"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Ik zou dat nooit zo random op straat parkeren.
Maar mijn vermogen reikt ook niet zo ver :p
Volgens mij (heb toch ooit verhalen erover gehoord) wordt die ook gewoon gebruikt om naar supermarkt te gaan.
Ik vind het wel chapeau om zoiets nog effectief te gebruiken. Maar ik zou het ook niet durven :p
 
Volgens mij (heb toch ooit verhalen erover gehoord) wordt die ook gewoon gebruikt om naar supermarkt te gaan.
Ik vind het wel chapeau om zoiets nog effectief te gebruiken. Maar ik zou het ook niet durven :p
Ik denk dat ik weet van wie die auto is. En als het van hem is, is die persoon een te grote liefhebber om die auto stil te laten staan.
 
Leuke nummerplaat 🤣

20221109_171128.jpg
 
Veel mensen willen wel een SUV maar de sedan en break blijven ook gewoon heel populair.
Een X5 is al een heel dure wagen, het valt je misschien op of je vertoeft misschien in hogere milieus. Maar zo een dure wagen is voor de meeste onhaalbaar privé, kunnen ze niet leasen of daar draait hun zaak niet genoeg omzet voor.
Serieus? Ik heb momenten in en rond Aalst dat ik 3 X5 45e's achter elkaar zie of op minst kort na mekaar.
Het is echt zot hoeveel die hier rondrijd.
 
Laatst bewerkt:
Serieus? Ik heb moment in en rond Aalst dat ik 3 X5 45e's achter elkaar zie of op minst kort na mekaar.
Het is echt zot hoeveel die hier rondrijd.
Dat zullen niet van mensen die in Aalst wonen zijn dan :p
Het is een populair model, het gros van de X5’s zullen wel 45e’s zijn. Maar een kist van 100k is toch zeker niet iedereen gegeven.
 
Dat zullen niet van mensen die in Aalst wonen zijn dan :p
Het is een populair model, het gros van de X5’s zullen wel 45e’s zijn. Maar een kist van 100k is toch zeker niet iedereen gegeven.
Voor velen zeker onhaalbaar. Maar je moet echt geen gigantische omzet hebben om een X5 45e te kunnen leasen als zelfstandige.
 
Klopt wat coldvinc zegt, samen met de gle350de’s.
Echt gek hoe ze daar mee naar u kop smijten, en ja ook van mensen die in Aalst wonen :rolleyes:
 
Stapte in de namiddag buiten de slager en zag een Dodge Challenger voorbij rijden. Nooit gedacht dat ik er eentje zou tegenkomen. Was volledig zwart en de motor was opvallend stil, was van mening dat het nogal luide wagens waren maar zelfs mijn Subaru klinkt luider.

Tis mijn meest favoriete wagen. Ik was er bijna achter gelopen om er langer van het zicht te kunnen genieten. :unsure:
 
Slechte foto

9-A3-F23-AB-6-F3-E-492-D-ACEB-1-F9274128238.jpg

Daarstraks achter een porsche gt4 gehangen😍
Blauw is wel niet mis,hoewel ik hierdoor van ver even dacht dat het een alpine was.
Mensen met een strijkplank vanachter ,ik snap ze niet lol 🙈
 
Terug
Bovenaan