VTM Huis Gemaakt

Lachen, dit.

Nu vind ik ook dat ze ermee mogen doen wat ze willen, maar: het had proper geweest moesten ze van in het begin de boodschap gegeven hebben die ze nu geven. Dan had elke donateur toch even kunnen nadenken of ze wilden sponsoren voor DAT huis (dat was toch zo'n beetje het hele sprookjesverhaal erachter) of voor eender welk huis.

Iets zegt mij dat ze dan bijlange niet zoveel hadden binnengehaald. Waardoor dit toch wat bedrog is.
 
Lol, ik vraag me ook af wie er nu onnozel genoeg is om die gasten geld op te sturen via een crowdfunding, dan zijn er echt wel duizenden serieuzere crowdfunding kandidaten die het geld harder kunnen gebruiken.
Die crowdfunding was ook duidelijk opgezet met het oog om hen te helpen aan het huis waar iedereen ze aan had zien werken. Niet om ze zomaar een hoop cash toe te steken.
 
ja? En vinden ze het huis ook nog te klein als ze die 125k niet krijgen? Want ik denk dat dat huis dan plots ruim genoeg zou zijn.
Dan hadden ze er enkele jaren met plezier in gewoond en als de kindjes te groot zijn voor een kamer te delen dan de boel verkopen voor een grote huis.
 
Dat je dit niet van ver zag aankomen is toch echt wel teken dat je echt heel goedgelovig bent.
Dat waren kleine huizen die niet super verbouwd zijn, maar wel voor de hoofdprijs over de toonbank gaan. Natuurlijk koop je dat niet met uw eigen geld. Met die voorkennis. Wie koopt die huizen wel? Mensen die in een huis willen wonen dat op tv is gekomen of mensen die enkel maar op het visuele afgaan en niet snappen hoe de bouw in elkaar zit. Mensen die met andere woorden dus worden gerold.
Gerold net als de mensen die geld gegeven hebben voor die crowdfunding. Dit is gewoon te geniaal!!!
 

Wel ja, ze zijn ook gefopt ... Ik vraag me ook echt af wie daar nu geld aan kan geven.
 

Wel ja, ze zijn ook gefopt ... Ik vraag me ook echt af wie daar nu geld aan kan geven.
Tzal een goeie les zijn geweest voor de gefopten
 
Huis zou effectief maar 2 slaapkamers hebben die niet verder op te delen zijn. En die kamer die nu als kinderkamer ingericht is die vond ik niet eens zo groot. Dan snap ik het wel dat ze liever een huis kopen met 3 slaapkamers?
2 slaapkamers en een grote zolder hè.. daar zaten ze toch altijd voor de camera
 
  • Leuk
Waarderingen: lled

Wel ja, ze zijn ook gefopt ... Ik vraag me ook echt af wie daar nu geld aan kan geven.

Waarschijnlijk vrouwen zoals die één die in bijna de laatste afl mocht komen kijken en begon te wenen in die hun kinderkamer.
 
Waarom zouden ze betalen voor hun eigen werk? Ook al zijn hun werkuren maar een deel van de totale prijs, dan zouden ze toch echt zot zijn.

De meeste mensen gaan werken om daar vervolgens voor betaald te worden. Zij zouden dan betaald hebben om te mogen werken.

Groot gelijk om het geld van die emo-kijkers te gebruiken voor iets anders dan hun eigen prutswerk.
 
Waarom zouden ze betalen voor hun eigen werk? Ook al zijn hun werkuren maar een deel van de totale prijs, dan zouden ze toch echt zot zijn.

De meeste mensen gaan werken om daar vervolgens voor betaald te worden. Zij zouden dan betaald hebben om te mogen werken.

Groot gelijk om het geld van die emo-kijkers te gebruiken voor iets anders dan hun eigen prutswerk.
Het is een tv programma met een bepaald format/opzet?
 
  • Leuk
Waarderingen: lled
Waarom zouden ze betalen voor hun eigen werk? Ook al zijn hun werkuren maar een deel van de totale prijs, dan zouden ze toch echt zot zijn.
Omdat die koppels zich daarvoor hebben ingeschreven en aan een competitie hebben meegedaan (met veel anderen) om dat te mogen doen. Er hing ook een potentiële prijs aan vast voor de deelnemers, dus nogal logisch dat ze voor hun uren niet vergoed worden.
Als jij mee gaat doen aan een kwisprogramma krijg je ook geen vergoeding voor de tijd dat je meedoet.
 
Ik vind dat wel een goed argument eigenlijk. VTM geeft u een huis van 250k; gij verbouwt het met 50k aan gerief en 50k aan werk, en ge moogt het zelf kopen voor 350k. Dan betaal je eigenlijk jezelf idd.
 
Terug
Bovenaan