en andere GLE voertuigen. Dat zijn meestal managers of ondernemers die dit op de zaak kopen. Die x5'en die je ziet zijn hybrids en zelfs de range rovers. Dus perfect af te schrijven.

Ik weet niet waar ik het las, maar ergens stond er een artikel (denk Knack) dat er in België enorm veel startende ondernemers (jongelui oa) direct een X5 grijpen of dikke Benz en na een jaar al die al moeten afgeven omdat ze deze niet kunnen betalen.

In mijn straat is er ook zo eentje. Rijdt met een Velar rondt maar ondertussen heeft hij geen gordijnen, nog geen oprit, geen postbus enzovoort maar wel een Velar. Prioriteiten.

In verband met die x5'en en Range rovers en andere GLE voertuigen. Dat zijn meestal managers of ondernemers die dit op de zaak kopen. Die x5'en die je ziet zijn hybrids en zelfs de range rovers. Dus perfect af te schrijven.

Ik weet niet waar ik het las, maar ergens stond er een artikel (denk Knack) dat er in België enorm veel startende ondernemers (jongelui oa) direct een X5 grijpen of dikke Benz en na een jaar al die al moeten afgeven omdat ze deze niet kunnen betalen.

In mijn straat is er ook zo eentje. Rijdt met een Velar rondt maar ondertussen heeft hij geen gordijnen, nog geen oprit, geen postbus enzovoort maar wel een Velar. Prioriteiten.
you can live in a car but can't race a house

Terug
Bovenaan