"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Ja, maar de kans dat die hier toevallig met 3 uit een andere richting in Heist-op-den-Berg uitkomen, is klein he. Dus ik vermoed dat het toch gewoon 3 aangekochte auto's zijn.
De kans dat je daar op de ring in Mechelen zoiets voor hebt, is al net iets groter. (Al zal je daar ook niet zomaar een testrit met 1 van die 3 vast krijgen...)
 
Daar kwamen vandaag nog een F8 Tributo en een GT3 RS bij. Die laatste vind ik in het echt toch wat minder indrukwekkend ogen dan ik had gedacht. Zo’n Ferrari blijft toch meer tot de verbeelding spreken.
Ik denk dat bij Porsche "indrukwekkende looks" op de laatste prioriteit staan bij de GT3RS...
 
Vandaag in Herentals 2 volledig gecamoufleerde auto's gezien. Kon zelfs niet afleiden welk merk (nuja, het waren SUV-coupé dingen, dus sowieso geen interessen :p)

Ook Jaguar XE SV Project 8 (1 of 300), maar die is daar helemaal niet zo uitzonderlijk. Is de auto waar de eigenaar van de dealer mee rondrijdt, dus die kom je regelmatig tegen).
 
Vandaag in Herentals 2 volledig gecamoufleerde auto's gezien. Kon zelfs niet afleiden welk merk (nuja, het waren SUV-coupé dingen, dus sowieso geen interessen :p)

Ook Jaguar XE SV Project 8 (1 of 300), maar die is daar helemaal niet zo uitzonderlijk. Is de auto waar de eigenaar van de dealer mee rondrijdt, dus die kom je regelmatig tegen).
Het zullen misschien chauffeurs geweest zijn die zo beschaamd waren om met hun Ssangyong Rodius rond te rijden dat ze hem gecamoufleerd hebben. :unsure:

1024px-SsangYong_Rodius_dept_59.JPG
 
Nu al een paar keer de Lotus Eletre zien rijden. Indrukwekkende verschijning, vooraan lijkt hij toch hard op een Lamborghini Urus, de achterkant vind ik dan weer minder geslaagd en doet afbreuk aan de rest van de auto imo.

De laatste die ik heb gezien gisteren was wel in een soort shiny roze achtige kleur :unsure:
 
Nu al een paar keer de Lotus Eletre zien rijden. Indrukwekkende verschijning, vooraan lijkt hij toch hard op een Lamborghini Urus, de achterkant vind ik dan weer minder geslaagd en doet afbreuk aan de rest van de auto imo.

De laatste die ik heb gezien gisteren was wel in een soort shiny roze achtige kleur :unsure:
Ja ik heb den indruk dat een groot deel van het publiek die de peperdure SUV’s graag ziet niet het toonbeeld van goede smaak is :p

Onlangs zo een felgroene Aston Martin DBX gezien. Trok nergens op.
 
Gespot en Even in een alfa romeo 4C gezeten, toch wel ferm machien en geluid.
Alleen spijtig dat het een automaat was
 
Gespot en Even in een alfa romeo 4C gezeten, toch wel ferm machien en geluid.
Alleen spijtig dat het een automaat was
Ik heb er een keer een uurtje (ofzo) mee gereden, en dat valt wel tegen eigenlijk. Automaat is echt niet goed wat de ervaring echt wel verstoort. En manouvreren is er echt horror (amper zicht rondom, geen servostuur, een automaat die niet mee wil werken, ...)

Maar... ze zien er super uit, dat is zeker waar!
 
Een Spider versie van de 4C kan het zichtprobleem deels oplossen ;) en die heeft ook niet die aartslelijke koplampen van de coupé
Maar dat spel rijdt vooral plank maar dan ook plankhard. Voor even is dat te verdragen omdat je met iets "speciaal" rijdt maar op de duur word je dat wel beu denk ik (zeker op Belgische wegen).
 
Een Spider versie van de 4C kan het zichtprobleem deels oplossen ;) en die heeft ook niet die aartslelijke koplampen van de coupé
Maar dat spel rijdt vooral plank maar dan ook plankhard. Voor even is dat te verdragen omdat je met iets "speciaal" rijdt maar op de duur word je dat wel beu denk ik (zeker op Belgische wegen).
Degene waar ik mee reed was de spider, en daar was het zicht toch nog altijd slecht hoor :D (Het is een targa he...)
En inderdaad, het voelt aan alsof ze de vering gewoon vergeten zijn. Er zal dan wel het excuus komen dat dat zo hoort bij een sportwagen, maar Lotus veert hun auto's bvb aanzienlijk zachter af dan een 4C (idem voor Alpine).
 
Daarnet achter een Ioniq 5N gereden. Op video vond ik hem er maar braaf uit zien, maar IRL is dat toch best wel bruut.
Maar of ik hem nu mooi vind, daar ben ik nog niet uit.
 
Terug
Bovenaan