"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Soit, niet in het echt tegengekomen maar online.
M3 touring
Wat een droomwagen altijd al M fan geweest maar dit is toch wel het summum.
Mijn vriendin vindt het afschuwelijk en een johnny bak. :headshake:
Ik vind hem wel vet.
Zeg tegen u vriendin , het is deze of deze ... en laat dan een type-r fk8 of fk2 zien🤣 wedden dat je de bmw mag nemen
 
Het beste is dat ik totaal geen flauw benul heb wat die fk8 en fk2 wilt zeggen.
Ik vraag me dan altijd af of dat die lelijke Civic is, of die andere lelijke Civic.

Ook raar om van 2 ineens naar 8 te springen. Echt veel sense maakt dat toch ook niet :p
 
Het beste is dat ik totaal geen flauw benul heb wat die fk8 en fk2 wilt zeggen.
Ik vraag me dan altijd af of dat die lelijke Civic is, of die andere lelijke Civic.

Ook raar om van 2 ineens naar 8 te springen. Echt veel sense maakt dat toch ook niet :p
E30 => E36 => E46 => E90 => F30 => G20

Dát is echter wel een logische nummerreeks!
 
1FxsGGn.png


giphy.gif
 
Eerlijk gezegd moet ik wel zeggen dat de nieuwe Civic echt wel meevalt.
Is zeker geen super lelijke wagen.

Ik weet alleen niet goed wat ik ervan moet maken. Is het nu een hatchback? Is het een coupé? Waarom is de neus zo lang?
En waarom dit onder de naam Civic maken en niet een nieuwe naam lanceren?
Enkel die tellerpartij is maar wat sloppy gedaan. Dat kon toch properder.

Qua prijs wel zeer fair.
 
Honda is altijd een beetje eigenwijs geweest met het stylen van de Civic vind ik. Soms wat meer geslaagd en soms wat minder.
Ik vind het nieuw model zeker niet mis, braver dan het voorgaande. Hier wel enkel als hybrid te krijgen wat dan weer de prijs omhoog drijft.
De nieuwe Type R (FL5 voor MrKend54l 😜) vind ik wel zeer geslaagd. Minder "in your face" dan de voorgaande maar toch opvallend genoeg.
Alleen de prijs zal ook wel weer een pak hoger zijn.
 
Eerlijk gezegd moet ik wel zeggen dat de nieuwe Civic echt wel meevalt.
Is zeker geen super lelijke wagen.

Ik weet alleen niet goed wat ik ervan moet maken. Is het nu een hatchback? Is het een coupé? Waarom is de neus zo lang?
En waarom dit onder de naam Civic maken en niet een nieuwe naam lanceren?
Enkel die tellerpartij is maar wat sloppy gedaan. Dat kon toch properder.

Qua prijs wel zeer fair.
Hij is toch niet de enige auto in die carrosserievorm. Octavia en i30 Fastback zijn toch gewoon hetzelfde?
 
Hij is toch niet de enige auto in die carrosserievorm. Octavia en i30 Fastback zijn toch gewoon hetzelfde?
Octavia is minder agressief op dat vlak.
Maar inderdaad de i30 fastback, het is een fastback de nieuwe Civic.

Snap alleen niet zo goed waarom ze enkel maar voor een fastback gaan en niet ook nog de traditionele hatchback maken.
Die fastback lijn hadden ze dan kunnen pushen onder zelfs een andere modelnaam.

Ik zou eens deftig in het echt moeten zien of hij wat praktisch is. Heb hem nu enkel maar in het shopping gezien langs buiten.
 
Ik vind de achterkant geslaagd,de voorkant is wat wennen.
De hyundai i30 fastback en hatchback vind ik trouwens ook een heel mooi model.
De i30n hatch heeft even in mn gedachten gespeeld maar de madam wou bij honda blijven i v m nog nooit problemen mee gekend.

De velostar vind ik trouwens een mooi compact wagentje met mooie looks.
En vind het concept bestuurder 1 deur en passagierkant 2 deuren zo iets leuks !!
 
Octavia is minder agressief op dat vlak.
Maar inderdaad de i30 fastback, het is een fastback de nieuwe Civic.

Snap alleen niet zo goed waarom ze enkel maar voor een fastback gaan en niet ook nog de traditionele hatchback maken.
Die fastback lijn hadden ze dan kunnen pushen onder zelfs een andere modelnaam.

Ik zou eens deftig in het echt moeten zien of hij wat praktisch is. Heb hem nu enkel maar in het shopping gezien langs buiten.
Dat is toch al lang zo bij de civic? Net even opgezocht en vanaf de 7e generatie is er eigenlijk al niet echt meer een hatchback he

Nu, Skoda verkoopt de Octavia als hatchback, terwijl hij er uit ziet als een sedan :p... Dat is nu ook niet bepaald logisch.
 
Daarstraks ne Toyota Mirai tegengekomen (dat waterstofgeval). Er kwam verrassend veel rook uit de uitlaat, al is dat natuurlijk waterdamp in dit geval.

Als er hier zijn die denken dat een EV onhandig is met het laden, met de Mirai kan je op 5 plaatsen in België gaan tanken. En dat is al een hele verbetering ten opzichte van een paar jaar terug: toen waren er maar 3 tankstations.
 
Terug
Bovenaan