VTM Huis Gemaakt

Ergens copy/paste van HLN

"Het ingezamelde bedrag via de crowdfunding krijgen Harry en Jerina niet rechtstreeks op hun rekening gestort. Van het totaal moeten ze 6% afstaan aan het bedrijf dat de website beheert, en 0,85 euro wordt vervolgens per overschrijving afgetrokken - op dit moment gaat er voor Harry en Jerina grofweg zo’n 12.000 euro af dus."
 
Ergens copy/paste van HLN

"Het ingezamelde bedrag via de crowdfunding krijgen Harry en Jerina niet rechtstreeks op hun rekening gestort. Van het totaal moeten ze 6% afstaan aan het bedrijf dat de website beheert, en 0,85 euro wordt vervolgens per overschrijving afgetrokken - op dit moment gaat er voor Harry en Jerina grofweg zo’n 12.000 euro af dus."
De grote winnaar is dus doneeractie.nl. Toch weer mooi meegenomen voor hen. Info van de HLN copy/paste is terug te vinden op

 
De grote winnaar is dus doneeractie.nl. Toch weer mooi meegenomen voor hen. Info van de HLN copy/paste is terug te vinden op

12K is toch nog niet echt in de buurt van wat Harry en Jerina krijgen, dus "de" grote winnaars lijken zij me dan toch echt hoor. :)

Om nog op @Avondland te antwoorden: ja, natuurlijk moeten ze dat aanpakken. Ze zouden echt stom zijn moesten ze dat niet doen. Dit is een heel zware boost in hun leven, pollekes kussen, dank u zeggen en take it.
 
Doneeractie heeft natuurlijk ook wel wat kosten voor iedere transactie. Al zullen ze zeker wel een mooi bedrag binnenhalen, wat perfect valabel is.
 
Ik had toch de indruk dat Kenny en Amber van de 3 koppels het meeste van het lastige prutswerk zelf hadden gedaan, waar de andere 2 dat hadden uitbesteed (Harry & Jerina aan loodgieters en Ruben en Antje hebben hun hal laten tegelen door professionals). Als je dan ziet dat Kenny & Amber zelf bijna 800 tegels in hun keuken hadden gelegd, én het zag er goed uit, dan vind ik het nog indrukwekkender dat ze als jongste koppel als enige iedere deadline hebben gehaald. + ze hadden als enige de tweede slaapkamer een opwaardering gegeven. De andere 2 koppels hebben we niets met die slaapkamers zien doen?

Mochten Harry & Jerina genoeg geld inzamelen, zou ik toch meteen een huis met 3 slaapkamers kopen dat misschien iets minder luxueus is uitgerust. Met die 2 slaapkamers komen ze nu toe, maar over een paar jaar gaan Onno & Fidel toch ieder een aparte slaapkamer willen en dan zouden ze weer moeten verhuizen.
Hebben al die huizen maar 2 slaapkamers, of mochten ze er maar 2 renoveren?
Want Laakdal lijkt nogal groot huis voor 2 slaapkamers, Lokeren ook.

Ik denk dat Antje en Ruben evenveel prutswerk deden. Ja ze hebben hun hal laten vloeren, maar de tegeltje in de keuken en badkamer deden ze zelf.

Maar zo met overschot hout dingen maken (die zit bank met kast, vensterbanken)

Ik denk dat dat minstens evenveel prutswerk was. Zelf meer, denk ik. (Alles op maat)
 
Ja die was altijd opgemaakt.
Tis niet omdat het er nog rap wat 'speels' verf op elkaar doet dat je niet meer opgemaakt bent

Als ze "altijd" opgemaakt was snap ik niet waarom je net aanhaalde dat ze "zo mooi opgemaakt klaarzat" als versterkende factor voor het emogegeven. Dan heeft dat uiteindelijk ook 0,0 waarde he.

Maar allez bon, blijkbaar is je opmaken en daar dan een laag eender wat over smeren nog steeds "mooi opgemaakt klaarzitten". :laugh:

Ofte: kom op zeg, je zat ernaast en nu wil je je er gewoon uit lullen. Efkes volwassen zijn nu.
 
Ik denk dat Antje en Ruben evenveel prutswerk deden. Ja ze hebben hun hal laten vloeren, maar de tegeltje in de keuken en badkamer deden ze zelf.

Maar zo met overschot hout dingen maken (die zit bank met kast, vensterbanken)
En ook Kortrijk heeft hun tegels aan de muur geplakt en als zij da kunnen, dan zal het wel niet te moeilijk geweest zijn en dus ook niet voor Antje en Ruben.

Laakdal daarentegen, heel de vloer zelf gedaan.

En da overschot met hout, da is letterlijk Ruben zijn job/passie net zoals Kenny zijn schildertechnieken toepaste.
In plaats van "ho maar anders moet je hier een fucking lelijk blauw kleur tegen de muur smijten want er is 1cm in da deurglas dat da ook heeft" - "oh natuurlijk wat een goed idee kwijl kwijl" - "welkom in onze visbokaal dat vloekt met de rest van onze McDonald woning!"
 
als het een troost mag zijn : Kenny en Amber hebben ook al 21.912€ van de crowdfunding.

Kan ook al genoeg zijn om hun 'huisje' te kopen.
 
En ook Kortrijk heeft hun tegels aan de muur geplakt en als zij da kunnen, dan zal het wel niet te moeilijk geweest zijn en dus ook niet voor Antje en Ruben.

Laakdal daarentegen, heel de vloer zelf gedaan.

En da overschot met hout, da is letterlijk Ruben zijn job/passie net zoals Kenny zijn schildertechnieken toepaste.
In plaats van "ho maar anders moet je hier een fucking lelijk blauw kleur tegen de muur smijten want er is 1cm in da deurglas dat da ook heeft" - "oh natuurlijk wat een goed idee kwijl kwijl" - "welkom in onze visbokaal dat vloekt met de rest van onze McDonald woning!"

Inderdaad, ze hadden dat grijs of beige moet verven! De enige twee acceptabele kleuren.
 
En wat dan nog het ironische van al is:
Helaas hebben wij nogal een ‘speciale’ smaak. Wij vallen echt voor karakterwoningen. Maar als we onze goesting zien, schuilt achter de karaktervolle gevel ofwel een té clean afgewerkt interieur\
In ons hele appartement staan misschien twee spullen van Ikea. De rest hebben we uit kringloopwinkels of is zelfgemaakt
We dromen van een huis met een grote ‘living’ zodat we er al onze kastjes, tafels en stoelen in kunnen zetten
Laat dat nu nét het compleet tegenovergestelde zijn van wat ze gebracht hebben
🤡
maar owé als Kenny en Amber bij hun grijze kleuren blijven omdat hun smaak is

bron:
 
Cry me a river. Ze hebben verloren (imo terecht, maar dat terzijde), deal with it. Hun crowdfunding staat ook al op +20K EUR. Alst dat geen mooie troostprijs is.

Verbleekt natuurlijk wel tegenover de crowdfunding voor Harry en Jenina. Bijna 112K :eek:.
 
Terug
Bovenaan