Album of the week Idee thread

Het maakt mij niet uit wanneer, maar ik stel voor om, ipv een thread, dat te doen op een terras met heel erg veel pinten :unsure:.
 
Het maakt mij niet uit wanneer, maar ik stel voor om, ipv een thread, dat te doen op een terras met heel erg veel pinten :unsure:.

Na de Black Sabbath thread durf ik niet meer en Metallica moet ook nog komen. :unsure:
 
Na de Black Sabbath thread durf ik niet meer en Metallica moet ook nog komen. :unsure:
FaintScentedIrishterrier-size_restricted.gif
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Tgoh, ik heb alle Radioheads/sluts tegen mij, dus tesamen hebben we bijna iedereen wel boos gemaakt? :unsure:

Ik ben fan van de band en ik heb op geen enkel moment gedacht dat je uit je nek aan het kletsen was. Onderbouwde kritiek is altijd goed, smaken verschillen nu eenmaal. :)

@Nahrtent daarentegen is een ander verhaal. :unsure:
 
Ik ben fan van de band en ik heb op geen enkel moment gedacht dat je uit je nek aan het kletsen was. Onderbouwde kritiek is altijd goed, smaken verschillen nu eenmaal. :)

@Nahrtent daarentegen is een ander verhaal. :unsure:
OK, ik zal bij Metallica wat beter mijn best doen :unsure:.
 
Kan ik mij nog inschrijven? Zal dan wel voor ergens in Februari 2022 zijn vermoed ik gezien de lijst op p1?
 
Kan ik mij nog inschrijven? Zal dan wel voor ergens in Februari 2022 zijn vermoed ik gezien de lijst op p1?
Zeker, als jij het ziet zitten om tot dan te wachten. :tongue:

@Avondland @PBR Streetgang @Tonerider @NDEFCB @FuseTea
Schattekes die al geweest zijn, kunnen jullie elk één nummer uit jullie album nomineren?
Ik wil wel eens bekijken of een BeyondGaming-Spotify-playlist mogelijk is. Ik zou dat ook als vraag willen meegeven aan al diegene die nog moeten komen.
 
@Avondland @PBR Streetgang @Tonerider @NDEFCB @FuseTea
Schattekes die al geweest zijn, kunnen jullie elk één nummer uit jullie album nomineren? Ik wil wel eens bekijken of een BeyondGaming-Spotify-playlist mogelijk is. Ik zou dat ook als vraag willen meegeven aan al diegene die nog moeten komen.
Een album kiezen was nog niet genoeg, nu moet ik er nog één nummer van kiezen ook? Wat een martelpraktijken hier op BG...

Alleen daarvoor kies ik voor Memory of Pain:


"Serves me right to suffer.."
:cool:
 
Zeker, als jij het ziet zitten om tot dan te wachten. :tongue:

@Avondland @PBR Streetgang @Tonerider @NDEFCB @FuseTea
Schattekes die al geweest zijn, kunnen jullie elk één nummer uit jullie album nomineren?
Ik wil wel eens bekijken of een BeyondGaming-Spotify-playlist mogelijk is. Ik zou dat ook als vraag willen meegeven aan al diegene die nog moeten komen.
ok, vrees wel dat dit een playlist gaat worden met meerdere persoonlijkheden, alvast interessant om eens op te zetten op een familie bijeenkomst of dergelijke :unsure: .
 
Terug
Bovenaan