Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je je beeldinstellingen eens doorsturen?Gaat er geweldig uitzien op men LG CX + PS5![]()
Ik vraag me af hoeveel mensen sowieso het verschil zouden zien tussen PS4, PS4Pro en PS5 Resolution Mode terwijl ze effectief aan het spelen zijn. Ja, in analyse videos zie je wel duidelijk verschil, maar wanneer ik aan het spelen ben, let ik eigenlijk totaal niet op al die details. Volgens mij gaat bijna niemand merken dat hij ineens bvb de PS4 Pro versie aan het spelen is ipv de PS5 versie. 60fps vs 30fps daareentegen, dat merk je direct en voel je ook aan de gameplay.
Ik zag dat vroeger ook niet, @Kiiilerke lachte toen met mij.Het verschil tussen steady 30FP en 60FPS zie ik dus niet.
Maar een mooiere wereld verdere draw distance zie ik dan wel weer.
MM verzend de game. Toevallig ook al niet te koop in de winkels ? Omg. Ging normaal eerst gewoon dying light uit spelen voor ik horizen ging kopen en daarna elden ring. Ging voor 1 keer niet alles direct kopen.![]()
Gaat er geweldig uitzien op men LG CX + PS5![]()
.
Ik heb ook een Q80T? Heb je hier ergens de 'ideale settings' van? Ik vind het zwart soms nogal grijs. Ook bij grijstintbeelden zie ik soms lijnen (bijv in opstartscherm XSX).Had nog Hot wheels liggen dat ik eens cheap ass gekocht heb en dat dan ingeruild voor de PS5 editie van Horizon. Moest morgen terugkomen, dus nee. Je krijgt het niet mee.
Ik verwacht van mijn Samsung 75" Q80T (FALD QLED) met denon reciever + klipsch rp-6000f speakers anders ook wel het 1 en ander.
![]()
@Karel-JanBen wel benieuwd naar nog wat meer meningen over het spel. Ik wilde zo graag in het eerste deel opgaan want de setting sprak me zeker aan, maar heb er toch wel door zitten worstelen. Had een Assassins Burnout, heel erg been there, done that, repeat ad infinitum gevoel.
In de BG review staat vermeld: ... ze hebben ontzettend hun best gedaan om elke quest zo uniek mogelijk te maken. In de meeste games komt het uiteindelijk altijd op hetzelfde neer: ga naar plaats A, dood/haal NPC/object B en keer terug voor je beloning. Maar qua storytelling en worldbuilding doet Forbidden West het echt fantastisch! Elke quest heeft zijn unieke verhaal waarbij de quest giver zijn/haar omgeving/situatie uit de doeken doet. Moest je sidequests overslaan, dan zou je een gigantisch deel van de prachtige werking van de leefwereld missen ...
Verschilt het in dit opzicht veel van deel 1?
Aight, bedankt! Dan ga ik 'm helaas nog even laten liggen.

Tja, to each their own he. Ik had ook niet zoveel met de stealth aspecten. Visueel natuurlijk top en de drive om het verhaal te ontdekken was er zeker, maar voor mij zat de gameplay dus in de weg.

Ik merk inderdaad dat ik weet welke speelstijl mij ligtTja, to each their own he. Ik had ook niet zoveel met de stealth aspecten. Visueel natuurlijk top en de drive om het verhaal te ontdekken was er zeker, maar voor mij zat de gameplay dus in de weg.
Zo heb ik ook echt niets met "stroeve" 90's gameplay zoals die double tap hit - dodge soulsborne/RPG gameplay.Ik ben gisteren nogmaals voor de 3e keer aan Zero dawn begonnen (Omdat men broer wou dat ik Forbidden West kocht), heb het ditmaal op easy of story gezetIk snap dat gezeik toch niet over Horizon Zero Dawn. Die stealth gameplay was toch zalig. Dat het verhaal wat minder was boeide toch niet echt. Uiteindelijk was de drive toch hoe die wereld zo tot stand was gekomen en daar wat meer informatie over te weten komen, ik was al blij dat het geen volledige RPG was om te grinden tot het nutteloze.
. gewoon om het verhaal en de wereld mee te maken. Pijl en boog gameplay is mij te moeilijk op hogere difficulties (tevens de reden dat ik het de vorige 2 keren gestopt ben), vanwege het gericht mikken op die weak spots en "op beperkte tijd". Easy en Story maken dat wel makkelijker.
Ik heb ook een Q80T? Heb je hier ergens de 'ideale settings' van? Ik vind het zwart soms nogal grijs. Ook bij grijstintbeelden zie ik soms lijnen (bijv in opstartscherm XSX).