Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is idd de manier van werken van KBC. Heb daar al twee leningen afgesloten zonder ooit een voet in een kantoor heb gezet. De laatste keer zei die woonexpert zelf "we weten dat we daardoor klanten verliezen maar bij ons weet je meteen welke interestvoet je krijgt".Laat ons zeggen dat ik alles behalve een positieve indruk gekregen heb over hun klantgerichtheid. Vragen wanneer je beschikbaar bent om gebeld te worden: tussen 9u en 12.
Bellen ze je om 18u. Direct afgekapt want dochter had net een driftbui. Enkele dagen later wél telefoon in de voormiddag maar dan enkel om te zeggen dat ik de app moest downloaden. "stuur ik je de handleiding door om met de app te werken?" Neeje, *scheldwoord* ik ben 40, geen debiel en geen analfabeet!![]()
Was bij ons nogthans ook die werkwijze. Weliswaar in het kantoor maar ze zagen dat ik online al gesimuleerd had.Dat zeggen ze inderdaad, maar klopt niet hoor.
Nadat je alles online hebt doorlopen, bellen ze je op en dan kan er wel nog worden onderhandeld . Wij hadden op dat ogenblik wel al mooie tarieven van andere banken op papier, dus dat maakt het onderhandelen al een stuk eenvoudiger.
Was bij ons nogthans ook die werkwijze. Weliswaar in het kantoor maar ze zagen dat ik online al gesimuleerd had.
Was klein half jaar geleden 0,79% 20j vast. Eigen inleg iets van 60%.
Hier 2 jaar geleden een goede €2k betaald voor dezelfde maten van het merk L-Door, motor en installatie incl.@iedereen - wat is een aanvaardbare prijs voor een sectionaal poort van 2.5x2.2m ? Grootte ordes ?
En iemand een idee waarom een dubbele deur 2x zoveel kost als een echte sectionaal poort met motor ? Waren gisteren gaan horen en kwamen rond de 5k uit voor dubbele deur poort... In de verbijstering vergeten vragen wat een echte poort kost. Online lees je 1.5-2k, want niet in lijn ligt met de prijs voor de dubbele deur poort.
Jep, argenta bood 0,75 nuja amper verschil natuurlijk.Had je een beter voorstel van een concurrent in handen?
Zo niet, dan heb je afhankelijk van je portefeuille en al dan niet klant zijn, weinig onderhandelingsmarge natuurlijk.
Telefonisch kun je toch nog altijd wijzigingen aanbrengen? Voor mijn herziening bij KBC in december 2020/jan 2021:Dat is idd de manier van werken van KBC. Heb daar al twee leningen afgesloten zonder ooit een voet in een kantoor heb gezet. De laatste keer zei die woonexpert zelf "we weten dat we daardoor klanten verliezen maar bij ons weet je meteen welke interestvoet je krijgt".
Kan je naam van schrijnwerker in PM sturen?Wij hebben vorig jaar voor een poort 250 cm Br x 225 cm H 1800euro betaald. 2 poorten besteld in Januari met batibouw extra's en laten plaatsen in Juli.
De extra's waren gratis opties waar je anders extra voor moest betalen.
Is een lokale schrijnwerker die de poort delen zelf bij fabriek besteld en werkt met motoren van Somer.
Al bij al zeer tevreden van en goed prijs.
(precies reclame hier)
Het salon is gedraaid in hun 3D (dit is van belang voor de aansluitingen). Voor de rest is het natuurlijk niet goedkoop, maar daar zit de regio voor iets tussen. Ik mis (zoals in elk appartement) wel bergruimte.
Bedankt voor de meningen!Je moet eens bekijken of je dat qua voorziene lichtpunten/stopcontacten voldoende acht
Budget keuken en sanitair en tegels is zeker ok, maar hangt uiteraard van uw smaak af
En afhankelijk van de oriëntatie ramen zou ik mss ook eens de kost om zonnewering reeds te voorzien (inbouw) vragen
Wij hebben ook op plan gekocht, inmiddels wel al 11j geleden.Bedankt voor de meningen!
Nog een vraag: hoe gaat zo'n verkoop op plan precies in zijn werk? Is dit lastenboek reeds voldoende gedetailleerd om te ondertekenen?
Of kan ik beter vragen om nog veel gedetailleerder te gaan?
Moet ik bv. vragen om reeds enkele kleine aanpassingen die ik sowieso wil erin op te nemen?
Moet ik reeds zaken kiezen voor de ondertekening (dus volledige beschrijving keuken en badkamer)?
Of bv. vragen om erbij te zetten uit hoeveel tegelmodellen ik zal kunnen kiezen?
Da's wel netjes héVoorstel kbc binnen. 1.19 op 25y. Tot 110% quot.
Zullen waarschijnlijk iets minder aggressive lenen, ~390k

Mooi huis, mooie tuin maar inderdaad een beetje te klein voor een gezin van 4.Ik vind dees een enorm charmant huisje.
Spotted on Immoweb: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/hoeve/te-koop/haacht/3150/9378622
Wel overpriced omdat het zo klein is en EPC niet geweldig.
Maar ik probeer nu te rekenen hoe ik daar ~100m2 kan bijmaken (deels boven, deels onder, deels in die bijbouw) en tegelijk het EPC pimpen.
Ik ga er niet geraken met 250k zeker?
Ik vind dees een enorm charmant huisje.
Spotted on Immoweb: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/hoeve/te-koop/haacht/3150/9378622
Maar ik probeer nu te rekenen hoe ik daar ~100m2 kan bijmaken (deels boven, deels onder, deels in die bijbouw) en tegelijk het EPC pimpen.

250k is het budget dat ik van 2 architecten in feb en april kreeg voor een nieuwbouw van 90m2, om je een idee te geven. (grondwerken, volledig afgewerkt en btw incl, exclusief aansluitingskosten, architectkosten,...)Ik vind dees een enorm charmant huisje.