Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht Reference 116508, geelgouden daytona met champagne plaat met zwarte subdials.Damn vette Daytona, welke ref is dat?
Wou me op de lijst zetten voor zo’n gouden met green dial, maar vind die op jouw pols toch wel dikker.
Lekkere PP ook, wel vreemd op zo’n leren band?

Wss wel, was al weg voor hij doorging

Zeer dun, glijd heel subtiel onder je hemd doorDie Bulgari
Vrij dun zeker?

Smaken hè ,Dacht Reference 116508, geelgouden daytona met champagne plaat met zwarte subdials.
Was graaf, maar was er ook één met rubber band en zwart ceramische bezel en die verkoos ik toch.
Die pp zegt me eigenlijk niet veel, niet op staal en niet op leer. Persoonlijk een lelijk ding![]()
Pas op ik vind ze allebei ook wel mooi ze (persoonlijk gwn de nautilus net iets meer)Ik vind de Royal Oak dan weer het model dat terecht alle aandacht verdient.
Maar dit is maar mijn smaak.
Net zoals ik Ferrari mooier vind dan Lamborghini - het is toch niet alsof ik mij ooit een van de bovenstaande zal kunnen veroorloven.![]()

Ik ben vooral opgelucht over de gekozen diameter. Ze waren verkrijgbaar in 38, 40 en 42 mm.Ook al vaak naar strela gezien, zeer mooie horloges![]()
) op een eerdere gtg en mocht die van de eigenaar een tijd lenen. Dus sindsdien toch al bijna dagelijks om de pols, heeft een zalige vintage vibe met de oer Breitling look. Is een typisch 'hate it or love it' horloge.
Welke diameter heeft het 3133 movement? Kleine had seagull dacht ik.
On topicZiet er prima uit!
Maar volgens deze survey
zijn het vooral de bauhaus modelletjes die goed scoren mij de dames.![]()
Which Men's Watch Is Most Attractive According To Ladies?
Montredo has released a survey it conducted, the survey sought to figure out which watch ladies found most attractive on a man.www.watchpro.com
Toevallig staat deze Junghans op mijn wish list.
Collection | Uhrenfabrik Junghans
www.junghans.de
)) maar die Junghans ziet er toch super ordinair uit voor 2000 knotsen?Ik zie dat je zelfs die Breitlings moet 'opwinden'.Deze Breitling nu reeds 2 weken tijdelijk in de collectie. Was gecharmeerd door de looks (oldskool duotone) op een eerdere gtg en mocht die van de eigenaar een tijd lenen. Dus sindsdien toch al bijna dagelijks om de pols, heeft een zalige vintage vibe met de oer Breitling look. Is een typisch 'hate it or love it' horloge.
![]()
)Ik vind dat persoonlijk een knap horloge. Sowieso zal de afwerking alsook de materiaalkeuze de Aldi overstijgen, en zit je met de kost van het mechanisme. Dit is geen kwartshorloge. Of het dan de prijs waard is, goh lijkt me dezelfde discussie als waarom een BMW als een Toyota ook rijdt (en betrouwbaarder is).On topic)) maar die Junghans ziet er toch super ordinair uit voor 2000 knotsen?
Dat ziet eruit als 1 van die uurwerken die mijn vader in de acties in de Aldi kocht of zo. (totaal no offense, ik ken er niets van)
Een manueel opwindbaar mechanisch horloge is volgens mij nog altijd de dunste niet-kwarts oplossing. Natuurlijk bestaan er hopen mechanische horloges die zichzelf opwinden.Ik zie dat je zelfs die Breitlings moet 'opwinden'.
Bestaan er geen van die esthetisch mooie uurwerken die je niet moet opwinden?
(ja ik kan googlen maar ik ga er geen paar uur tijd aan besteden om alle bestaande mogelijkheden op te zoeken als hier een topic over is met gepassioneerde gasten die dat waarschijnlijk wel weten)
Kwestie van smaak. Ik hou wel van de klassieke look, dat minimalisme, de witte wijzerplaat, etc ...On topic)) maar die Junghans ziet er toch super ordinair uit voor 2000 knotsen?
Dat ziet eruit als 1 van die uurwerken die mijn vader in de acties in de Aldi kocht of zo. (totaal no offense, ik ken er niets van)
Ja, je hebt ook automatic winders zoals deze die op mijn lijstje staat:Ik zie dat je zelfs die Breitlings moet 'opwinden'.
Bestaan er geen van die esthetisch mooie uurwerken die je niet moet opwinden?