Antwerpen, onterecht koppel dat door is.
Beringen, tja, arrogantie is geen garantie .. en die plinten trokken op niet veel. 3cm eronder en dan zoveel kit erop. Zegt veel over hoe scheef die vloer ligt lijk me. Uiteindelijk blij voor de anderen. Eline power woman

Boortmeerbeek, kansloos. Hoe moeilijk is da om een pvc vloer te leggen.
Hoezo is Antwerpen onterecht? Ze doet nu zo precies of alles was bij hen afgewerkt... was de afwerkingsgraad hoger dan beneden? Ja. Moeten ze zich bestolen vinden? Nee, totaal niet. Hun te verbouwen oppervlakte was vééél kleiner dan die van beneden en ik blijf erbij: het was gewoon flets, studentiekoos en eerlijk: als je zo'n eenvoudige kamer aflevert, want dat was het toch wel, dan moet het ook piekfijn in orde zijn en dat was het gewoon niet klaar. Dan kan je het niet maken van zo'n "speciale kapstok" af te leveren met "oops, die ene buis was 1,5cm te lang".
Er is 1 koppel dat zich echt bestolen mag voelen en dat zijn Didier & Melanie en ook dat is relatief want Younes & Eline hadden gewoon een goed afgewerkte kamer. Die andere 4 koppels waren gewoon compleet kansloos geweest tegen hen. In Beringen hadden ze pech dat net die 2 koppels samen zaten, in Boortmeerbeek mogen ze hun handjes kussen dat ze niet net tegen één van de andere 4 koppels zaten.
Het ironische is wel dat ik dus al weken zit te kijken van "Eline & Younes zijn een vogel voor de kat" maar eigenlijk als je héél eerlijk bent leveren zij de beste kamer van de 6 af, wie had dat verwacht? Het was sober maar wel perfect af, zelfs bij Didier zat er een schoonheidsfoutje in (die zwevende plinten).
Lien & Melvin hadden deels het zelfde probleem van Didier: verkoopbaarheid. Die stijl was al redelijk specifiek. Aan de andere kant is de jury dan wel zéér hypocriet want in Boortmeerbeek worden Emiel & Alexia afgemaakt (onder andere) omdat ze "iets uit een flyer" maken en dat het niet hun eigen stijl is. I'm sorry maar wie denken die judges wel niet dat ze zijn? Hoe lang hebben ze Emiel & Alexia gesproken??? Hebben ze echt een volledige socio-analyse gedaan op die 2 minuten dat ze die al gezien hebben? (De afwerking bij Emiel/Alexia en Boortmeerbeek in het algemeen was natuurlijk wel af-schu-we-lijk.
Ik gun het Younes en Eline echt wel, maar wat een schande dat Didier naar huis moet.
Als je dat klodderwerk van Emiel en Alexia ziet, wat een schande.
Younes en Eline die gaan afzien met de badkamer, dat komt niet goed.
En hierboven zei er iemand dat het onterecht is dat Cedric doorgaat, hoezo? Kamer van onze kunstenaars was misschien wel af, maar trok kwa stijl op nikd.
Ik houd ook mijn hart vast voor die Badkamer bij Younes en Eline maar eerlijk gezegd, als ze dat semi-ok kunnen afwerken dan zijn ze imo plotseling misschien wel de favorieten voor eindwinst. Eline trekt de kar daar eigenlijk en zij is sterk van het principe "als je iets doet, doe je het goed". Van Cédric weten we dat hij ADHD heeft en Emiel heeft minstens serieuze trekken in die richting, dat zijn geen alleszins geen profielen met het geduld om zich bezig te houden met kleine details en afwerking maar eerder van "het maakt mij niet uit HOE het gebeurt, als het maar gebeurt... eigenlijk had het al af moeten zijn". Ik heb een sterk vermoeden dat gebrekkige afwerking een wederkerende zaak gaat zijn in zowel Antwerpen als Boortmeerbeek.
Koppel dat ook nog eens aan het feit dat Beringen met Younes & Lena een serieuze kans maakt op de sympathy vote en het is aan de 2 andere koppels om serieus uit hun pijp te komen.
Also: in before crowdfunding campagne voor Didier & Melanie, Lien & Melvin moeten daar alvast niet op rekenen vermoed ik