Dexels
Well-known member
Dat idee kreeg ik ook. Maar ik heb al te veel miserie verhalen gehoord.Mss moeten we ons huis dan verhuren ipv verkopen wanneer we in onze nieuwbouw trekken![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat idee kreeg ik ook. Maar ik heb al te veel miserie verhalen gehoord.Mss moeten we ons huis dan verhuren ipv verkopen wanneer we in onze nieuwbouw trekken![]()
Ik zit met een huis van 2010, enige waar ik eventueel kosten aan moet doen is afwasmachine en frigo.Dat idee kreeg ik ook. Maar ik heb al te veel miserie verhalen gehoord.
Ik zou verhuren, 1800 is wel zeer veel. Mij lijkt 1200 realistischer. Een 90's villa met 3 kamers op 700m2 wordt hier voor 1150 vehuurd( Nieuwpoort).Ik zit met een huis van 2010, enige waar ik eventueel kosten aan moet doen is afwasmachine en frigo.
Ik zie hier huurprijzen voor +/- hetzelfde van tussen de 1800 en 2200 euro., dat is zo goed als de volledige aflossing van beide woningen en de lening voor het huidig huis loopt nog maar 10 jaar.
Moeilijk, of onze reserves terug aantikken met de verkoop of risico van verhuren nemen en geleidelijk assieve inkomsten genereren.
Ik vond het ook veel, maar zijn precies de prijzen hier. Binnen paar maand is een Immo laten schatten.Ik zou verhuren, 1800 is wel zeer veel. Mij lijkt 1200 realistischer. Een 90's villa met 3 kamers op 700m2 wordt hier voor 1150 vehuurd( Nieuwpoort).
Ik kan er van meespreken. Verhuis binnenkort naar mijn eigen gekochte appartement en heb een regeling getroffen met de huisbaas waar ik nu van huur in Schaarbeek. In ruil voor minder huur te betalen de laatste maand, regel ik het zoekertje en de bezoekjes voor de toekomstige huurders. Staat nog geen 3 dagen op immoweb en facebook en ik heb al 140 (!) berichten in totaal met aanvraag tot een bezoek. Een serieus werkje, met helaas veel filtering. Ik heb maar tijd voor een 15-tal bezoekjes in totaal en moet dus 90% van de verzoeken laten varen. Dat is even met natte vingerwerk vlug kijken hoe serieus die mensen zijn en op goed geluk afgaan.
Max 200K waard, eigenlijk zelf maar het slopen waard.![]()
Huis te koop in De Haan - Immoweb
www.immoweb.be
Huis hier in de buurt.
En dan zijn ze verbaasd dat hun woning meer dan een halfjaar te koop staat en ze telkens moeten zakken in prijs.. En zo zijn er veel de laatste tijd.
![]()
Huis te koop in De Haan - Immoweb
www.immoweb.be
Huis hier in de buurt.
En dan zijn ze verbaasd dat hun woning meer dan een halfjaar te koop staat en ze telkens moeten zakken in prijs.. En zo zijn er veel de laatste tijd.

Ik denk gewoon abonnementen meer op.Ook vreemd: "gas, water en elektriciteit: Nee"
Waarop werken die TV en die radiatoren dan?![]()
.
Ik zie dit soort koterij nochthans met regelmaat te koop aan prijzen van 300k tot 400k, en in slechtere staat met EPC D of E.Max 200K waard, eigenlijk zelf maar het slopen waard.
Dat is toch ook overdreven, het blijft wel De Haan natuurlijk. Niet de mooiste kant, maar toch.Max 200K waard, eigenlijk zelf maar het slopen waard.
Dus de werkelijke prijs van dat huis zou dan zijn 450k + 300k voor een afbraak/heropbouw of grondige renovatie. Aangevuld met een 100k voor allerhande kosten als notaris en taksen. Dan ben je klaar met ergens rond 850k en hierbij de hoop stres die er ongetwijfeld bijkomt even buiten beschouwing gelaten![]()
Dus de werkelijke prijs van dat huis zou dan zijn 450k + 300k voor een afbraak/heropbouw of grondige renovatie. Aangevuld met een 100k voor allerhande kosten als notaris en taksen. Dan ben je klaar met ergens rond 850k en hierbij de hoop stres die er ongetwijfeld bijkomt even buiten beschouwing gelaten![]()
?
), daar kunnen we het over eens zijn. Let wel dat huizen in De Haan, zelfs deze, best wel gegeerd zijn ivm andere kustgemeentes of zelfs buitenwijken van De Haan.
Ik denk dat er veel mensen de standaard ook wel wat te hoog leggen.Of zijn mijn standaarden te laag?