Huis Gemaakt 2022

Iedereen afkeuren op hun persoonlijkheid kan iedereen. Maar puur technisch was hun tuin wel de beste. Die Japanse tuin was nu alles wat je niet moest doen op die kleine ruimte, en die kippen hun paaltjes...

Iedereen afkeuren op hun persoonlijkheid kan iedereen. Maar puur technisch was hun tuin wel de beste. Die Japanse tuin was nu alles wat je niet moest doen op die kleine ruimte, en die kippen hun paaltjes...
Akkoord, dat was de beste tuin. Antwerpen had een halve postzegel dat je bewaarlijk tuin kon noemen en Beringen was gigantisch. Boortmeerbeek had de ideale tuin: haalbaar en representatief voor de gemiddelde Vlaamse tuin. De competitie was beter geweest als iedereen dezelfde grootte van tuin had. Maar dan had je geen pand in centrum-Antwerpen.

Zouden die alle 3 hetzelfde budget voor de tuin hebben gekregen? Iets zegt me dat Antwerpen minder budget zal krijgen voor de totale verbouwing omdat ze minder m2 hebben en omdat hun grondprijs al het duurste is.

Het is ook nooit gezegd waar de koppels in wilden investeren met de kamerprijs. Bij Kenny & Amber werd dat vorig jaar beter aangetoond (bv die screens aan hun keuken iirc).

Zouden die alle 3 hetzelfde budget voor de tuin hebben gekregen? Iets zegt me dat Antwerpen minder budget zal krijgen voor de totale verbouwing omdat ze minder m2 hebben en omdat hun grondprijs al het duurste is.

Gelooft gij echt in het budgetverhaal? Die hebben volgens mij gewoon een max op wat die mogen kopen bij externe firma's, al de rest is gewoon gratis van de sponsors lijkt me. Je hoort ze toch ook nooit praten over de kostprijs van bepaalde meubels? Het kan niet op!

Heel da programma hangt met haken en ogen aaneen. Ik kijk uiteindelijk toch vooral voor de Younes.

MEH, DINA TERSAGO HEEFT GEWOON MEN NUMMER EI. Topgast. Ik zou hem wel 1000 keer achter het behang plakken moest ik er iets mee verbouwen.

Komende week staan er blijkbaar vier afleveringen op het programma met op woensdag dan de finale, en op donderdag een "terugblik"-aflevering enz.

Komende week staan er blijkbaar vier afleveringen op het programma met op woensdag dan de finale, en op donderdag een "terugblik"-aflevering enz.
Waar zie jij dat? Ik zie toch gewoon 2 afleveringen op de normale dagen staan precies.

Edit: net gevonden, 't is dus de week er op.

Ergernis in het programma:
"Hoe gaan jullie daar ontbijten op het dak? Dat kan je toch niet gebruiken"
"ahja, die ingebouwde bbq, ge ziet dat ze dat gaan gebruiken"

...

In Antwerpen hebben ze effectief gebarbecued op het dak, in Boortmeerbeek was hij aan het barbecueën in een stoofpot omdat anders zijn barbecue vuil werd...

Ergernis in het programma:
"Hoe gaan jullie daar ontbijten op het dak? Dat kan je toch niet gebruiken"
"ahja, die ingebouwde bbq, ge ziet dat ze dat gaan gebruiken"

...

In Antwerpen hebben ze effectief gebarbecued op het dak, in Boortmeerbeek was hij aan het barbecueën in een stoofpot omdat anders zijn barbecue vuil werd...
Dan had die arme Emiel om 1u 's nachts nog zijn BBQ moeten schoonmaken omdat ze de dag nadien beoordeeld gingen worden. In Antwerpen kon dat deksel gewoon worden toegesmeten en konden ze dat later nog wel schoonmaken.

Sowieso gaat die zijne witte barbecue niet echt lang schoon blijven. Wat was da groen hok achterin de tuin links in de tuin van Boortmeerbeek trouwens? Is dat iets voor tuingerief in te steken, ne compostbak, of wat was da?

Die Japanse tuin trok inderdaad wel echt op genen orgel, op den duur wordt da huis een aaneenrijging van onmogelijk te onderhouden bric-a-brac vind ik. Nu ja, eigenlijk kunt ge ook wel gewoon echt niks met die koer. Da ligt volledig in de schaduw, kunt er ook niet echt iets laten groeien, ge kunt er niet echt zitten, dus een soort van diorama was op zich geen slecht idee.

En als (zelfverklaarde) grote BBQ-fan is dat imo nu ook niet het fijnste om te gebruiken. Goed om op te grillen, maar indirect garen e.d. dat gaat daar toch niet op?

@derp : ik dacht hun warmtepomp (wat ze vervolgens dan gecamoufleerd hebben).

Heel da programma hangt met haken en ogen aaneen. Ik kijk uiteindelijk toch vooral voor de Younes.

MEH, DINA TERSAGO HEEFT GEWOON MEN NUMMER EI. Topgast. Ik zou hem wel 1000 keer achter het behang plakken moest ik er iets mee verbouwen.
Ja Younes is wel zalige kerel eigenlijk. <3

En als (zelfverklaarde) grote BBQ-fan is dat imo nu ook niet het fijnste om te gebruiken. Goed om op te grillen, maar indirect garen e.d. dat gaat daar toch niet op?

Dat dacht ik ook! ik ben nu geen bbq expert maar is dat niet maf ongemakkelijk dat ge dat niet kunt afsluiten?

Daarnaast is een bbq van 130cm breed en 2 verdiepingen compleet zinloos. Daar kan je vlees voor 100 man op bakken ofzo.
Probeer maar eens genoeg kolen warm genoeg te krijgen om die volle 130cm te benutten. Dat is typisch macho-gedrag van "ik barbecue graag, dus ik wil ne grote barbecue", terwijl je véél beter kan barbecueën met die green egg van in Antwerpen.

Inderdaad dat is compleet nutteloos + een dikke merde om te onderhouden. Ma volledig 'on brand' voor die gast wel. Soit, voor de rest wel gewoon de gezelligste tuin van den hoop. Maar ja, probeer maar eens uw persoonlijkheid naar boven te laten komen in een tuin van een half voetbalveld.

Inderdaad dat is compleet nutteloos + een dikke merde om te onderhouden. Ma volledig 'on brand' voor die gast wel. Soit, voor de rest wel gewoon de gezelligste tuin van den hoop. Maar ja, probeer maar eens uw persoonlijkheid naar boven te laten komen in een tuin van een half voetbalveld.

Gezellig, tot ge die ineengebrokkelde BBQ ziet :D

Terug
Bovenaan