"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

2x een grijze Mercedes AMG-EQS 53 met nummerplaat "AMG-EQS" gezien.
1e keer als ik er achter reed en me ergerde aan hoe traag die reed 😅
2e keer stond hij geparkeerd aan een brasserie op 800m van m'n voordeur.

En dezelfde dag een Ferrari met nummerplaat "Ti Amo".

Lotus Elan, jaren '90 model. Jammer genoeg in het zwart, voor mij blijft geel toch de meer typische kleur voor dat model.

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar tegenwoordig zie ik precies veel niet M bmw’s met die spiegelkappen van recente M bmw’s. Is dat nu een af-fabriek optie? Of is er ergens een wannabe M rage gaande?
Ik snap de aantrek totaal niet, ik vind die spiegelkappen net het lelijkste aan een M.
Die spiegelkappen passen mooi op een echte M met de body kit en het ‘postuur’ voor die accenten.

Maar op een 118d trekt het op geen kloten inderdaad.

Vandaag ook een X6 gezien waar de eigenaar de verkeerde M had opgeplakt. :unsure:

Wie weet wat het verschil is lacht u vierkant uit, wie het niet weet kan het geen reet schelen. Bizar.

Die spiegelkappen passen mooi op een echte M met de body kit en het ‘postuur’ voor die accenten.

Maar op een 118d trekt het op geen kloten inderdaad.

Vandaag ook een X6 gezien waar de eigenaar de verkeerde M had opgeplakt. :unsure:

Wie weet wat het verschil is lacht u vierkant uit, wie het niet weet kan het geen reet schelen. Bizar.
Ik krijg toch ook regelmatig "complimenten" over de spiegelkappen. Dat zijn dan meestal mensen die niet weten wat een M is.
Zelf vind ik die ook mooi, maar was verbaasd dat het toch veel mensen opviel.

Nadien viel het mij dan ook op dat veel mensen dat als aftermarket koopt. Mijn vriendin zei dan ook altijd. Ha kijk daar heb je ook een M, want die heeft ook zo'n spiegelkappen. Terwijl dat het niet is.
Bij mij weten kun je dat niet kiezen als optie op niet M modellen.

Ondertussen is ze al beter opgeleid en kan ze wel het onderscheid zien ondanks er afermarket producten opzitten. Wat ben ik toch fier op haar. :giggle:

Ik krijg toch ook regelmatig "complimenten" over de spiegelkappen. Dat zijn dan meestal mensen die niet weten wat een M is.

Nadien viel het mij dan ook op dat veel mensen dat als aftermarket koopt. Mijn vriendin zei dan ook altijd. Ha kijk daar heb je ook een M, want die heeft ook zo'n spiegelkappen. Terwijl dat het niet is.

Ondertussen is ze al beter opgeleid en kan ze wel het onderscheid zien ondanks er afermarket producten opzitten. Wat ben ik toch fier op haar. :giggle:
Smaken en kleuren he!

Ik vind persoonlijk een BMW heel snel nogal ordinair worden als er aan gefoefeld wordt. Alles wat niet OEM is zie je nogal snel er uit springen imo. Of als men looks van andere uitvoeringen 'transplant' zoals die spiegelkappen ziet het er vaak gek uit. Ook mensen die het belachelijkste geluid uit hun wagen proberen te halen... Ik ben er geen fan van.

Smaken en kleuren he!

Ik vind persoonlijk een BMW heel snel nogal ordinair worden als er aan gefoefeld wordt. Alles wat niet OEM is zie je nogal snel er uit springen imo. Of als men looks van andere uitvoeringen 'transplant' zoals die spiegelkappen ziet het er vaak gek uit. Ook mensen die het belachelijkste geluid uit hun wagen proberen te halen... Ik ben er geen fan van.
Die mening deel ik.

Ik hou ook liever van een OEM look. Als er wat aangepast wordt is het subtiel en zou je denken dat het zo van het fabriek komt. Bij mij is ook alles OEM.
Zou zelf ook nooit M spiegelkappen plaatsen op een niet M model.

Hier rijd er ook een 330i rond met M motorkap, M bumpers (de echte), 4 uitlaten, M spiegelkappen,... Maar dat plaatje klopt dan niet.

Zoals je zegt smaken en kleuren.

Laatst bewerkt:

Die van mij probeert mij een 718 aan te praten ipv een 911. Enerzijds fier dat ze het verschil kent, anderzijds laat me met rust gvd!!!

Die mening deel ik.

Ik hou ook liever van een OEM look. Als er wat aangepast wordt is het subtiel en zou je denken dat het zo van het fabriek komt. Bij mij is ook alles OEM.
Zou zelf ook nooit M spiegelkappen plaatsen op een niet M model.

Hier rijd er ook een 330i rond met M motorkap, M bumpers (de echte), 4 uitlaten, M spiegelkappen,... Maar dat plaatje klopt dan niet.

Zoals je zegt smaken en kleuren.
Ik ben zo'n zondaar, maar ik reken mezelf dan ook niet bij de echte autoliefhebbers. Zal wel nooit een M badge erop plakken want dat is gewoon belachelijk. Ik twijfel ook of ik ze ga laten zitten, mevrouw Hego is niet zo'n fan maar ik vind het wel iets hebben.

Gisteren een 1955 Porsche 356 A 1600 Speedster gezien op de E40. Ja, de volledige modelnaam/jaartal heb ik moeten googlen en foto's vergelijken :).
Zag er als nieuw uit... Huidige kostprijs blijkbaar ruim boven de €300.000 :oops:
Jammer genoeg geen foto aangezien ik alleen aan het rijden was.

Gisteren een 1955 Porsche 356 A 1600 Speedster gezien op de E40. Ja, de volledige modelnaam/jaartal heb ik moeten googlen en foto's vergelijken :).
Zag er als nieuw uit... Huidige kostprijs blijkbaar ruim boven de €300.000 :oops:

Deze toevallig?

Bekijk bijlage 19905

Bekijk bijlage 19906

Afgelopen in weekend in Heist, stond wel heel de dag foutief geparkeerd maar bon.

2 minuten gebabbeld met de eigenaar.

Maserati Grecale Trofeo, zelfde motor als in de MC20 blijkbaar. Duurste uitvoering

510 pk en van 0-100 in nog geen 4 seconden.

Reed hiervoor met een Quattroporte GTS.

Ik vind hem mooier dan de Levante alleszins.
Ik ben benieuwd naar de Grecale Folgore.

Huh, hiernet tijdens de middagwandeling een witte gezien, ook toevallig.

Terug
Bovenaan