VTM Huis Gemaakt

En wat dan nog het ironische van al is:



Laat dat nu nét het compleet tegenovergestelde zijn van wat ze gebracht hebben
🤡
maar owé als Kenny en Amber bij hun grijze kleuren blijven omdat hun smaak is

bron:
Man, uw crush op die Kenny (die er trouwens uitziet als een lesbienne met zijn kort haar), verblindt uw gedachtengang toch serieus hoor. Dat Lokeren onterecht wint is iedereen mee akkoord, maar om daar zo'n zaak van te blijven maken...
 
Man, uw crush op die Kenny (die er trouwens uitziet als een lesbienne met zijn kort haar), verblindt uw gedachtengang toch serieus hoor. Dat Lokeren onterecht wint is iedereen mee akkoord, maar om daar zo'n zaak van te blijven maken...

Oh no you didn't!
 
Man, uw crush op die Kenny (die er trouwens uitziet als een lesbienne met zijn kort haar), verblindt uw gedachtengang toch serieus hoor. Dat Lokeren onterecht wint is iedereen mee akkoord, maar om daar zo'n zaak van te blijven maken...
Ik ga er niet over door, ik reageer enkel op iemand die Lokeren de hemel in prijst met onwaarheden

En alle haat naar Kenny wordt permanent gebanned!1!! :angry:
 
Ik vrees dat je wel eens meer moet rondlopen bij televisieopnames. Je zou ervan verschieten hoeveel daarvan eerst doorsproken wordt.

Maar, die funding is inderdaad opgezet door mensen die hen niet kennen, ik vind dat persoonlijk heel jammerlijk om een paar redenen:
1) Volgend jaar gaan alle koppels de "populariteits"-kaart trekken ipv proberen een zo goed mogelijk huis te bouwen
2) Ik vind dat rot voor het andere koppel
3) Er zijn ook programma's als "steenrijk, straatarm", daarin zie je dat er gezinnen zijn die zo'n dingen véél meer kunnen gebruiken. Als Harry en Jerina effectief zo "niet-materialistisch" zijn als ze zelf zeggen, geven ze dat geld aan een goed doel...
daar wordt eerst veel doorgesproken, kan zijn, maar het zijn geen acteurs, het zijn gewone mensen zoals jij en ik. Bepaalde dingen zijn spontaan, want dat zijn zaken die je niet op 1,2,3, onder de knie hebt.

Voor de rest heb je wel gelijk, het volgende seizoen gaat heel anders moeten aangepakt worden, maar sorry , ik vind het niet rot voor het andere koppel. Antje en Ruben? Ruben was oke kerel, maar die Antje is volgens mij echt geen gemakkelijke om mee samen te hokken. Kenny en Amber? Sorry, maar Amber is High Maintenance.

En ik ben ook niet materialistisch maar als ze mij meer dan 112K in mijn handen steken voor mijn droomhuis te kopen, dan ken ik plotseling geen enkel goed doel meer....
 
Op VTM is er ondertussen al een filmpje waarin Jerina het publiek bedankt.

Zoals iemand al voorspelde, pikt VTM dit ook gretig op
 
Blijkbaar moeten ze dus geen belasting betalen op die 120k. Leuk
Intussen zijn ze ook al even op verlof in Hongarije, kan er wel vanaf nu 😂 (is het eigenlijk geen school meer?)
 
Blijkbaar moeten ze dus geen belasting betalen op die 120k. Leuk
Intussen zijn ze ook al even op verlof in Hongarije, kan er wel vanaf nu 😂 (is het eigenlijk geen school meer?)
Mooi is dat. Voor giften en schenkingen start ik nu ook een doneeractie op. Belastingvrij uiteraard. Wel nog even 6% afdragen aan de site, maar dat staat natuurlijk in schril contrast tegenover wat je anders moet afdragen.
 
Mooi is dat. Voor giften en schenkingen start ik nu ook een doneeractie op. Belastingvrij uiteraard. Wel nog even 6% afdragen aan de site, maar dat staat natuurlijk in schril contrast tegenover wat je anders moet afdragen.
Dat ons Sihame daar zelf niet is opgekomen. :eek:
 
Cry me a river. Ze hebben verloren (imo terecht, maar dat terzijde), deal with it. Hun crowdfunding staat ook al op +20K EUR. Alst dat geen mooie troostprijs is.

Verbleekt natuurlijk wel tegenover de crowdfunding voor Harry en Jenina. Bijna 112K :eek:.
Ik denk dat die lage crowdfunding komt door hun onuitstaanbaar fans
Beetje k pop/12 jaar mentaliteit
 
Ondanks crowdfunding van 125.000 euro: Harry en Jerina zullen hun pand uit ‘Huis Gemaakt’ toch niet kopen


:unsure:

Toch pure waanzin, ipv da geld terug te storten of aan goed doel te schenken gaan ze het gebruiken om een ander huis te kopen…

Werkt er is godverdomme voor zoals elke normale mens.
 
Ondanks crowdfunding van 125.000 euro: Harry en Jerina zullen hun pand uit ‘Huis Gemaakt’ toch niet kopen


:unsure:

Toch pure waanzin, ipv da geld terug te storten of aan goed doel te schenken gaan ze het gebruiken om een ander huis te kopen…

Werkt er is godverdomme voor zoals elke normale mens.
125000 is een mooi bedrag om al eens in te stappen op de beurs en het meer te laten opbrengen. Ze zijn vrij om met die centen te doen wat ze willen natuurlijk als naïef Vlaanderen ze op een schoteltje brengt.
 
Ondanks crowdfunding van 125.000 euro: Harry en Jerina zullen hun pand uit ‘Huis Gemaakt’ toch niet kopen


:unsure:

Toch pure waanzin, ipv da geld terug te storten of aan goed doel te schenken gaan ze het gebruiken om een ander huis te kopen…

Werkt er is godverdomme voor zoals elke normale mens.
Tja een ander persoon start de crowdfunding op en geeft het geld aan hen , tis niet dat ze er zelf achter gevraagd hebben he.
Als mensen geld doneren aan onbekenden dan moeten ze maar zo slim zijn dat het voir iets anders gebruikt kan worden , alhoewel het nog altijd voor een huis te kopen gebruikt word.
 
Dat snap ik maar de Crowdfunding was opgestart om hun droomhuis te kopen dat ze helemaal hebben verbouwd maar ze hadden idd maar niet zo naïef moeten zijn om daar geld in te steken en ze hebben er niet omgevraagd.
 
Terug
Bovenaan