"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Gisteren een 488 op de ring van Brussel, jammer genoeg in zwart (geen idee wie ooit een zwarte Ferrari bestelt...)
Daarna ook de allereerste keer dat ik een ID Buzz gezien heb. Ik vind de looks eigenlijk heel geslaagd, leuke mix tussen retro en modern.

Lol, ik ben die verleden week hier in de buurt van Gent tegen gekomen. Ik dacht net hetzelfde over het feit dat het een zwarte is 😋

Ik ken iemand persoonlijk met een zwarte 488 van rond het Gentse, zal wellicht die zijn (enfin, toch zeker die die @ikbenben heeft gespot).
 
Van de week ook een AMG GT tegen gekomen met nr plaat A-R-E.

Edit : deze dus


mercedes-amg-gt-r-pro-c190-c938122122021213250_1.jpg
 
Omdat jullie het over spoilers en een vier/vijfdeurs hadden. Ik kwam vanmiddag deze tegen.

20230224_141954.jpg


Enkel gezien dat het een volkswagen was. Wel een package deal. Gekke ramen, antenne en een spoiler.
 
Gisteren een 488 op de ring van Brussel, jammer genoeg in zwart (geen idee wie ooit een zwarte Ferrari bestelt...)
Daarna ook de allereerste keer dat ik een ID Buzz gezien heb. Ik vind de looks eigenlijk heel geslaagd, leuke mix tussen retro en modern.
Een tijd geleden ook een zwarte 488 Pista gezien (op de ring aan het Sportpaleis) had ook een custom nr plaat. Schonen bak maar toch geen fan van zwarte wagens.
 


Ford F-250 7.3l Superduty
Dat is echt wel huge 😅

Stond volgens mij ook nog een Triumph oldtimer op de aanhanger
 
Die belachelijke karren mogen van mij verboden worden :p
Dat ze belachelijk zijn geef ik je gelijk in, maar ze verbieden dan weer niet. Ik vind dat iedereen zijn eigen keuze moet kunnen maken.
Bijvoorbeeld een knalroze Lamborghini kan ik ook enorm respecteren, ondanks dat ik het erg lelijk zou vinden.
Ik ben wel blij dat die fiscale voordelen rond lichte vracht pickups voor particulieren afgeschaft zijn, juist jammer dat het enkel pickups betreft.
En ook jammer dat het enkel particulieren betreft, al vind ik dat het niet zo zwart-wit is bij zelfstandigen.
 


Ford F-250 7.3l Superduty
Dat is echt wel huge 😅

Stond volgens mij ook nog een Triumph oldtimer op de aanhanger
Wij hebben destijds een F450 als RV gehad. Dat ding mag dan een tank van een motor hebben, niet vooruit te krijgen ze :p
Dat ze belachelijk zijn geef ik je gelijk in, maar ze verbieden dan weer niet. Ik vind dat iedereen zijn eigen keuze moet kunnen maken.
Bijvoorbeeld een knalroze Lamborghini kan ik ook enorm respecteren, ondanks dat ik het erg lelijk zou vinden.
Ik ben wel blij dat die fiscale voordelen rond lichte vracht pickups voor particulieren afgeschaft zijn, juist jammer dat het enkel pickups betreft.
En ook jammer dat het enkel particulieren betreft, al vind ik dat het niet zo zwart-wit is bij zelfstandigen.
Dit gaat over eentje die bouwmachines verhuurt (denk ik?). Daarvoor kan zoiets wel nog effectief nut hebben...
 
Te laat voor een foto, maar kwam in Zaventem onlangs een zwarte Nio ET7 tegen.

Wagen reed in de industriezone waar Toyota zijn testbaan heeft.
 
Vandaag in aalst een tesla gezien.
Dit is geen primeur maar ...
Wtf had er al over gelezen in vantablack .... dat is echt vet en raar om te zien !!!
 
Over zeldzame BMW's gesproken. Dit weekend nog eens een F10 M5 30 jahre edition van dichtbij mogen bewonderen.
Dit blijft toch een van mijn favoriete BMW's.

Een foto van autogespot gepik ter illustratie
bmw-m5-f10-30-jahre-edition-c102805052016145155_1.jpg
 
Een golf mk7.5 GTI TCR - toch knappe karren!

Ik werd wel agressief toen ik zag hoe dof en slecht onderhouden zijn uitlaten waren :angry:
 
Terug
Bovenaan