House of the Dragon

dat voorstel van de king aan Rhaenyra om te trouwen met dieje kleine..wtf ..
En dat einde..Ja toen daemon binnen ging had ik ook een boss scène verwacht. Maar bon..
Al bij al wel goede aflevering.

Laatst bewerkt door een moderator:
Stevige aflevering alles bij elkaar
Ik weet wel niet of ik fan ben van al die timejumps. De kritiek op seizoen 8 was dat het allemaal veel te snel ging. Maar toch stoort het mij niet enorm. Het is een keuze die ze maken. Die krabbenvoeder vind ik wel fascinerend. Kom maar eens op zo een gruwelijke manier aan uw einde door de krabben opgegeten. Van het einde was ik wel niet helemaal fan. Het moest precies vlug afgehandeld worden. Wel een mooie veldslag.
Ik ben in ieder geval weer benieuwd naar volgende week.

Dit blijft er toch wel cheap uitzien.

GgrcIYcG.png
Idd. Doet mij denken aan Ezekiel in the walking dead. Je ziet van op een kilometer dat het een pruik is.

Ik ben nog helemaal niet overtuigd, aflevering na aflevering steeds minder eigenlijk. Ik zie nog totaal niet waar het naartoe moet gaan.

Ik ben nog helemaal niet overtuigd, aflevering na aflevering steeds minder eigenlijk. Ik zie nog totaal niet waar het naartoe moet gaan.
Huh?

De koning gaat sterven en er komt een oorlog vanwege de opvolging. De pionen, onderlinge verhoudingen en persoonlijke drijfveren worden nu gezet.

Derde epi was voor mij de beste tot nu toe.

Serie lijkt toch zeer sterk te worden.
De personages zijn interessant. Het acteren is hoog niveau. Niet de helft van de screen time die verspild wordt aan naakt en vulgariteit, maar aan echt verhaal en karakterzetting/ontwikkeling.

Niet de helft van de screen time die verspild wordt aan naakt en vulgariteit, maar aan echt verhaal en karakterzetting/ontwikkeling.

Ja ik snap eigenlijk ook niet de titel van een review van het nieuwsblad die de hele serie konden bekijken :

“Pijnlijk dat aantal blote borsten aantal draken ruimschoots overtreft”: dit vond onze reporter van opvolger ‘Game of thrones’​

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220819_92193462 Achter paywall dus artikel zelf niet gelezen..

Ja ik snap eigenlijk ook niet de titel van een review van het nieuwsblad die de hele serie konden bekijken :

“Pijnlijk dat aantal blote borsten aantal draken ruimschoots overtreft”: dit vond onze reporter van opvolger ‘Game of thrones’​

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220819_92193462 Achter paywall dus artikel zelf niet gelezen..
Wat is toch het probleem met blote borsten. Mogen mensen dat niet meer mooi vinden?

Terug
Bovenaan