Horlogethread

Hoeveel kost jouw horloge?

• 0 - 100 EUR

Stemmen: 33 12,5%
  • 101 - 200 EUR

Stemmen: 47 17,7%
  • 201 - 300 EUR

Stemmen: 31 11,7%
  • 301 - 400 EUR

Stemmen: 28 10,6%
  • 401 - 500 EUR

Stemmen: 26 9,8%
  • 501 - 600 EUR

Stemmen: 10 3,8%
  • 601 - 1000 EUR

Stemmen: 32 12,1%
  • 1000+ EUR

Stemmen: 58 21,9%

• Totaal aantal stemmers
    265
Yup, monsterwatches zoals @Genius zei.
Bij creationwatches zijn ze vaak goedkoper maar de QC is vaak minder goed (slecht uitgelijnde chapterring ofzo), Rob van monsterwatches kijkt dit beter na. Ook kans om import kosten zijn er wel via creationwatches... Ooit er een seiko turtle besteld voor weinig en had geluk geen import kosten en mooi uitgelijnd.

IMG-20220813-143619085-2.jpg

It's a Sinn :fingerguns_r:

Ik zag daarnet op YouTube een filmpje dat de Moonswatch die ze op de welbekende Chinese website verkopen zodanig goed op het origineel lijken dat ze adviseren om die zeker niet tweedehands te kopen wegens risico op namaak.

Zal er wel eens te pakken krijgen bij de ad gewoon voor de fun, maar ga niet zoals een zot de hoofdprijs betalen of uren aanschuiven...

Hier nog paar sfeerfoto's van de laatste weken op IG 😎😁

Klaar voor op vakantie te vertrekken 🌴🌊☀️
dWAZs2i.jpeg

Nog leuke:
XLNprJa.jpeg

pjaxEUL.jpeg

3BWHlef.jpeg

PjRsdFQ.jpeg

De bb reeks doet het niet voor me...
Ik was wel verschoten van de fxd, droeg super comfortabel.
Grappig, de persoon waar ik de Sinn van gekocht heb duwde prompt een titanium FXD model en een Submariner in mijn handen zodat ik het verschil kon voelen.

Was veel geld in mijn handen op dat moment

Ik zag daarnet op YouTube een filmpje dat de Moonswatch die ze op de welbekende Chinese website verkopen zodanig goed op het origineel lijken dat ze adviseren om die zeker niet tweedehands te kopen wegens risico op namaak.
Al een sjans dat ik den originelen heb, mijn daily summer watch, al eventjes dat de seiko langs kant ligt...

Vorige week nog een unieke gtg gehad.
Een bijeenkomst als deze kom je niet vaak tegen, was iemand met een kistje van 20(!!!) stuks waar 90% AP was. 😍
Leukste verrassing was een Breitling duotone, de Bulgari octo en de ceramische GP skeleton 👌

UovJjR6.jpeg

8LeAnbQ.jpeg

U9NUOK1.jpeg

YRvC7FS.jpeg

0Jit3tM.jpeg

5TPXIDy.jpeg

3pZE1Vu.jpeg

DaoD5HH.jpeg

WJRSpe8.jpeg

PSIVOpi.jpeg

19zovNR.jpeg

En natuurlijk nog wat laatste foto's van m'n Instagram 😁
SpJ8d8G.jpeg

FyDwh4V.jpeg

c4YqIZp.jpeg

umiQWV3.jpeg

M9sUiGa.jpeg

Damn vette Daytona, welke ref is dat?
Wou me op de lijst zetten voor zo’n gouden met green dial, maar vind die op jouw pols toch wel dikker.
Lekkere PP ook, wel vreemd op zo’n leren band?

Damn vette Daytona, welke ref is dat?
Wou me op de lijst zetten voor zo’n gouden met green dial, maar vind die op jouw pols toch wel dikker.
Lekkere PP ook, wel vreemd op zo’n leren band?

Ik kan me vergissen, maar is dat niet de 'standaard' witgoud versie met silver dial?

Edit: 116509-0072

Terug
Bovenaan