Huis Gemaakt 2022

kijk jij wel naar het programma? :oink:
Omdat ik blijkbaar gemist heb dat er gezegd zou zijn dat er nog voor de finale een koppel afvalt?
Vorig seizoen zijn ze gewoon met de drie koppels naar de finale gegaan.
Waarom stel je die vraag trouwens aan mij en niet aan MiniJeffrey die blijkbaar ook iets gemist had? Het is toch niet omdat je iets mist dat je niet naar het programma kijkt he.

Antwerpen valt sowieso nog af.
Reden: Dat is het huis dat by far het meeste waard zal zijn. Dus dat wil de aannemer die die panden gekocht heeft zelf verkopen. Waarom zou je anders een koppel laten afvallen voordat het publiek mee kan stemmen... Financiële veiligheidsmarge ingebouwd...

Eigen woonst van Cedric en Anaïs uit ‘Huis gemaakt’ is onbewoonbaar verklaard​

Het zijn spannende dagen voor Cedric en Anaïs uit ‘Huis gemaakt’. De finaleweek van het VTM-programma gaat z’n laatste week in en op woensdag weten we welk koppel het ultieme cadeau krijgt: een gratis huis. Voor Cedric en Anaïs, team Antwerpen, is winnen belangrijker dan ooit. Hun eigen woonst is namelijk onbewoonbaar verklaard.

Eigen woonst van Cedric en Anaïs uit ‘Huis gemaakt’ is onbewoonbaar verklaard​

Het zijn spannende dagen voor Cedric en Anaïs uit ‘Huis gemaakt’. De finaleweek van het VTM-programma gaat z’n laatste week in en op woensdag weten we welk koppel het ultieme cadeau krijgt: een gratis huis. Voor Cedric en Anaïs, team Antwerpen, is winnen belangrijker dan ooit. Hun eigen woonst is namelijk onbewoonbaar verklaard.
... Door ernstige problemen aan het dak :thinking:

In het voorstukje spiegelden ze voor dat een van de koppels afvalt morgen. Het blijft zgz spannend wie hun huis nog af krijgt met alle perikelen, maar wat blijft er dan woensdag nog over. Mss dat de jury hen nog een waslijst aan werkpuntjes geeft zodat we ze weer kunnen zien stressen.

In het voorstukje spiegelden ze voor dat een van de koppels afvalt morgen. Het blijft zgz spannend wie hun huis nog af krijgt met alle perikelen, maar wat blijft er dan woensdag nog over. Mss dat de jury hen nog een waslijst aan werkpuntjes geeft zodat we ze weer kunnen zien stressen.
Wss bezoekdag

Echt half uur moeten bekomen van Cedric die zijn pint opendeed met zijn tanden, WTF.
Snap dat ook niet. Buiten wat stoer doen en willen opvallen heeft dat dus geen enkel nut. Veel slechter kunt ge niet doen met uw tanden.

Is toch ook oneerlijk, Bartel zal veel meer en beter kunnen dan een Niels Albert.Geen idee hoe Younes zijn fail tegels nog gaat fixen zonder ze allemaal uit te breken.

Laatst bewerkt:
Zou toch ook liever Bartel gehad hebben dan Niels allé.

Hoe die daar aan het kitten was zeg. Ik zeg niet dat ik het beter kan, maar las je het niet mooi kan dan moet je afplakken hé voor je kit.

Younes met zijn kleine megafail, waw... Ik snap al niet dat ge niet begint aan het keukengedeelte gezien ge wilt dat die naadloos in elkaar overlopen. Aan de andere kant beginnen is vragen om miserie.

Die bv's waren daar toch duidelijk gewoon om hen zogezegd een hart onder de riem te steken, maar tegelijkertijd het publiek duidelijk te maken dat hen lastig vallen op social media niet kan?
Veel toegevoegde waarde voor de bouw waren ze niet, geen enkele. In Antwerpen daar samen vloeren? Volle planken van een goeie meter lang met twee leggen? Eerder vertraging dan winst. In Beringen trok het op niks wat hij deed en in Boortmeerbeek weet ik het al niet meer. Was een beetje helpen schilderen zeker? Die gaat nog het meeste geholpen hebben qua tijd.

