Album of the week Idee thread

Als ge gewoon afwisselt schuiven de mensen die wat lager op de lijst staan door naar zomer 2022. :')
Inderdaad. Wie zegt dat er niet lukraak een vuurwerkpijl in mijn huis vliegt van oud op nieuw en ik mee in de fik vlieg? Nu hoef ik me alleen zorgen te maken over het ongecontroleerde geweld van jongeren bij volledige corona-versoepelingen, die graag eens iemand willen doden om te weten hoe het voelt en de 1001 gevaren van autorijden.
:unsure:.
 
Damn, 't is toch een uitdaging om een gepast album te vinden. Telkens wanneer ik denk dat ik er eentje heb gevonden is er weer een ander dat opduikt dat me nog beter lijkt.
 
Idem hier.
Net de albumkeuze besproken met mijn madam. Het was een pittige discussie.
 
Inderdaad. Wie zegt dat er niet lukraak een vuurwerkpijl in mijn huis vliegt van oud op nieuw en ik mee in de fik vlieg? Nu hoef ik me alleen zorgen te maken over het ongecontroleerde geweld van jongeren bij volledige corona-versoepelingen, die graag eens iemand willen doden om te weten hoe het voelt en de 1001 gevaren van autorijden.
:unsure:.
Jamaar, ge moet die jongeren gewoon preventief euthanaseren, dan valt dat qua risicomanagement een pak beter mee aangezien het toch goeddeels die rakkers zijn die in het wilde weg vuurpijlen afvuren terwijl ze tegen 150 km/u door het verkeer razen.
 
Idem hier.
Net de albumkeuze besproken met mijn madam. Het was een pittige discussie.
Meanwhile at JDB's house
288d80a8-ac1d-11e6-aef1-00163edf48dd.gif
 
Rebecca Black, want die is kvlt.
🎶 after Monday comes Tuesday, then comes Wednesday, Thursday, and then it's Friday, Friday, gotta get down on Friday, everybody's looking forward tooooo the weeeeekend 🎶

I approve :laugh:
 
Zou ik nog kunnen meedoen ? Heb een artiest/album in gedachten waar ik wel een stukje over kan schrijven denk ik.
 
Terug
Bovenaan