Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Meerkat, proficiat, maar 3 slaapkamers en badkamer op die oppervlakte boven? Dat lijkt me erg krap niet? Je moet alles achter elkaar doen want je hebt maar 3,3m in de breedte. Of ga je nog een dakkapel ed steken?

Hoe gevoelig ben jij voor lawaai van bovenburen etc?Jullie mening over prijs-kwaliteit hier?
Want geluidsisolatie zal een ramp zijn...Is niet voor mij.Hoe gevoelig ben jij voor lawaai van bovenburen etc?Want geluidsisolatie zal een ramp zijn...

Waarom een ramp? Ziet er een oudere woning uit, dus iets vaker met stevige muren en dus beter geluidsgeisoleerd.Hoe gevoelig ben jij voor lawaai van bovenburen etc?Want geluidsisolatie zal een ramp zijn...
Onderste appartement in een oudere woning = heel vaak het "gestamp" boven jou waar je gek van wordt.Waarom een ramp? Ziet er een oudere woning uit, dus iets vaker met stevige muren en dus beter geluidsgeisoleerd.
En ik heb nog nooit een recent huis gehad maar de woningen waar ik heb gewoond (tussen 1940 en 1960 gebouwd) was standaard 1 steen geschieden van de buren, alles behalve geluidsisolerend kan ik je wel zeggen. 
Voor de verkoop van ons huis zijn er al enkele biedingen binnen.
Sommige vragen in hun mail effectief: laat aub iets weten indien er een hoger bod is.
Mag dit? Ik weet dat live of via website laten opbieden enkel mag door een notaris.
Maar stel bod van 200k en 1 van 190k, mogen we die van 190k een mail sturen met de melding: er is al een hoger bod namelijk 200k?
Jaren geleden liet de immomakelaar bij de verkoop van mijn broer zijn huis de 2 hoogste nog 1 bod doen onder gesloten omslag, maar of dit reglementair is...
Of veiligheidshalve gewoon hoogste bod aanvaarden zonder poespas.
Geef ze die informatie telefonisch.
Wij hebben ooit es een huis bezocht en daar werd gezegd: de hoogste X aantal bieders laten we weten wat het hoogste bod was, en dan kan je nog 1 keer hoger bieden. Dan is de verkoop sowieso gedaan. Dat zou je kunnen doen. Ik zou de kans tot overbieden eindig maken. Of het helemaal koosjer is.
Idd een ramp mbt geluidsisolatie. Heb daar in het verleden ook ervaring mee gehad. Ik vraag mij eigenlijk af of het in nieuwbouw appartementen zoveel beter zal zijn? Ik vermoed toch nog altijd wel wat last van geluidsoverlast ook in nieuwbouw?Onderste appartement in een oudere woning = heel vaak het "gestamp" boven jou waar je gek van wordt.En ik heb nog nooit een recent huis gehad maar de woningen waar ik heb gewoond (tussen 1940 en 1960 gebouwd) was standaard 1 steen geschieden van de buren, alles behalve geluidsisolerend kan ik je wel zeggen.
![]()
Nieuwbouw is pakken beter -- dubbele muren zijn de shit. Natuurlijk kan je altijd hard genoeg op de grond stampen en roepen om voor overlast te zorgen. Het verschil is dat je in een oud appartement de buren hoort op de koffieklets, in nieuwbouw niet.Idd een ramp mbt geluidsisolatie. Heb daar in het verleden ook ervaring mee gehad. Ik vraag mij eigenlijk af of het in nieuwbouw appartementen zoveel beter zal zijn? Ik vermoed toch nog altijd wel wat last van geluidsoverlast ook in nieuwbouw?
Of veiligheidshalve gewoon hoogste bod aanvaarden zonder poespas.
Zeg/vraag je dit dan ook aan de kandidaten die op dat moment het hoogste bod hebben?Zoals @Diatonico aanhaalt, je mag zelf geen openbare verkoop organiseren. Er is wel nog de grijze zone...
Je kan aan kandidaat kopers aangeven ik heb al 'x' aantal boden ontvangen, je kan nog één finaal bod doen. Waarbij je dan ook niet mag aangeven of deze hoger/lager dan de vraagprijs zijn.
Belachelijke truc en volgens onze notaris zwaar op het randje maar niet illegaal.

Met het risico dat deze afhaakt natuurlijk en dan heb je geen bod.Zeg/vraag je dit dan ook aan de kandidaten die op dat moment het hoogste bod hebben?
Want je kan dit dan inderdaad ook altijd gaan toepassen in het geval dat je maar 1 bod hebt ontvangen van 1 mogelijke kandidaat ("ja ik heb hier nog 8 andere biedingen liggen, je mag nog een hoger bod doen als je wilt").. Dat gaat dan toch inderdaad richting "uitpersen" in mijn ogen![]()
Uiteraard kies je zelf en voor 2k verschil zou ik ook de meest sympathieke nemen.Je hoeft zelfs het hoogste bod niet te aanvaarden.
Kennissen hadden een bod van 2k minder dan het hoogste aanvaard omdat het een jong koppel was en het andere bod een investeerder die er koten van wou maken. Zij zagen dan liever iemand een leven opbouwen.
Hoe kan de kandidaat op dat moment nog afhaken? Heeft toch al een officieel bod uitgebracht wat die niet zomaar meer ongedaan kan maken? Zijn de enige keuzes voor de kandidaat koper dan niet ofwel niets doen (huidig bod laten staan) ofwel een hoger bod doen?Met het risico dat deze afhaakt natuurlijk en dan heb je geen bod.
Geen idee eigenlijk, hij accepteert uw bod niet in eerste instantie, geen idee of het dan nog blijft gelden.Hoe kan de kandidaat op dat moment nog afhaken? Heeft toch al een officieel bod uitgebracht wat die niet zomaar meer ongedaan kan maken? Zijn de enige keuzes voor de kandidaat koper dan niet ofwel niets doen (huidig bod laten staan) ofwel een hoger bod doen?
Ik herinner mij bij de appartementbouw nu niet direct dubbele muren om eerlijk te zijn.Nieuwbouw is pakken beter -- dubbele muren zijn de shit. Natuurlijk kan je altijd hard genoeg op de grond stampen en roepen om voor overlast te zorgen. Het verschil is dat je in een oud appartement de buren hoort op de koffieklets, in nieuwbouw niet.
Ik vind het zelf een walgelijke praktijk en heb het tijdens mijn zoektocht meer dan eens meegemaakt. Wij deden dan vaak 1€ bij het huidige bod. Ons eerste bod was bij bieding onder gesloten omslag vaak gewoon hetgeen wij eraan wouden geven.Zeg/vraag je dit dan ook aan de kandidaten die op dat moment het hoogste bod hebben?
Want je kan dit dan inderdaad ook altijd gaan toepassen in het geval dat je maar 1 bod hebt ontvangen van 1 mogelijke kandidaat ("ja ik heb hier nog 8 andere biedingen liggen, je mag nog een hoger bod doen als je wilt").. Dat gaat dan toch inderdaad richting "uitpersen" in mijn ogen![]()