"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Dat ze belachelijk zijn geef ik je gelijk in, maar ze verbieden dan weer niet. Ik vind dat iedereen zijn eigen keuze moet kunnen maken.
Bijvoorbeeld een knalroze Lamborghini kan ik ook enorm respecteren, ondanks dat ik het erg lelijk zou vinden.
Ik ben wel blij dat die fiscale voordelen rond lichte vracht pickups voor particulieren afgeschaft zijn, juist jammer dat het enkel pickups betreft.
En ook jammer dat het enkel particulieren betreft, al vind ik dat het niet zo zwart-wit is bij zelfstandigen.
Sorry neen, die monsters zijn letterlijk een gevaar op de weg.

Een Crossover tot daar aan toe, zijn meestal maar iets hoger en voetgangers worden nog opgeschept. Maar zo'n F150 of hoger. Nope.
 
Sorry neen, die monsters zijn letterlijk een gevaar op de weg.

Een Crossover tot daar aan toe, zijn meestal maar iets hoger en voetgangers worden nog opgeschept. Maar zo'n F150 of hoger. Nope.
Volgens mij kwam die zijn motorkap ter hoogte van mijn dak. Wel een F250.

En inderdaad gewoon recht qua bumper, dat is een muur die tegen u knalt.

Al hebben we er wel ééntje gehuurd voor n paar dagen komende vakantie :laugh:
 
Denderhoutem -> Witte Ferrari F8 denk ik. Passeerde me net, helaas geen foto van kunnen nemen.
Amai. Dan moet ge al minstens een Roma, 458 en 488 gehad hebben geloof ik eer je een allocatie voor een F8 kan bekomen.

Spijtig van het wit!
 
Ik heb het in het verleden al eens gezien dus het kan de 488 zijn. Ik heb niet goed gezien of hij twee of een van die ronde achterlichten had.
 
Amai. Dan moet ge al minstens een Roma, 458 en 488 gehad hebben geloof ik eer je een allocatie voor een F8 kan bekomen.

Spijtig van het wit!
De F8 is er sinds 2019, niemand kon die F8 dan hebben voor 2j lang tot de Roma is uitgekomen in 2021?
 
Amai. Dan moet ge al minstens een Roma, 458 en 488 gehad hebben geloof ik eer je een allocatie voor een F8 kan bekomen.

Spijtig van het wit!
Ik zit nu in een paar facebook groepen rond Porsche. Het is daar niet uitzonderlijk dat er daar mensen "lijstjes" posten van hun auto's die allemaal vlot boven de 250k€ kosten... Zot wereldje :p
 
Deze avond na het werk eventjes mogen genieten van deze kont

iu


Ni deze die ik zag, geen tijd genoeg gehad om een foto te nemen :D
 
Ik ken niet zo veel van Ferrari’s hun klanten policy, dus ik geloofde je wel dat je voor de F8 eerst 3 andere Ferrari’s moet gekocht hebben.
Los daarvan is dat toch ook maar een vrij ridicuul systeem dat je voor uw vrouw dan een 458 moet kopen zodat je zelf een F8 kan kopen.

Als alle merken dat zouden toepassen het zou er lief uitzien :p
Meneer wilt een supra kopen? Dan zult ge eerst de rotzooi van een yaris en een avensis moeten ervaren!
 
Los daarvan is dat toch ook maar een vrij ridicuul systeem dat je voor uw vrouw dan een 458 moet kopen zodat je zelf een F8 kan kopen.
De mensen die een F8 kopen hebben een heel simpele oplossing voor dat probleem:
 
Los daarvan is dat toch ook maar een vrij ridicuul systeem dat je voor uw vrouw dan een 458 moet kopen zodat je zelf een F8 kan kopen.

Als alle merken dat zouden toepassen het zou er lief uitzien :p
Meneer wilt een supra kopen? Dan zult ge eerst de rotzooi van een yaris en een avensis moeten ervaren!
Toevallig een filmpje van carwow gezien hierover. Je moet een LaFerrari hebben om de opvolger te mogen kopen. Hierdoor wordt de LaFerrari nu aanzien als een goeie investering, omdat je die voor meer gaat kunnen kopen eens de opvolger er is.
 
Toevallig een filmpje van carwow gezien hierover. Je moet een LaFerrari hebben om de opvolger te mogen kopen. Hierdoor wordt de LaFerrari nu aanzien als een goeie investering, omdat je die voor meer gaat kunnen kopen eens de opvolger er is.
Telt tweedehands dan? Ik dacht dat enkel nieuw gekochte auto’s tellen.
 
Sorry neen, die monsters zijn letterlijk een gevaar op de weg.

Een Crossover tot daar aan toe, zijn meestal maar iets hoger en voetgangers worden nog opgeschept. Maar zo'n F150 of hoger. Nope.
De mens die dat filmpje gemaakt heeft is zo biased, dat ik zelfs niet de tijd neem om het uit te kijken. Ik ben gestopt bij het zinnetje: "SUVs are oversized, ridiculous, unnecessary death machines that are litteraly killing people." :rolleyes:

Ben zelf niet voor of tegen SUV's, maar SUV's hebben echt wel voordelen, zelfs in Vlaanderen. Met al die (onreglementaire) drempels in Vlaanderen, is een SUV bv. de enige garantie dat je over de Vlaamse wegen kan rijden zonder bumperschade op te lopen.
 
Terug
Bovenaan