De reactie van die Lien over die rommel op de werf was er echt wel vér over maar die kon met hare Melvin eigenlijk wel een teentje zuigen aan Emiel & Alexia kwa arrogantie. Die begonnen eraan met het idee van "we gaan dat hier eens regelen met onze foamart".
Ja, die waren misschien een beetje "arrogant" in de zin van "zie ons artistiek zijn", "creatief", "kunst, kunst, kunst", ... Maar daar schaad je niemand mee. Daarmee laat je iedereen in zijn waarde. Ik moest daar wel eens mee lachen maar dat heeft me eigenlijk niet gestoord.
Maar de arrogantie van Emiel is echt tégen de anderen gericht. Constant anderen lopen verwijten dat ze niet voortdoen, my way or the high way, iedereen uit de kant, ... Maar dan wel lekker impulsief een dakgoot doorzagen en er een onnozele emmer onder zetten.

En in plaats dat hij dan mea culpa slaat, neen, weer met zijn arrogante houding daar binnenstormen en neerbuigend doen wanneer het andere koppel de expert wil bellen. Dat noemt hij dan "taffelen". Hij zou dat wel weer eens vlug fixen. Zijn gigantisch ego zou maar eens geschaad kunnen worden.
Was het niet van de alerte buur, de ganse roostering mocht hij eruit gooien. Waar sta je dan met uw 4 muren? Dan heeft hij het niet alleen voor zichzelf verprutst maar ook voor de anderen.
Als je dan nog niet eventjes aan introspectie doet... Tja, dan ben je echt wel arrogant. Als dat nog niet mag gezegd worden.
Laatst bewerkt:
Beschouwt ge uzelf nu als Oekraïne en zijn Emiel en Alexia Rusland. De aggressor die op zijn plaats gezet moet worden? Ik denk soms ook van allé onnozelaar, maar dat gaat dan niet verder dan de zetel waar ik in zit en hoeft al zeker niet gedeeld worden met een hoop andere onbekende vlamingen via een of andere website om ze eens ne keer "goed de les te spellen, die arrogante mensen!!".
. Vanaf nu is uw mening dan minder waard, want anoniem?