"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Voldoende mensen die gewoon meer dan voldoende eigen kapitaal hebben om dat privé te kopen hoor.

Een Tom Boonen heeft geen BVBA waarop hij zijn wagens koopt.
Die trekt gewoon zijn kaart van KBC en tikt even 250k af bij de dealer.
Maar betaalt hij ook niet super weinig belastingen op zijn sportinkomsten?
Dan is dat minder problematisch om met privé geld te betalen.

Maar betaalt hij ook niet super weinig belastingen op zijn sportinkomsten?
Dan is dat minder problematisch om met privé geld te betalen.
En waarom starten mensen als zelfstandige? :P
Creatieve boekhouding dat hebben de mensen in loondienst niet uitgevonden :P

In Monaco gaan wonen helpt om de belastingen wat te drukken. Maar heeft het gros van zijn carrière gewoon in België gewoond en voldoende bijgedragen.

Hij heeft trouwens wel een bvba waarmee hij zijn activiteiten na de koers mee doet ;)
Maar dat zal boekhoudkundig echt niet zo inventief zijn.

En waarom starten mensen als zelfstandige? :p
Creatieve boekhouding dat hebben de mensen in loondienst niet uitgevonden :p

In Monaco gaan wonen helpt om de belastingen wat te drukken. Maar heeft het gros van zijn carrière gewoon in België gewoond en voldoende bijgedragen.

Hij heeft trouwens wel een bvba waarmee hij zijn activiteiten na de koers mee doet ;)
Maar dat zal boekhoudkundig echt niet zo inventief zijn.
Hij heeft ooit nog een deal van een paar miljoen gesloten met de fiscus omdat hij gefraudeerd had. Ik durf te gokken dat hij niet voldoende bijgedragen heeft in verhouding tot zijn inkomsten hoor.
Ik denk dat je met Tom Boonen een beetje een slecht voorbeeld gepakt hebt :D

Bentley Speed Six in Knokke. :love2:

bentley.jpg

Vraag me af wat het verhaal achter deze nummerplaat is. Was overigens een vrouw achter het stuur.
EDIT: eens gegoogled en op een ander forum tegengekomen dat dit blijkbaar een gynaecologe is. Wel goed gevonden dan ! :D

20230530-081209.jpg

Laatst bewerkt:
IMG_7627.jpeg

IMG_7628.jpeg

Afgelopen in weekend in Heist, stond wel heel de dag foutief geparkeerd maar bon.

2 minuten gebabbeld met de eigenaar.

Maserati Grecale Trofeo, zelfde motor als in de MC20 blijkbaar. Duurste uitvoering

510 pk en van 0-100 in nog geen 4 seconden.

Reed hiervoor met een Quattroporte GTS.

Ik vind hem mooier dan de Levante alleszins.

Amai knappe kar. Ik heb wel altijd al een zwak voor maserati's gehad :)
Is hier zo wat met ups and downs.
Granturismo en Grancabrio (of hoe noemt die), absoluut fan. Levante, ook niet slecht voor zijn segment.
Ghibli, meh...

Maar alleen voor het geluid zou je er al een willen he

Is hier zo wat met ups and downs.
Granturismo en Grancabrio (of hoe noemt die), absoluut fan. Levante, ook niet slecht voor zijn segment.
Ghibli, meh...

Maar alleen voor het geluid zou je er al een willen he
Ja de Ghibli is hier verkloot door groepsaankopen van allochtonen die met de vensters naar beneden en luide muziek met het schuifdak op kip door de straten op en neer rijden. Spijtig.

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar tegenwoordig zie ik precies veel niet M bmw’s met die spiegelkappen van recente M bmw’s. Is dat nu een af-fabriek optie? Of is er ergens een wannabe M rage gaande?
Ik snap de aantrek totaal niet, ik vind die spiegelkappen net het lelijkste aan een M.

Terug
Bovenaan