Chauffagist
Well-known member
Klopt,Hij wil 500k betalen en dan nog strippen dus vermoed dat zijn budget eerder rond de 700k zit. Moet zeker doenbaar zijn want hij kan wel enkele dingen zelf doen.
In extrema kan ik tot 700K gaan bij gelijkblijvende maandlasten, maar dan wel met verkoop van het huis en appartement.
Ja, ik heb gewoon interesse in het pand voor de goede indeling, ruimte en grond. Het voordeel dat ik hier in zie: voor al de werken (ramen, vloeren, technieken, dakisolatie, keuken, badkamer) heb je geen architect nodig. Maar er zijn wss ook kopers die daar gewoon boven een andere vloer op plakken en enkel de keuken en badkamer vernieuwen of gewoon zo in gaan wonen.Als je het pand van Chauffagist bekijkt en zijn opmerking erbij neemt, kan je enkel maar concluderen dat het beter is dat hij een nieuwbouw zet. Alles is te duur, en uiteindelijk wilt hij doorgaans 80% vernieuwen. Dan zet je idd beter nieuwbouw![]()
Waarom niet dit :
![]()
Huis te koop , 4 slaapkamers , € 350.000
Deze alleenstaande woning grenst aan een natuurgebied en geniet een centrale ligging dichtbij het centrum van Oostduinkerke. De woning vraagt om een grondige renovatie, maar heeft zeker potentieel. De indeling is als volgt: BENEDENVERDIEPING: inkom, woonkamer onderverdeeld in eetplaats en...www.immoweb.be
Die is echt zeer slecht gelegen. Staat al lang te koop, ondertussen al bij de tweede agence.
Die komt van een veel hogere vraagprijs. De vraag is natuurlijk voor welke prijs ze die uiteindelijk gaan verkopen...Als je ziet dat dit in optie staat. Dan lijkt mij dat gewoon moeilijk hoor.
![]()
Villa te koop , 4 slaapkamers , € 535.000
Gelegen in een rustige straat op 700m van het strand. Geschikt voor permanente bewoning of vakantiehuis Woonoppervlakte ± 200m2. Terrein van ± 5a volledig omheind (veiligheid + privacy) • Verwarmd zwembad met verschuifbare PVC koepel • Groot tuinhuis • Terrassen Gelijksvloer • Inkomhal met...www.immoweb.be

) maar verhinderen wel dat je afgestraft wordt. Relatief gezien beloon je dus illegale werken ja.