Ik begin nu aan de tweede maar piekt toch dat de eerste op 98% staat 125uur maar ik ook gewoon rondlopen en niks doen 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgens de video die ik hierboven gepost heb,Wat raden ze nu aan van hdr settings? Komt er nog dat eigenlijk niet goed werkt?
Zal weer aan ik liggen.
Cutscenes zien er prachtig uit maar ingame precies alles onscherp en uitgewassen ofz.
Speel nochtans op de LG CX en performance mode wel. Die 30 fps kan er niet aan wennen
Ik vind het er prachtig uitzien, Ook in de 60fps.Wat raden ze nu aan van hdr settings? Komt er nog dat eigenlijk niet goed werkt?
Zal weer aan ik liggen.
Cutscenes zien er prachtig uit maar ingame precies alles onscherp en uitgewassen ofz.
Speel nochtans op de LG CX en performance mode wel. Die 30 fps kan er niet aan wennen
Bedoel dan open world he.Mmm niet akkoord. Maar elk ze mening natuurlijk
Hebben er wel veel last van blurry beeld enz als ik op neogaf lees

.ThisIk weet nog goed, toen Killzone 2 uitkwam, dat de verwachtingen onrealistisch waren(door de trailer). En vervolgens kreeg guerrilla niet de eer die ze verdienden. Want technisch was Killzone 2 een mijlpaal. Niets kwam op dat moment in de buurt. Qua lighting, (death) animatie, puur de graphics,...was het fenomenaal vond ik.