Album of the week Idee thread

Ik heb eigenlijk al een probleem. Ik heb al eens een paar obscure albums uit men kast gepakt die potentieel hebben, maar die niet op spotify staan en niet of maar gedeeltelijk op youtube.

Mag ik die dan rippen en online zetten ? :unsure:
lol, ik denk niet dat ze hier gaan aanmoedigen tot illegale activiteiten.
 
Ik heb eigenlijk al een probleem. Ik heb al eens een paar obscure albums uit men kast gepakt die potentieel hebben, maar die niet op spotify staan en niet of maar gedeeltelijk op youtube.

Mag ik die dan rippen en online zetten ? :unsure:
Ook neen... for obvious reasons. 😂
 
Tijd genoeg om te zien wat ik ga kiezen. Het zal wat afhangen van wat er al gepasseerd is: als er al twee Metallica albums voorbij gekomen zijn, ga ik er geen derde doen om maar iets te zeggen.

Het is nog verre toekomstmuziek (no pun intended) maar kunnen we als afsluiter een topic maken waarin iedereen z'n bevindingen eens neer pent? Bv welke plaat was dé ontdekking en van welke artiest heb je meteen de hele discografie beluisterd? Zo'n dingen.

Een BG playlist lijkt me ook wel leuk met paar nummers van elke plaat erop.
 
Ook neen... for obvious reasons. 😂

Dat is niets, ik heb gezien dat er op discogs 2 exemplaren te koop staan, 80 eur incl verzendkosten. Koopje.

Kid_C voorziet het didactisch materiaal voor jullie o/

(Maar ik zie wel, ik weet het niet, ik ben al een paar weken door mijn platen en cd collectie aan het gaan. Het wordt nog moeilijk kieze wat ik door jullie strot ga rammen 🙈)
 
Nog 5 maanden wachten maar mijn album staat wel vast tenzij iemand voor mij de groep uitkiest. Die kans is wel klein.
 
Tijd genoeg om te zien wat ik ga kiezen. Het zal wat afhangen van wat er al gepasseerd is: als er al twee Metallica albums voorbij gekomen zijn, ga ik er geen derde doen om maar iets te zeggen.

Het is nog verre toekomstmuziek (no pun intended) maar kunnen we als afsluiter een topic maken waarin iedereen z'n bevindingen eens neer pent? Bv welke plaat was dé ontdekking en van welke artiest heb je meteen de hele discografie beluisterd? Zo'n dingen.

Een BG playlist lijkt me ook wel leuk met paar nummers van elke plaat erop.
Damn, dat zou super neig zijn. :unsure:
 
Seg @Kid_C en @Svartálfar, zouden we album of the week en classic artist niet beter week om week afwisselen?
Ik weet niet hoe de rest het ziet, maar ik ga in elk geval mij niet kunnen focussen op beide in 1 week. En dan gaat (voor mij) sowieso OF de classic artist OF het AOTW eruit vallen...

Door af te wisselen hebben we misschien ook een goed cadans van een heavy week (artist) en een rustigere (1 album).
 
Niet akkoord eerlijk gezegd, een week lang voor 1 album ... dat is iets dat je er makkelijk bijneemt.
Ik vind het net vrij lang om over 1 album te praten, voor een artiest is 1 week top.
 
Eén album is idd goed te doen. Beter zou zijn om - indien ge merkt dat het voor velen toch niet lukt - de classic artists wat meer tijd te geven (sommigen krijgen sowieso al 2 weken, dus dat is een kwestie van aanvoelen).

Als ge gewoon afwisselt schuiven de mensen die wat lager op de lijst staan door naar zomer 2022. :')
 
Ik stel voor 2 weken per artiest voor classic artists, zeker als ik de back catalogue van de artiesten met de meeste stemmen bekijk. Als we gaan wisselen per week ga ik het overzicht verliezen en zijn we bezig tot halfweg 2022.
 
Mja als de meerderheid het anders ziet, fine natuurlijk. Maar ik verwacht een moeheid tegen juli waardoor uw beide initiatieven uitsterven over de zomer 🤷‍♂️.
 
Mja als de meerderheid het anders ziet, fine natuurlijk. Maar ik verwacht een moeheid tegen juli waardoor uw beide initiatieven uitsterven over de zomer 🤷‍♂️.
Als we weer gaan mogen pintelieren, zal dat bij mij veeleer aan de vele (en stevige, ik ben ondertussen ook alweer anderhalf jaar verder afgetakeld) katers liggen vrees ik.
 
Ik zal in elk geval wat minder hard gaan, anders houd ik dit tempo niet vol. En indeed zeker niet als alle terrassen terug open zijn.

Het zal dan eerder 2 CDs zijn en dan beslissen niet verder te doen, ipv 6 Radiohead en 4 CRJ albums. En ik vind dat best jammer, want het is net de bedoeling van classic artist om u meer te verdiepen 🤷‍♂️.
 
Terug
Bovenaan