"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Hoe bedoel je dat precies ?
Omdat dit het enige mooie huis is in de straat?
Of omdat die mensen vroeger een Dacia Duster hadden?
Kan een gevalletje EuroMillions zijn bijvoorbeeld (of iets anders...)

Enigste recente nieuwbouw in een straat, huis is te groot voor die straat en het past er niet.

IMG_0312.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Au79
Ik weet niet hoe accuraat deze sites zijn, maar met €355.888,00/jaar moet je toch al je best doen om die wagen te kopen.

Dat is toch "maar" een Huracan? Dan is dat een auto 2/3e van jaarloon.
Als iedereen met een auto van 2/3e van een jaarloon rondreed, dan reden er geen premium auto's rond...
 
Dat is toch "maar" een Huracan? Dan is dat een auto 2/3e van jaarloon.
Als iedereen met een auto van 2/3e van een jaarloon rondreed, dan reden er geen premium auto's rond...
Daar heb je een goed punt natuurlijk.

Ik zou in zijn positie altijd schrik hebben dat ik mijn enkel net die ene keer te zwaar omsla en het gedaan is met de pret. Maar ik moet zijn rekening niet maken.
 
Dat is toch "maar" een Huracan? Dan is dat een auto 2/3e van jaarloon.
Als iedereen met een auto van 2/3e van een jaarloon rondreed, dan reden er geen premium auto's rond...
Die hun carrière is natuurlijk wel een pak korter. 1 jaarloon kunnen evengoed 3 jaarlonen zijn in vergelijking met iemand die tot zijn 65 aan de bak moet.
 
Die hun carrière is natuurlijk wel een pak korter. 1 jaarloon kunnen evengoed 3 jaarlonen zijn in vergelijking met iemand die tot zijn 65 aan de bak moet.
Ja, met wat verstand beleggen die hun inkomen om een passief inkomen te krijgen.

Alleen is verstand en profvoetballer een omgekeerde correlatie he :p
(Maar het blijkt dus niet de voetballer, maar hetzelfde geldt voor veel zelfstandigen).
 
Goh, als je dat op die leeftijd klaar krijgt, stoef er gerust mee op Instagram. Who cares.
Mja, ik heb echt een hekel aan al dat gestoef op social media. Het geeft een compleet verkeerd signaal aan de jeugd imo, zeker omdat op en in (social) media meestal ook gewoon niks is wat het lijkt.
 
Die hun carrière is natuurlijk wel een pak korter. 1 jaarloon kunnen evengoed 3 jaarlonen zijn in vergelijking met iemand die tot zijn 65 aan de bak moet.

Toch een gemankeerde redenering.
Ja hub professionele voetbalcarrière is niet tot hun 65ste. Maar het is ook niet zo dat als ze stoppen op hun 35ste ze vanaf dan fulltime zetelzitter gaan worden.
Daarna start er een nieuw leven en gaan zij in veel gevallen ook nog ergens aan de slag om een loon te verdienen. Het jaarloon zal dan lager liggen naar alle waarschijnlijkheid, maar er zal nog een bron van inkomsten zijn.
Dat je dan eens een jaarloon aan een auto uitgeeft lijkt me echt geen probleem.

Voor hetzelfde geld kom jij morgen iets tegen waardoor je uw zelfstandige activiteit ook niet meer kan uitoefenen en zal je ook fameus moeten inkrimpen.
Het is niet omdat je eens een groot bedrag uitgeeft dat je daarnaast niet investeert in de toekomst. In veel gevallen krijgen die jongens ook financiële begeleiding.
 
g63 brabus rond brussel.
Leek alsof die net van de band was gerold, spiksplinternieuw. Met custom nummerplaat , iet in de vorm van I-Ib
Jong bruin getinde bestuurder.

Was zelf aan het rijden, dus geen foto :(
 
De eerste keer dat ik een gepersonaliseerde nummerplaat met een speciaal karakter zie.
VDS - $
'k Wist niet dat dat kon?
Waar blijven de "#"?
 
Terug
Bovenaan