GETHEZ
Well-known member
Tissot lijkt me een degelijke optie voor rond dat budgetAls ik tussen de 0-500 euro wil uitgeven aan een dagelijks gedragen horloge (los van de stijl): welke merken zijn een mogelijkheid die niet binnen de 5 jaar kapot zullen gaan mits ik deze geen 100 keer de grond laat kussen?
Dus prijs kwaliteit sterk in bouwkwaliteit en interne componenten in deze price range.
In deze price range zijn er heeeeeeeeeeeeeeel veel opties te vinden en ik heb zelf te weinig kennis om de 'slechte' van de 'goede' te scheiden..
Ik had op vraag van een collega ook al zitten zien voor dat budget, en we kwamen bij deze uit: (ps, nog mooier volgens mij met titanium grijze wijzerplaat)
Tissot Gentleman 40mm | Référence T1274104404100 | Tissot® Belgique
Découvrez la Tissot Gentleman 40mm | Référence T1274104404100 | 40.0mm | Cadran Blue | Livraison gratuite. Retour offert. Paiement en 3x sans frais.
Het feit dat het quartz is en geen automaat zou mij persoonlijk niet deren. Ik begin hier slechter en slechtere ervaringen te hebben met mijn seiko presage, buiten garantie, dat ding loopt constant achter... Echt vervelend dat je uw wijzers terug goed moet zetten telkens
Edit :
Link:
Tissot Gentleman Titanium
Retrouvez la montre de luxe Suisse Tissot®, modèle T127.410.44.081.00. Livraison offerte, retours faciles..
Laatst bewerkt:

)