"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Ik vind het persoonlijk stom een fake geluid.
Ja uiteraard is het fake he, die maken normaal geen geluid...

Ik vind het over het algemeen de elektrische geluiden nog wel schoon. Die van de Taycan en van m'n BMW hybride vind ik ook wel prima.

Je moet het natuurlijk niet gaan vergelijken met schreeuwerige V10's en V12's
 
Ja uiteraard is het fake he, die maken normaal geen geluid...

Ik vind het over het algemeen de elektrische geluiden nog wel schoon. Die van de Taycan en van m'n BMW hybride vind ik ook wel prima.

Je moet het natuurlijk niet gaan vergelijken met schreeuwerige V10's en V12's
Heeft niks met vergelijken te maken. Vind het gewoon belachelijk om er zo'n zwaarder geluid onder te steken. Gewoon eigenlijk omdat mensen dat gewoon zijn dat er geluid uit komt. Ik heb zelf die sport sound niet genomen.
 
Heeft niks met vergelijken te maken. Vind het gewoon belachelijk om er zo'n zwaarder geluid onder te steken. Gewoon eigenlijk omdat mensen dat gewoon zijn dat er geluid uit komt. Ik heb zelf die sport sound niet genomen.
Ik vind het wel passen als je de krachtigste productiewagen die Audi ooit maakte rijdt.. dat je het niet mooi vind ok, maar om dat nu belachelijk te vinden.. zoveel geluid maakt het nu ook niet he :p

Een geluid is trouwens verplicht geloof ik.

Maar goed, smaken en kleuren hé.
 
Ik vind het wel passen als je de krachtigste productiewagen die Audi ooit maakte rijdt.. dat je het niet mooi vind ok, maar om dat nu belachelijk te vinden.. zoveel geluid maakt het nu ook niet he :p

Een geluid is trouwens verplicht geloof ik.

Maar goed, smaken en kleuren hé.
Ik ben er zelf nog niet uit welk geluid ik vind passen bij EV's. Dat van de iX3 vind ik niet echt aangenaam in het interieur in elk geval.
Eigenlijk zou ik eerder een "Jetsons" geluidje willen.
 
Ik ben er zelf nog niet uit welk geluid ik vind passen bij EV's. Dat van de iX3 vind ik niet echt aangenaam in het interieur in elk geval.
Eigenlijk zou ik eerder een "Jetsons" geluidje willen.
Als geluidje eis ik Never Gonna Give You Up of Jeremiah Was A Bullfrog.

Voor BMWs eender welk liedje van Justin Bieber als de computer merkt dat de wielen draaien, maar de pinkers niet aan staan. Wordt plezant in bochten maar dat zal hun leren van een BMW aan te schaffen.
 
Hier een straat verder heeft er ene een Aston Martin DBX op de oprit staan. Zie je toch ook niet elke dag.

Voor de prijs en dat vermogen, ziet die wagen er eigenlijk heel bescheiden uit.
 
Hier een straat verder heeft er ene een Aston Martin DBX op de oprit staan. Zie je toch ook niet elke dag.

Voor de prijs en dat vermogen, ziet die wagen er eigenlijk heel bescheiden uit.
Dat is omdat AM altijd heel stijlvolle wagens maakt. Een DBS SL is een super knappe wagen bvb, maar als je die ziet heb je nooit het gevoel van "amai, wat ne showoff" (itt andere merken in het segment)
 
Hier een straat verder heeft er ene een Aston Martin DBX op de oprit staan. Zie je toch ook niet elke dag.

Voor de prijs en dat vermogen, ziet die wagen er eigenlijk heel bescheiden uit.

Is wel zeer klassevol, en daar mikte aston martin wel op denk ik.
Maar het blijft een SUV natuurlijk. Waarom ieder merk en iedere pipo daarmee wilt rondrijden is mij een raadsel :p

Zo een urus bijvoorbeeld. Dat is toch echt waanzin dat mensen dat willen :p
 
Is wel zeer klassevol, en daar mikte aston martin wel op denk ik.
Maar het blijft een SUV natuurlijk. Waarom ieder merk en iedere pipo daarmee wilt rondrijden is mij een raadsel :p

Zo een urus bijvoorbeeld. Dat is toch echt waanzin dat mensen dat willen :p
Urus zijn idd de meest smakeloze karren in dat segment. Dan vind ik zo een DBX ook wel eleganter overkomen.

Als ik dan verplicht zou worden voor een SUV te kopen.. dan was het een Porsche. Cayenne turbo s of zo een turbo GT :)
 
Urus zijn idd de meest smakeloze karren in dat segment. Dan vind ik zo een DBX ook wel eleganter overkomen.

Als ik dan verplicht zou worden voor een SUV te kopen.. dan was het een Porsche. Cayenne turbo s of zo een turbo GT :)
Absoluut niet:
2024-ferrari-purosangue-exterior-side-profile-doors-open.jpg

100% zeker deze :D
 
Purosangue voor mij eveneens!
Maar kunnen we dat een SUV noemen? Of eerder een sportwagen die iets hoger staat?

Want in vergelijking met een X5, cayenne en de rest is dat toch een pak lager :p
 
Soit, niet in het echt tegengekomen maar online.
M3 touring
Wat een droomwagen altijd al M fan geweest maar dit is toch wel het summum.
Mijn vriendin vindt het afschuwelijk en een johnny bak. :headshake:
 
Terug
Bovenaan