"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Wel, dat was eentje waarvan ik in het begin dacht "oke, het is raar, maar dat went wel". En het went niet... Het is nog steeds gewoon heel raar.
² that.

Iedere keer da ik bij de garage moet zijn (gebeurt gelukkig nie vaak), zie ik die Ioniq 6 constant staan waar ze hun vervangwagens parkeren.
Zelfs in 't volledig zwart blijft het een lelijk ding vanuit meerdere perspectieven.
Bij den Ioniq 5 kunt ge da nog "smaken", maar de 6 is erover. Zelfs in N-versie.

't Wordt hoog tijd da ze de N Vision 74 uitbrengen bij Hyundai...
 
² that.

Iedere keer da ik bij de garage moet zijn (gebeurt gelukkig nie vaak), zie ik die Ioniq 6 constant staan waar ze hun vervangwagens parkeren.
Zelfs in 't volledig zwart blijft het een lelijk ding vanuit meerdere perspectieven.
Bij den Ioniq 5 kunt ge da nog "smaken", maar de 6 is erover. Zelfs in N-versie.

't Wordt hoog tijd da ze de N Vision 74 uitbrengen bij Hyundai...
Inderdaad 1 van de afgrijselijkste wagens op de baan tegenwoordig.
 
Deze ochtend Asociale gifgroene G63
Vorige week donderdag op dezelfde rit richting Antwerpen twee MB GLE63S coupés. Ene mat grijs en andere volledig in het zwart.
 
Deze ochtend Asociale gifgroene G63
Vorige week donderdag op dezelfde rit richting Antwerpen twee MB GLE63S coupés. Ene mat grijs en andere volledig in het zwart.

Toevallig deze ochtend een matrode AMG GT 63S als ik het goed zag.
Achteraf eens opgezocht, ik wist niet dat die zó snel was qua acceleratie (0-100 in 2,9 seconden)
 
Vandaag in Herentals 2 volledig gecamoufleerde auto's gezien. Kon zelfs niet afleiden welk merk (nuja, het waren SUV-coupé dingen, dus sowieso geen interessen :p)

Ook Jaguar XE SV Project 8 (1 of 300), maar die is daar helemaal niet zo uitzonderlijk. Is de auto waar de eigenaar van de dealer mee rondrijdt, dus die kom je regelmatig tegen).
Ondertussen weet ik dat het de Polestar 4 was
 
Geen auto, maar toch opmerkelijk. Gisteren dit mormel gespot in Roeselare, een C&C (onbekend voor mij tot gisteren) met Irakese nummerplaten. Opmerkelijk dat die tot hier kan rijden, terwijl ze nooit gehomologeerd raken in de EU.

qcc4252n653-286-c-c-trucks.jpg
 
Geen auto, maar toch opmerkelijk. Gisteren dit mormel gespot in Roeselare, een C&C (onbekend voor mij tot gisteren) met Irakese nummerplaten. Opmerkelijk dat die tot hier kan rijden, terwijl ze nooit gehomologeerd raken in de EU.

qcc4252n653-286-c-c-trucks.jpg
Ook nog nooit gezien of gehoord. Met Irakese platen dan nog :crazy:. Verste die ik hier al heb gezien was met Iraanse of Oezbeekse nummerplaten.
 
Ook nog nooit gezien of gehoord. Met Irakese platen dan nog :crazy:. Verste die ik hier al heb gezien was met Iraanse of Oezbeekse nummerplaten.
Kazachstan zie je ook regelmatig op de E40 richting Engeland (of terug natuurlijk). Ooit 1x ene met Chinese platen gezien in Frankrijk ook.
Die Iraniërs zie je ook nog relatief veel, maar Irak had ik nu toch ook nog nooit gezien in België.
 
Waarom denk je dat het een c63 is? Het ziet er mij een gewone Mercedes uit.
Het was vanop een afstandje (zie je ook wel aan de foto :p) maar lijkt me de AMG-grill te zijn? Heeft de normale niet die horizontale lijn door de grill lopen? (sidenote: ik bedenk me wel net dat ik precies nog maar héél weinig nieuwe C-klasses gezien heb?)
 
Het was vanop een afstandje (zie je ook wel aan de foto :p) maar lijkt me de AMG-grill te zijn? Heeft de normale niet die horizontale lijn door de grill lopen? (sidenote: ik bedenk me wel net dat ik precies nog maar héél weinig nieuwe C-klasses gezien heb?)
Het lijkt op de C43 AMG/AMG-line gril. De c63 ziet er nog wat bruter uit.

Wel jammer dat je met de AMG-line dezelfde looks hebt als met een C43 AMG (of ik heb verkeerd gegoogled).
 
Terug
Bovenaan