Die vloer van Younes vond ik vreemd om twee kamers apart te tegelen en hopen dat je gelijk uitkomt. Leg dan de eerste rij van de inkom gewoon in het verlengde van de keuken?

Ik heb een flauw vermoeden dat ze nu een koppel laten afvallen zodat ze dan die "tussenstand" kunnen afvoeren en dan de eindscore kunnen bepalen op basis van de klassieke methode als vorig jaar: jury, makelaars, publiek.
Sowieso gaat Antwerpen of Boortmeerbeek zowel jury als makelaars moeten inpakken want Bergingen wint volgens mij altijd die publieksprijs.
Cedric is zwaar het plot aant verliezen. Van iemand in de bouw zou ik toch denken dat je een stopcontact kunt aansluiten zonder moeite, ook al ben je geen elektricien. Begin al medelijden te krijgen met zen vriendin, die moet toch ook een olifanten vel hebben. Nog ne soy boy die van alles getriggered raakt, misschien moet hij de knuffel eens lenen van die aggresieve van boortmeerbeek.

En die tegels rechtstreeks lijmen op OSB, en dan nog in een keuken waar wel is wat vocht rond gaat... dikke fail.
Zo werkt het niet... de meeste mannen in den bouw (en industrie) zeggen dan van... "ja, ik ben genen elentrieker". :sarcastic:
Als ze vroeger bij ons motoren wouden testen in den atelier moest ik altijd speciaal gaan aansluiten want ons metaalbewerkers "konden dan niet". Er is dus letterlijk niks moeilijk aan elektriciteit (toch niet residentieel). Het maakt zelfs niet uit of ge u L & N "omwisselt", zolang u aarding maar juist zit.
Emiel zat daar wel met de samengenepen billekes toen Cerina over zijn tegeltjes aan het strelen was. Effe met TEC7 lijmen ... :unsure: Maar ja bon, het plakt hé.
Ik zei het gisteren ook nog hier: moest ik bij die mensen geweest zijn die mocht gaan kijken in de panden, ik had in Boortmeerbeek overal eens goed aan het tegelwerk gaan hangen... :unsure:
Die bv's waren daar toch duidelijk gewoon om hen zogezegd een hart onder de riem te steken, maar tegelijkertijd het publiek duidelijk te maken dat hen lastig vallen op social media niet kan?
Veel toegevoegde waarde voor de bouw waren ze niet, geen enkele. In Antwerpen daar samen vloeren? Volle planken van een goeie meter lang met twee leggen? Eerder vertraging dan winst. In Beringen trok het op niks wat hij deed en in Boortmeerbeek weet ik het al niet meer. Was een beetje helpen schilderen zeker? Die gaat nog het meeste geholpen hebben qua tijd.

Die vloer van Younes vond ik vreemd om twee kamers apart te tegelen en hopen dat je gelijk uitkomt. Leg dan de eerste rij van de inkom gewoon in het verlengde van de keuken?
Alleen daarvoor al was dat misschien toch geen slechte zaak?
Het was wel grappig dat er in Antwerpen en Beringen effectief gewerkt werd en dat ze in Boortmeerbeek zelfs niet de moeite deden... hup naar het terras en pintjes drinken... de tuin is natuurlijk wel Bartel zijn natuurlijk habitat.

Younes met zijn kleine megafail, waw... Ik snap al niet dat ge niet begint aan het keukengedeelte gezien ge wilt dat die naadloos in elkaar overlopen. Aan de andere kant beginnen is vragen om miserie.
Younes: "Ja kga dan gewoon voort leggen hé"... Elien helemaal over de rooie :rofl:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan