Huis Gemaakt 2022

Mai die tuin van Younes en zen madam is wel zalig, dat kotje waar die bar aan staat zou je iets super tof van kunnen maken met meer tijd.

Die 'japanse' tuin in Antwerpen trok op niks, had daar gewoon een L bank gemaakt die tegen die muur hing en een gezellige kussens ofzo waar je rustig een boekje kan lezen of met de laptop werken en dat is genoeg. Die vijver trok op niks en dat tegel werk :rofl:
Een kleine waterpartij tegen de muur had nog gekunnen (en afzetten 's avonds om minder pipi te doen) en dan had ik het ook vol planten gezet (die weinig licht nodig hebben, best na te kijken). Maar dat was echt héél klein. Dat bergkot was wel handig.

Een stoel weet ik niet, zoveel ruimte heb je daar niet en als je kan kiezen zit je toch op het dakterras? Bij veel wind of als het superwarm is kan dat koertje wel aangenaam fris zijn.

Ik blijf erbij, die 2 zijn te jong om nu al een huis te winnen. Missen beide (vooral Anaïs) wat maturiteit. Mooi wat ze doen op jonge leeftijd, maar ik heb mijn twijfels erbij dat die over 5 jaar nog samen zijn (zoals gewoon veel koppels op hun 21)

Emiel en Alexia zijn echt geen slechte mensen, Vier heeft ze gewoon enorm negatief geportretteerd. Laatste afleveringen vind ik ze ook gewoon sympathiek. Mooie tuin en de BBQ was echt goed gemaakt. Al geef ik ze toch weinig kans, binnen is het gewoon niet goed genoeg.

Ik zet in op Younes en Eline. Gunfactor is ook gewoon groot bij hun en wat ze doen is meestal goed gedaan. Die plinten en andere details dat komt nog wel goed.

Ik blijf erbij, die 2 zijn te jong om nu al een huis te winnen. Missen beide (vooral Anaïs) wat maturiteit. Mooi wat ze doen op jonge leeftijd, maar ik heb mijn twijfels erbij dat die over 5 jaar nog samen zijn (zoals gewoon veel koppels op hun 21)

Emiel en Alexia zijn echt geen slechte mensen, Vier heeft ze gewoon enorm negatief geportretteerd. Laatste afleveringen vind ik ze ook gewoon sympathiek. Mooie tuin en de BBQ was echt goed gemaakt. Al geef ik ze toch weinig kans, binnen is het gewoon niet goed genoeg.

Ik zet in op Younes en Eline. Gunfactor is ook gewoon groot bij hun en wat ze doen is meestal goed gedaan. Die plinten en andere details dat komt nog wel goed.

Die buiten BQQ trok toch op niks? Hoe amateuristisch man... Ik snap niet dat iedereen daar zo lyrisch over is.

Toch ook wel eigenaardig dat die na de deadline allemaal tijd hadden om nog een BBQ'ke te doen - buiten Cédric en Anaïs die liever tijdig een vleezeke wilden in plaats van hun tegels vast te lijmen. Tegen dat die warm genoeg is om er vlees op te leggen en te eten is er wat tijd overgegaan. Zal wel onder druk van de productie zijn geweest.

Toch ook wel eigenaardig dat die na de deadline allemaal tijd hadden om nog een BBQ'ke te doen - buiten Cédric en Anaïs die liever tijdig een vleezeke wilden in plaats van hun tegels vast te lijmen. Tegen dat die warm genoeg is om er vlees op te leggen en te eten is er wat tijd overgegaan. Zal wel onder druk van de productie zijn geweest.

Inderdaad duidelijk dat dat deel van de show was.

Even duidelijk was het imo dat Boortmeerbeek zou winnen. Hoe zou het programma anders nog spannend blijven? Anderzijds wel dankbare tuin i.v.m. de andere twee.

Erger mij soms dood aan die commentaar van de jury. Slaat met momenten echt op niets. Sterkt het fake gevoel nog wat meer aan.

Maar ik blijf wel kijken :unsure:.

De hulp zal ook wel rond de middag zijn gekomen, te zien aan de pizzadozen van de broer van Anaïs. Tenzij die 's ochtends al pizza eten. :unsure:

Dienen Emiel en zijn papa.. ik word klein beetje agressief als ik die bezig zie. Zo bruut en nonchalant, wil er soms letterlijk op meppen

En al die huizen moeten langs buiten nog aangepakt worden, ze hadden dat beter eerst laten doen voor ze aan den buiten moesten beginnen imo

Die serre was ook uit de lucht gevallen :unsure:

Die BBQ was misschien gesponsord door Colruyt, die bak met ingrediënten die Cedric vast had kwam wel heel opzichtig in beeld. :unsure:

Nee, dat aftellen lijkt me inderdaad nogal fake. Maar ik denk niet dat die koppels zeeën van tijd hebben om het allemaal op hun gemakske af te werken. Daarvoor is de afwerkingsgraad te laag.
In alle eerlijkheid, Avondland, betwijfel ik of een verdubbeling van de tijd een verbeterde afwerkingsgraad zou opleveren. Ze zouden mee afkrijgen, maar of de kwaliteit ook beter zou zijn? Doubt it!

Dienen Emiel en zijn papa.. ik word klein beetje agressief als ik die bezig zie. Zo bruut en nonchalant, wil er soms letterlijk op meppen
Erop meppen. Doe kalm :D

Ze zijn inderdaad wel roekeloos. Dat is heel gevaarlijk om met zo een heggenschaar op zo een wankele ladder te staan.

Terug
Bovenaan