Horlogethread

Hoeveel kost jouw horloge?

  • 0 - 100 EUR

    Stemmen: 28 12,8%
  • 101 - 200 EUR

    Stemmen: 47 21,5%
  • 201 - 300 EUR

    Stemmen: 26 11,9%
  • 301 - 400 EUR

    Stemmen: 22 10,0%
  • 401 - 500 EUR

    Stemmen: 26 11,9%
  • 501 - 600 EUR

    Stemmen: 6 2,7%
  • 601 - 1000 EUR

    Stemmen: 23 10,5%
  • 1000+ EUR

    Stemmen: 41 18,7%

  • Totaal aantal stemmers
    219
Iemand ervaring met Monsterwatches en/of CreationWatches? Lijken mij beide wel betrouwbare websites te zijn.
 
Yup, monsterwatches zoals @Genius zei.
Bij creationwatches zijn ze vaak goedkoper maar de QC is vaak minder goed (slecht uitgelijnde chapterring ofzo), Rob van monsterwatches kijkt dit beter na. Ook kans om import kosten zijn er wel via creationwatches... Ooit er een seiko turtle besteld voor weinig en had geluk geen import kosten en mooi uitgelijnd.
 
IMG-20220813-143619085-2.jpg


It's a Sinn :fingerguns_r:
 
Ik zag daarnet op YouTube een filmpje dat de Moonswatch die ze op de welbekende Chinese website verkopen zodanig goed op het origineel lijken dat ze adviseren om die zeker niet tweedehands te kopen wegens risico op namaak.
 
De bb reeks doet het niet voor me...
Ik was wel verschoten van de fxd, droeg super comfortabel.
Grappig, de persoon waar ik de Sinn van gekocht heb duwde prompt een titanium FXD model en een Submariner in mijn handen zodat ik het verschil kon voelen.

Was veel geld in mijn handen op dat moment
 
Ik zag daarnet op YouTube een filmpje dat de Moonswatch die ze op de welbekende Chinese website verkopen zodanig goed op het origineel lijken dat ze adviseren om die zeker niet tweedehands te kopen wegens risico op namaak.
Al een sjans dat ik den originelen heb, mijn daily summer watch, al eventjes dat de seiko langs kant ligt...
 
Damn vette Daytona, welke ref is dat?
Wou me op de lijst zetten voor zo’n gouden met green dial, maar vind die op jouw pols toch wel dikker.
Lekkere PP ook, wel vreemd op zo’n leren band?
 
Terug
Bovenaan