Dat kan allemaal goed zijn maar ik hoop dat het gisteren serieus geframed was want dit was er echt grat over en is ook een beetje wat
@mac-bc gisteren bedoelde met zijn post denk ik: mensen weten dat er nen hoek af is bij zichzelf maar ze verwachten automatisch dat heel de wereld weet hoe heel het draaiboek in elkaar zit van hoe ze daarmee moeten omgaan.
Het minste wat hij na die vlammende preken kon doen was zich verontschuldigen voor zijn overdreven reactie. Integendeel, in de "narative" die gefilmd is op hun zolder gaat hij gewoon Anaïs nog eens terug op haar plaats zetten terwijl het meisje daar eigenlijk niks verkeerd doet, ze probeert enkel de situatie de ontmijnen wat ze eigenlijk op een zeer serene manier en met veel geduld tracht te doen.
Ik vond Cedric nog wel een sympathieken typ maar de aflevering van gisteren laat toch wel een niet zo fraai beeld achter. Ok, die jongen heeft volgens mij serieuze problemen met zijn zelfbeeld met zijn ADHD en als "arbeiderke" maar dat zijn issues die hij moet leren accepteren en waar hij vooral zelf handvaten voor moet aanleren en niet verwachten dat iedereen rond zich hem met fluwelen handschoentjes gaat aanpakken als hij weer eens een tantrum heeft.