"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

De eerste keer dat ik een gepersonaliseerde nummerplaat met een speciaal karakter zie.
VDS - $
'k Wist niet dat dat kon?
Waar blijven de "#"?

Dat kan ook niet. Enkel letters en cijfers zijn toegelaten. Mogelijk ene die een specialleke gedaan heeft, zelf een S vervangen door een $ en die vervolgens achteraan heeft gemonteerd.

Ik vermoed dat het niet lang gaat duren voor die langs de kant staat met boete.
 
Maandag op de E40 richting Brussel een BMW i7.

Met die voorkant en de gigantische nieren kan ik nog leven, ondertussen ben ik daar bij alle nieuwe modellen van BMW aan gewoon geraakt, hoewel ik het wel mooier vind wanneer de nummerplaat die nieren in 2 splitst zoals bij de 4.

Maar die achterkant, mannekeslief zeg. :cry:

Lelijk, flets, onpersoonlijk, goedkoop,... ik kan er echt niks positief of mooi aan vinden.
 
Maandag op de E40 richting Brussel een BMW i7.

Met die voorkant en de gigantische nieren kan ik nog leven, ondertussen ben ik daar bij alle nieuwe modellen van BMW aan gewoon geraakt, hoewel ik het wel mooier vind wanneer de nummerplaat die nieren in 2 splitst zoals bij de 4.

Maar die achterkant, mannekeslief zeg. :cry:

Lelijk, flets, onpersoonlijk, goedkoop,... ik kan er echt niks positief of mooi aan vinden.
Ik vind vooral dat eender welke maat banden daar niet schoon onderstaan. Die zitten nooit mooi in de wielkast, of tonen te klein.

7 serie altijd al smakeloos gevonden.
 
Ik vind vooral dat eender welke maat banden daar niet schoon onderstaan. Die zitten nooit mooi in de wielkast, of tonen te klein.

7 serie altijd al smakeloos gevonden.
Klopt idd, ik vond ook de wielen echt niet mooi zitten, zaten te veel naar binnen waardoor het leek alsof het de goedkoopste wielen mogelijk waren. Op dergelijke slee is dat toch een afknapper.

Ben ook echt geen fan van de 7, behalve de oudere generaties dan, de E32 en E38, zeker in Ac Schnitzer uitvoering, klopten imo wel qua stance en verhoudingen.



 
Zwijg me derven. Toen ik vertrok hadden er zich ook al aan de lichten geparkeerd. Ge kon dus niet meer deftig voor de lichten wachten.
Maar dan moeten die woningen nog gesloopt worden en een extra rijvak gemaakt worden.
 
Zwijg me derven. Toen ik vertrok hadden er zich ook al aan de lichten geparkeerd. Ge kon dus niet meer deftig voor de lichten wachten.
Maar dan moeten die woningen nog gesloopt worden en een extra rijvak gemaakt worden.
Komt er een rijvak bij?
 
Terug
Bovenaan