Green Mamba
Well-known member
Ik zie vooral een hoge vraagprijs en een score F, dus ook wel wat te renoveren op energievlak.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ons huis staat ook te koop: www.athoms.be/carnegielaan13
Als de epc goed zou zitten, keuring van de elektriciteit in orde zou zijn, ...Ik ken de regio niet, hier zou dat een zeer mooie prijs zijn...
Mijn gedacht ook , in de regio waar ik woon noemen ze dat 'peanuts' voor 10,8a.Ik zou toch sleutelen aan de site en de foto's, daar kan je veel meer uithalen.
Ik ken de regio niet, hier zou dat een zeer mooie prijs zijn...
Zeggen 'er is een renovatieplicht' en dan geen enkele indicatie geven van wat zo'n renovatie zou kunnen kosten is toch ook wat onnozel, neen?Excuses, het "niet-zo-opmerkelijke huizen te koop"-topic vond ik namelijk niet.
Elke locatie zal voor iemand wel een AAA locatie zijn net zoals geen enkele locatie voor iedereen AAA zal zijn.En wat is het opmerkelijke? De hoge prijs?
AAA locatietegen hasselt naast een steenweg.
De vraag is eerder of het wel doenbaar of zinvol is om zoiets te renoveren. Dit heeft veel weg van een architectenwoning met heel wat folietjes, en het is maar de vraag of je die karakteristieke elementen kan bewaren bij een (grondige) renovatie.Ik zie vooral een hoge vraagprijs en een score F, dus ook wel wat te renoveren op energievlak.
De Britten zouden zeggen: You can't polish a turd...Ik zou toch sleutelen aan de site en de foto's, daar kan je veel meer uithalen.
Knappe woning als je door de energiescore kan kijken.Hier zitten toch wel een bende omhooggevallen onbeschofterikken bijeen seg. Ik vind dat een zeer knappe woning!
Heel tof huis en mooie eigenzinnige inrichting!Ons huis staat ook te koop: www.athoms.be/carnegielaan13
Ik vrees het lawaai. In die omgeving al huizen gaan kijken maar je hoort de Steenweg in je tuin ...Ons huis staat ook te koop: www.athoms.be/carnegielaan13
Neem het aan van iemand die minachtend keek naar huizen met ongevingslawaai (steenweg, …): alles went. Zolang het binnen aanvaardbaar is..Ik vrees het lawaai. In die omgeving al huizen gaan kijken maar je hoort de Steenweg in je tuin ...
Zelfs buiten. Wij hadden een grafzerkenbedrijf naast ons huis en dat veroorzaakt wel wat slijpwerk/polijswerk. In de zomer hoorde ik dat niet als we buiten speelden.Neem het aan van iemand die minachtend keek naar huizen met ongevingslawaai (steenweg, …): alles went. Zolang het binnen aanvaardbaar is..
.Is een mooie woning, maar geen voorstander van een bungalow. Daar heb je véél meer kosten aan per m²: oppervlakte dak en (te isoleren) vloer per m² bewoonbare ruimte is een stuk hoger.Ons huis staat ook te koop: www.athoms.be/carnegielaan13

Ons huis staat ook te koop: www.athoms.be/carnegielaan13
De merde is vooral, dat gezien de electriciteit niet in orde is en de EPC score erg slecht, dat je een gigantische renovatie gaat moeten doen, terwijl het interieur er zo op het eerste zicht wel proper bij staat. Een grondige renovatie gaat zoals ik het in schat snel naar de 400-500K als het niet meer is.Ons huis staat ook te koop: www.athoms.be/carnegielaan13