"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Gespot voor dezelfde woning in Zele

rZ09poI.jpg
877vRn3.jpg
 
Daarstraks nog eens een AMG GT 4-door gezien. Was lang geleden precies. Ik vind het wel opvallend hoe onopvallend die eigenlijk is, als je dan weet wat voor beest dat eigenlijk is...
 
Hier in de buurt rijdt er zo'n 4door rond, met nr plaat '1-WEG-...' ofzoiet. Moet van hier in de streek zijn want heb die al meerdere malen gezien, wordt gebruikt als daily :)
Gisteren voor het eerst een BMW X7 gezien, wist niet dat die bestond zelfs
 
Daarstraks nog eens een AMG GT 4-door gezien. Was lang geleden precies. Ik vind het wel opvallend hoe onopvallend die eigenlijk is, als je dan weet wat voor beest dat eigenlijk is...
In mijn dorp heeft er ene zo een GT63s, dat is echt een raket. De gigantische spoiler verraadt veel.
 
In mijn dorp heeft er ene zo een GT63s, dat is echt een raket. De gigantische spoiler verraadt veel.
Ja, BMW heeft momenteel geen enkel model dat in de buurt komt qua rondetijden he. Terwijl dit een vrij grote en zware 4-deurs sedan is. Die vleugel is nu toch niet zo enorm?
 
Ja, BMW heeft momenteel geen enkel model dat in de buurt komt qua rondetijden he. Terwijl dit een vrij grote en zware 4-deurs sedan is. Die vleugel is nu toch niet zo enorm?
Voor op een zware 4-deurs sedan is alles meer dan een lipje als spoiler gigantisch :p
 
Gisteren een nieuwe rode Toyota Supra gespot, toch wel een stiekeme droomauto van me, de 3-liter weliswaar.
Buiten het geluid, is dat nu eens een wagen die ik als 2l zou kopen.
Aankoopprijs: 57k vs 72k.
Totale belastingen 5 jaar: 2950€ vs 6128€
100kg minder
+-100pk minder
Dat is echt een gigantische meerprijs voor een heel beperkte winst imo.
 
Buiten het geluid, is dat nu eens een wagen die ik als 2l zou kopen.
Aankoopprijs: 57k vs 72k.
Totale belastingen 5 jaar: 2950€ vs 6128€
100kg minder
+-100pk minder
Dat is echt een gigantische meerprijs voor een heel beperkte winst imo.
Ik lees vooral copium om uw 2.0 Boxster te verdedigen :biglaugh:
 
Ik lees vooral copium om uw 2.0 Boxster te verdedigen :biglaugh:
2.5 he :p
Neenee, ben ook gaan testrijden met de Z4 40i he, en die motor is super he. Maar daar was het prijsverschil (met opties) toch al een stuk kleiner (was iets meer dan 10k verschil dacht ik). En imo nog steeds te groot.

In het geval van de Porsche hebt ge nog heel de turbo vs NA discussie, maar dat is bij de BMW-motor niet relevant :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Wat is er mis met spoilers??😙



BBE30-AEA-2-C56-4690-A9-C2-5-E89-CB417825.jpg

Altijd handig van een strijkplank of picnictafel bij te hebben ;)

Bij sommige auto's, vooral in de jaren '70 - '90, had dat wel een meerwaarde. Als ik me niet vergis, was Porsche daar in de jaren '70 mee begonnen in een 911 omdat die zelfs met spoiler nog tricky was om mee te rijden.
 
Gisteren een 488 op de ring van Brussel, jammer genoeg in zwart (geen idee wie ooit een zwarte Ferrari bestelt...)
Daarna ook de allereerste keer dat ik een ID Buzz gezien heb. Ik vind de looks eigenlijk heel geslaagd, leuke mix tussen retro en modern.
 
Terug
Bovenaan