Album of the week Idee thread

ik ;moet wel zeggen dat ik, nu ik het eerste album heb gehoord, eigenlijk geen album meer durf posten: het lijkt allemaal zo soft nu. Misschien moet ik maar mijn meest klassiek album kiezen om het contrast zo sterk mogelijk te maken. ben blij dat er toch nog een paar anderen eerst moeten. :p
 
ik ;moet wel zeggen dat ik, nu ik het eerste album heb gehoord, eigenlijk geen album meer durf posten: het lijkt allemaal zo soft nu. Misschien moet ik maar mijn meest klassiek album kiezen om het contrast zo sterk mogelijk te maken. ben blij dat er toch nog een paar anderen eerst moeten. :p
Wat is er mis met soft? Gewoon een album posten wat ge zelf keigoed vind en waar ge van denkt/vindt dat andere mensen dit zeker ook eens moeten gehoord hebben. Dat hoeft niet superonbekend of underground te zijn want ik denk dat er in het deelnemers veld wel een bont allegaartje van verschillende genres te vinden gaat zijn en zodoende gaat er sowieso een heel deel u keuze nog niet gehoord hebben.
 
ik ;moet wel zeggen dat ik, nu ik het eerste album heb gehoord, eigenlijk geen album meer durf posten: het lijkt allemaal zo soft nu. Misschien moet ik maar mijn meest klassiek album kiezen om het contrast zo sterk mogelijk te maken. ben blij dat er toch nog een paar anderen eerst moeten. :p
Daar zou ik echt niet naar kijken. Kies gewoon wat ge zelf wilt. Voor mijn part kiest ge K3, Merzbox of 3 uur absolute stilte.
 
ik ;moet wel zeggen dat ik, nu ik het eerste album heb gehoord, eigenlijk geen album meer durf posten: het lijkt allemaal zo soft nu. Misschien moet ik maar mijn meest klassiek album kiezen om het contrast zo sterk mogelijk te maken. ben blij dat er toch nog een paar anderen eerst moeten. :p
de metalheads moeten maar uit hun comfort zone durven komen, net als wij dat doen wanneer beelzebub in onze nek hijgt bij het opzetten van black metal.

Nu ik zie dat ik u opvolg, dus te veel metal of dergelijke zullen dan de eerste weken niet tegen komen?
 
ik ;moet wel zeggen dat ik, nu ik het eerste album heb gehoord, eigenlijk geen album meer durf posten: het lijkt allemaal zo soft nu. Misschien moet ik maar mijn meest klassiek album kiezen om het contrast zo sterk mogelijk te maken. ben blij dat er toch nog een paar anderen eerst moeten. :p
Maakt toch niet uit? Ik had even goed een album van John Coltrane of Philip Glass kunnen posten, maar ik vond een stoemp in de maag in de vorm van black metal toch wat gepaster.
 
ik ;moet wel zeggen dat ik, nu ik het eerste album heb gehoord, eigenlijk geen album meer durf posten: het lijkt allemaal zo soft nu. Misschien moet ik maar mijn meest klassiek album kiezen om het contrast zo sterk mogelijk te maken. ben blij dat er toch nog een paar anderen eerst moeten. :p
Laat ons alstublieft niet beginnen met elkaar week na week te one up-en inzake obscuriteit, hardheid en dies meer zij, voor ge het week zitten we na twee maanden uitsluitend te luisteren naar experimental harsh noise opgenomen in een korstige wc-pot met als enige instrumenten twee fermenterende augurken en een afgetakelde wijngaardslak.
 
Laatst bewerkt:
Laat ons alstublieft niet beginnen met elkaar week na week te one up-en inzake obscuriteit, hardheid en dies meer zij, voor ge het week zitten we na twee maanden uitsluitend naar te luisteren experimental harsh noise opgenomen in een korstige wc-pot met als enige instrumenten twee fermenterende augurken en een afgetakelde wijngaardslak.
De intro van Lugubrums Bruyne Troon waardig.
 
Laat ons alstublieft niet beginnen met elkaar week na week te one up-en inzake obscuriteit, hardheid en dies meer zij, voor ge het week zitten we na twee maanden uitsluitend naar te luisteren experimental harsh noise opgenomen in een korstige wc-pot met als enige instrumenten twee fermenterende augurken en een afgetakelde wijngaardslak.
En kome die augurken dan met ketchup?
 
Ik ben best aangenaam verrast door de reacties op het eerste album. Veel mensen die het genre niet kennen en er toch zaken uithalen die goed zijn of kritiek geven waar ik zeker mee kan inkomen. Het was dan toch een goede keuze geweest een polariserend album te kiezen in plaats van een album dat iedereen wel eens kan "wegdrinken". Dit toont aan dat de muziekliefhebbers op dit forumgedeelte best matuur zijn en meerwaardezoekers zijn.
 
Als er iemand Chopin of soortgelijke meesters voorstelt stijgt die in enorm in mijn achting :clap:
Chopin! :love: Zijn eerste pianoconcerto (dat eigenlijk zijn tweede is) stond op mijn shortlist maar heeft het niet gehaald. Zou ook niet meteen weten welke uitvoering de beste is.
 
Terug
Bovenaan