"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Hier op het werk rijdt er iemand met zo een DS9, esprit de voyage.

Dat is toch wel heel veel geld voor een veredelde Citroën, of zie ik dat verkeerd?

Wagen toont me zo wat kitch aan. En de startprijs van die uitvoering is toch wel €77.500.
 
Hier op het werk rijdt er iemand met zo een DS9, esprit de voyage.

Dat is toch wel heel veel geld voor een veredelde Citroën, of zie ik dat verkeerd?

Wagen toont me zo wat kitch aan. En de startprijs van die uitvoering is toch wel €77.500.
Een veredelde Peugeot 508 bedoel je.
 
Hier op het werk rijdt er iemand met zo een DS9, esprit de voyage.

Dat is toch wel heel veel geld voor een veredelde Citroën, of zie ik dat verkeerd?

Wagen toont me zo wat kitch aan. En de startprijs van die uitvoering is toch wel €77.500.

Wordt in China gemaakt dacht ik, duidelijk voor die markt bedoeld - vandaar waarschijnlijk ook het hogere kitch gehalte?
Maar inderdaad duur voor een DS...
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Hier op het werk rijdt er iemand met zo een DS9, esprit de voyage.

Dat is toch wel heel veel geld voor een veredelde Citroën, of zie ik dat verkeerd?

Wagen toont me zo wat kitch aan. En de startprijs van die uitvoering is toch wel €77.500.

Mja, ze proberen natuurlijk DS in de markt te zetten als hun premium merk, zoals Audi tov VW/Skoda of Lexus tov Toyota. Dus die prijzen zijn ook gewoon premium.

Ik vind hem langs buiten op zich best wel knap en binnen zijn die echt goed afgewerkt, ook al oogt het idd wat spacy en kitsch. Maar idd, DS kan maar moeilijk die "Citroën-vibe" van zich afschudden.
 
Gisteren op de parking bij een netwerkevent zo een Hongqi E-HS9.

Ik vraag mij echt af wie zoiets dan koopt? Mocht je niets van auto's kennen je zou bijna zweren dat het een Rolls Royce of Bentley van 200k is, maar dat ding kost in de basisversie +-70k. Ok, nog veel, en de topversie kost ook +-100k, maar die looks, dat is toch ook enkel maar om zoveel als mogelijk op te vallen?
 
Gisteren op de parking bij een netwerkevent zo een Hongqi E-HS9.

Ik vraag mij echt af wie zoiets dan koopt? Mocht je niets van auto's kennen je zou bijna zweren dat het een Rolls Royce of Bentley van 200k is, maar dat ding kost in de basisversie +-70k. Ok, nog veel, en de topversie kost ook +-100k, maar die looks, dat is toch ook enkel maar om zoveel als mogelijk op te vallen?
Nee, dat is gewoon het Chinese equivalent van Rolls Royce en Bentley. De president van china rijdt bvb met een Honqi rond.
Wat jij zegt is dat mensen enkel een Rolls of Bentley kopen omdat hij zoveel kost, terwijl de meeste mensen dit kopen voor de luxe hoor.
 
Gisteren op de parking bij een netwerkevent zo een Hongqi E-HS9.

Ik vraag mij echt af wie zoiets dan koopt? Mocht je niets van auto's kennen je zou bijna zweren dat het een Rolls Royce of Bentley van 200k is, maar dat ding kost in de basisversie +-70k. Ok, nog veel, en de topversie kost ook +-100k, maar die looks, dat is toch ook enkel maar om zoveel als mogelijk op te vallen?

Voor wie een IX nog te klein en te elegant vindt :p
 
Terug
Bovenaan