"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Oprit.jpg



Er bestaan slechtere opritten.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist een Ferrari die in of uitgeladen werd uit een trailer, ik kan het model niet direct thuis brengen en ik vind ook niet direct terug via google welk het is.
Het is eentje waarvan de achter'ruit' volledig in carbon is en een paar verluchtingsroosters heeft. Het zou me niet verbazen mocht die niet straatlegaal zijn.
 
Zojuist een Ferrari die in of uitgeladen werd uit een trailer, ik kan het model niet direct thuis brengen en ik vind ook niet direct terug via google welk het is.
Het is eentje waarvan de achter'ruit' volledig in carbon is en een paar verluchtingsroosters heeft. Het zou me niet verbazen mocht die niet straatlegaal zijn.
https://www.ferrari.com/it-IT/auto/812-competizione ?

Via Bing CoPilot:

Het lijkt erop dat je een Ferrari 812 Competizione hebt gezien, een exclusieve en krachtige versie van de 812 Superfast. Deze Ferrari heeft een atmosferische V12-motor die 830 pk levert en tot 9.500 toeren per minuut kan draaien. De achterruit is inderdaad gemaakt van koolstofvezel en heeft vier ventilatieroosters om de motor te koelen. De Ferrari 812 Competizione is wel degelijk straatlegaal, maar er worden slechts 999 exemplaren van gemaakt. Het is dus een zeldzame en kostbare auto, die ongeveer 500.000 euro kost.
 
Altijd raar gevonden dat huis in die straat, was 1 van de eerste Urussen in deze omgeving.

Die Eletre heb ik nog niet gespot daar, zal recent zijn want passeer er af en toe als ik binnendoor wil rijden :unsure:
Hier op het werk staat eentje in dezelfde kleur. Ik blijf het wel een geslaagd model vinden.
 
Hoe komt die jaarlijkse zo laag te liggen?

Dat is amper meer dan je voor een 718 gts 4l betaalt (en jaarlijks veeeeel minder, maar dat lijkt een foutje?)
Foutje dus. Komma's bij de CC neemt die simulator niet mee. Met 6 CC zit je wel laag natuurlijk.


1706640475195.png

Met een gecombineerde uitstoot van 385g/km

1706640502541.png


Met een low uitstoot van 663 g/km volgens de website van Ferrari.

Lekker afdragen aan de staat hier. Al zal dat wel niet zo'n probleem zijn als je dit kan kopen.
 
Gisteren in Gent, ik dacht "tiens, dat is een grille die ik nog nooit heb gezien..."

Heb het echt moeten opzoeken, bleek een Hongqi H9 te zijn. Wellicht niet toevallig 2 Aziaten vooraan.


Heb pas een foto kunnen trekken toen die mij al voorbij was dus niet echt duidelijk.

 
Er rijdt ook een Hongqi in Antwerpen, de grote SUV, E-HS9.
Vandaag op de Brusselse ring een zwarte lotus Eletre en dan toevallig op de steenweg tussen Ninove en Aalst aan het kruispunt richting Denderleeuw een Lotus Evora, denk ik. Ik kon hem niet goed zien.

Die Lotus Eletre ziet er imo in het echt toch goed uit. Zwart was wel wat incognito, zelfs met al specialere vorm.
 
Altijd raar gevonden dat huis in die straat, was 1 van de eerste Urussen in deze omgeving.

Die Eletre heb ik nog niet gespot daar, zal recent zijn want passeer er af en toe als ik binnendoor wil rijden :unsure:
Hoe bedoel je dat precies ?
Omdat dit het enige mooie huis is in de straat?
Of omdat die mensen vroeger een Dacia Duster hadden?
Kan een gevalletje EuroMillions zijn bijvoorbeeld (of iets anders...)
 
Er rijdt ook een Hongqi in Antwerpen, de grote SUV, E-HS9.
Vandaag op de Brusselse ring een zwarte lotus Eletre en dan toevallig op de steenweg tussen Ninove en Aalst aan het kruispunt richting Denderleeuw een Lotus Evora, denk ik. Ik kon hem niet goed zien.

Die Lotus Eletre ziet er imo in het echt toch goed uit. Zwart was wel wat incognito, zelfs met al specialere vorm.
Die Hongqi ook al zien staan. Het blijft een raadsel wie dat koopt :p
 
Terug
Bovenaan