ilgonwe
Well-known member
Vrijdag was het nog beschikbaar, ik zie idd dat er helaas een rechtenbeperking is ingesteld.Nee toch? Is enkel in HBO-landen te kijken. Je kan het bekijken met een VPN, maar dan kan je evengoed...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrijdag was het nog beschikbaar, ik zie idd dat er helaas een rechtenbeperking is ingesteld.Nee toch? Is enkel in HBO-landen te kijken. Je kan het bekijken met een VPN, maar dan kan je evengoed...
Goed of slecht?Dat einde was weer...![]()
Eerder matig, voor mij althans. Was nogal redelijk snel off-screen afgehandeld vond ik.Goed of slecht?
House Velaryon op zich niet, maar Laena en Laenor zijn wel de kinderen van Rhaenys. Feit dat ze ook Targaryen zijn maakt ze dus geschikt voor dragonrider.Ik dacht dat House Velaryon geen dragonriders waren?
Nvm.Die gast daar aan't krabbenstrand is voor u al duidelijk? Is toch een compleet nieuw ras/volk, zelfs voor wie de boeken heeft gelezen.

Idd. Doet mij denken aan Ezekiel in the walking dead. Je ziet van op een kilometer dat het een pruik is.Dit blijft er toch wel cheap uitzien.
![]()
Huh?Ik ben nog helemaal niet overtuigd, aflevering na aflevering steeds minder eigenlijk. Ik zie nog totaal niet waar het naartoe moet gaan.
Niet de helft van de screen time die verspild wordt aan naakt en vulgariteit, maar aan echt verhaal en karakterzetting/ontwikkeling.
Wat is toch het probleem met blote borsten. Mogen mensen dat niet meer mooi vinden?Ja ik snap eigenlijk ook niet de titel van een review van het nieuwsblad die de hele serie konden bekijken :
“Pijnlijk dat aantal blote borsten aantal draken ruimschoots overtreft”: dit vond onze reporter van opvolger ‘Game of thrones’
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220819_92193462 Achter paywall dus artikel zelf niet gelezen..
Tuurlijk wel maar ze mogen geen valse verwachtingen scheppenWat is toch het probleem met blote borsten. Mogen mensen dat niet meer mooi vinden?