Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

Ik snap dat gezeik toch niet over Horizon Zero Dawn. Die stealth gameplay was toch zalig. Dat het verhaal wat minder was boeide toch niet echt. Uiteindelijk was de drive toch hoe die wereld zo tot stand was gekomen en daar wat meer informatie over te weten komen, ik was al blij dat het geen volledige RPG was om te grinden tot het nutteloze.

Soit, morgen mijn exemplaar ophalen -.-

Dit is gewoon vergelijkbare God of War gameplay. Easy to pick up, en zo verslavend :drool:

Ik vond het verhaal dan weer veruit het sterkste onderdeel. Dat de combat wat "simpel" was boeide mij dan weer minder :D

Ik zal maar es naar Mediamarkt rijden. Ik heb daar besteld voor afhaling, ze zullen dat ondertussen wel op stock hebben liggen zeker? -.- (geen geduld om te wachten op mail dat mijn pakketje klaarligt)

Also, there is a storm coming :eek:

7 uur ver en nog steeds het gevoel dat het verhaal nog op gang moet komen.
Doe wel heel veel side quests (en die zijn er genoeg) en exploren (voldoende te zien en alles is prachtig designed)

Visueel: prachtig. begonnen op resolutie modus, maar dat was wat hakkelig en sluggish, dus na een paar uur op performancemance overgeschakeld. Speelt gemakkelijker ook.

Audio: super clear. dialogen zijn goed opgenomen precies en die stem van HADES doet de kamer bijna schudden, heerlijk. Was even vergeten hoe 'bass-heavy' deze en de vorige game was/is. Meteen een thunderjaw opgezocht en ja die geluidseffecten zijn echt wel nice (nog steeds)

Visueel: prachtig. begonnen op resolutie modus, maar dat was wat hakkelig en sluggish, dus na een paar uur op performancemance overgeschakeld. Speelt gemakkelijker ook.
Quality loss niet te neig dan? Khad gehoord dat de game dan toch wel blury wordt.

Quality loss niet te neig dan? Khad gehoord dat de game dan toch wel blury wordt.
jawel, het is de eerste keer dat ik een zeer opmerkelijk verschil tussen de pixel fidelity/textures en andere visuele processing en rendering zie tussen resolutie en performance. In bepaalde scenes is de achtergrond precies veel minder 'klaar' dan de voorgrond. Die achtergrond heeft dan 'ps4 pro' graphics, om een vergelijking te maken. Nog steeds mooi, maar het contrast ziet ge wel.

begonnen in resolutie modus en meteen dat sluggish gevoel hebben was ook nieuw voor mij, zou kunnen omdat ik tegenwoordig alles op framerate modus speel?

jawel, het is de eerste keer dat ik een zeer opmerkelijk verschil tussen de pixel fidelity/textures en andere visuele processing en rendering zie tussen resolutie en performance. In bepaalde scenes is de achtergrond precies veel minder 'klaar' dan de voorgrond. Die achtergrond heeft dan 'ps4 pro' graphics, om een vergelijking te maken. Nog steeds mooi, maar het contrast ziet ge wel.

begonnen in resolutie modus en meteen dat sluggish gevoel hebben was ook nieuw voor mij, zou kunnen omdat ik tegenwoordig alles op framerate modus speel?
Zou kunnen, ben zelf ook benieuwd, kben nooit een "frameratehoer" geweest like na 500 uur Bloodborne zijt ge shitty FPS wel gewoon, dus ik ben benieuwd of ik het als storend ga ervaren of niet.

Aangezien ik elk spel tegenwoordig in performance mode speel, toch weer voor deze gekozen. Resolutie mode is echt wel een verschil. Maar ik moet die 60 frames echt hebben 😅. En het ziet er natuurlijk nog altijd subliem uit. Qua details nog altijd een stuk verder dan de PS4 pro vs versie zoals je in het df filmpje kan zien.

Zou kunnen, ben zelf ook benieuwd, kben nooit een "frameratehoer" geweest like na 500 uur Bloodborne zijt ge shitty FPS wel gewoon, dus ik ben benieuwd of ik het als storend ga ervaren of niet.
Ik dacht dat van mezelf ook, maar na een aantal PS5-games aan 60fps te spelen, had ik het idee om eens BB op te starten, heb het jammer genoeg niet lang volgehouden, de 30fps was echt storend… Dan maar wachten op een remake 🤷‍♂️

Tja, to each their own he. Ik had ook niet zoveel met de stealth aspecten. Visueel natuurlijk top en de drive om het verhaal te ontdekken was er zeker, maar voor mij zat de gameplay dus in de weg.

Wel grappig dat ge God of War ook noemt, gezien ik die echt fantastisch vond, op een momentje hier en daar nagelaten. Gevoelsmatig was dat voor mij toch een ander spel. Maar was ook wel fan van enkele van de originele delen, dat maakte deze gewoon nog beter eigenlijk :smile:

Haha grappig.

God of War heb ik niet eens uitgespeeld ik was dat na 10u beu.

Maar op HZD heb ik gewoon platinum behaald :D

Mediamarkt. Stap winkel binnen om 10u.

"Ja sorry uw order is nog niet gereed".
Ik zeg het spel ligt al uitgestald in de rekken.
" Ja da lukt niet want uw spel moet nog geleverd worden blabla" (?)
Ik zeg annuleert de bestelling dan, dan pak ik het hier mee.
"Nee da gaat niet, je hebt al betaald en kan dit zo niet aanpassen in het systeem"

:doh:

Ale PS5 versie dan maar meegepakt. Iemand PS4 versie hebben? :laugh:

Ik dacht dat van mezelf ook, maar na een aantal PS5-games aan 60fps te spelen, had ik het idee om eens BB op te starten, heb het jammer genoeg niet lang volgehouden, de 30fps was echt storend… Dan maar wachten op een remake 🤷‍♂️
Kan mezelf daar wel nog altijd over zetten, zelf na het spelen van DeS Re.
Maar BB heeft dan ook een speciaal plaatsje in men hart 😅.

On topic: Hij is hier ook binnen!

273852160_705107787289211_429790900314762681_n.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan