58 loten van 2 eigenaars. Dus daar is veel geld aan verdiend jaKleine kans maar misschien mag je een metertje bijkopen van de buur? Uiteraard premium maar misschien met veel toegevoegde waarde aan dat klein perceel. (Niet het witte huis maar de andere kant en dat fietsweggetje dus laten verleggen)
Makkelijkst is om eens langs te gaan op de gemeente/stad dienst stedenbouw en daar vragen wat mogelijk is.
Ik zou er alleszins op bieden in jouw geval maar ik zou mij wel houden aan een 'max' investering.
Opbieden tegen een koppel dat daar uit noodzaak een smalle lange woning wilt zetten zal niet erg winstgevend uitdraaien gok ik.
En mag je dat stuk ook bebouwen langs de andere kant gezien daar een mooie nieuwe weg ligt? --> staat op het gewest plan op geopunt in het vol rood. Indien niet kan je toch nog altijd vrachtwagens langs daar laten gaan?
En amai daar heeft iemand goed geld verdiend de laatste jaren. Heel veel bouwloten bijgekomen..
. Maar de persoon waar wij onze grond van gekocht hebben is vorig jaar verdronken in zijn vijver, dus lang heeft hij er ook niet van genoten...Wij wonen trouwens verderop in die nieuwe straat, niet direct aangrenzend dus.
Dat fietsweggetje is trouwens nog een gedoe, want de gemeente huurt nu nog 2m2 van die bouwgrond die te koop staat omdat het weggetje anders niet aansluit. De originele aansluiting moet over een grond die nog in een erfeniskwestie zit.
Nuja, een redelijk bod ga ik wel doen. Maar niet de waarde om er een huis op te zetten natuurlijk.
. Zo eentje waar je je Porsche kan binnenrijden of uhmz een bureau.