"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Daarstraks ne Toyota Mirai tegengekomen (dat waterstofgeval). Er kwam verrassend veel rook uit de uitlaat, al is dat natuurlijk waterdamp in dit geval.

Als er hier zijn die denken dat een EV onhandig is met het laden, met de Mirai kan je op 5 plaatsen in België gaan tanken. En dat is al een hele verbetering ten opzichte van een paar jaar terug: toen waren er maar 3 tankstations.
Water komt uit de kraan en stof zit in de stofzuiger. What's the problem :thinking:
 
Dat is toch al lang zo bij de civic? Net even opgezocht en vanaf de 7e generatie is er eigenlijk al niet echt meer een hatchback he

Nu, Skoda verkoopt de Octavia als hatchback, terwijl hij er uit ziet als een sedan :p... Dat is nu ook niet bepaald logisch.
Honda-Civic-VII-Hatchback.jpg


Honda_Civic_%288.Generation%29_rear.jpg



220px-Honda_Civic_2.2_i-DTEC_Sport_%28IX%29_%E2%80%93_Heckansicht%2C_20._Juni_2012%2C_Wuppertal.jpg


Zijn toch allemaal wel hatchbacks denk ik.

honda-civic-gen10_03.jpg

Gen 10 kan je discussiëren, is iets tussen hatchbackachtig dat dicht bij een fastback heeft gelegen. Maar is wel de Civic hatchback.
 
Honda-Civic-VII-Hatchback.jpg


Honda_Civic_%288.Generation%29_rear.jpg



220px-Honda_Civic_2.2_i-DTEC_Sport_%28IX%29_%E2%80%93_Heckansicht%2C_20._Juni_2012%2C_Wuppertal.jpg


Zijn toch allemaal wel hatchbacks denk ik.

honda-civic-gen10_03.jpg

Gen 10 kan je discussiëren, is iets tussen hatchbackachtig dat dicht bij een fastback heeft gelegen. Maar is wel de Civic hatchback.
Ik vind die 2 met die rare achterruit nu ook niet echt hatchbacks (daar zou ik verwachten dat de koffer veel verder naar achter door loopt). Nuja, dat is discussieren over terminologie natuurlijk...
 
Daarnet een Tesla Model X in een heel speciaal mat zwart, leek wel op dat "blackest black ever" dat ze op die BMW hebben gedaan een tijdje geleden.



Heel vreemd effect om dat zo te zien.
 
Vanta Black.
Ik heb die ook al zien rijden.
Lijkt me sterk moest die effectief in Vanta Black gespoten zijn aangezien die verf extreem gevoelig is (en de concurrent is zelfs op waterbasis en regent dus gewoon weg). Maar gewoon een mat zwarte wrap kan natuurlijk wel.
 
Lijkt me sterk moest die effectief in Vanta Black gespoten zijn aangezien die verf extreem gevoelig is (en de concurrent is zelfs op waterbasis en regent dus gewoon weg). Maar gewoon een mat zwarte wrap kan natuurlijk wel.
Het was alleszins geen gewone mat zwarte wrap dan want mij viel het ook meteen op dat het van dat extreem absorberend zwart was.
 
Lijkt me sterk moest die effectief in Vanta Black gespoten zijn aangezien die verf extreem gevoelig is (en de concurrent is zelfs op waterbasis en regent dus gewoon weg). Maar gewoon een mat zwarte wrap kan natuurlijk wel.
Vanta Black is ook gepatenteerd, dus kan je niet zomaar kopen. Black 2.0 of 3.0 kan wel. Dat is vrij voor ieders gebruik.
 
Moest ik voor dat type wagen rondkijken, direct...
Idd de BMW i7 vind ik ook echt wel nog een vette bak. Alleen moet je ook af en toe achterin zitten in zo'n wagen, anders is dat wat zonde van al die luxe achterin :p en ik denk niet dat ik ooit in mijn leven op het punt zal komen dat een chauffeur te verantwoorden valt :D .

En met zo'n gigantisch bereik, zal het verlies dat je oploopt door al die elektronica wel erg meevallen.
 
Idd de BMW i7 vind ik ook echt wel nog een vette bak. Alleen moet je ook af en toe achterin zitten in zo'n wagen, anders is dat wat zonde van al die luxe achterin :p en ik denk niet dat ik ooit in mijn leven op het punt zal komen dat een chauffeur te verantwoorden valt :D .

En met zo'n gigantisch bereik, zal het verlies dat je oploopt door al die elektronica wel erg meevallen.
Ja, ik vind dat eigenlijk echt een topwagen. Maar ook ik zal nooit in de situatie komen dat ik een chauffeur ga hebben ... :D

Maar ik vermoed dat al onze ministers binnenkort met zoiets gaan rondrijden, and for good reason.
 
Vanta Black.
Ik heb die ook al zien rijden.

Lijkt me sterk moest die effectief in Vanta Black gespoten zijn aangezien die verf extreem gevoelig is (en de concurrent is zelfs op waterbasis en regent dus gewoon weg). Maar gewoon een mat zwarte wrap kan natuurlijk wel.

Het was echt wel zoals dat Vanta Black, niet gewone een matzwarte wrap. Het was heel vreemd om te zien en zag er exact zo uit als die X6 op de foto.

Was op de wisselaar boven de E40 in Wetteren, aan de Krëfel daar.
 
Terug
Bovenaan